1000.00 kr foreskel på dagpleje og vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Ka+Ma=Be

twinboys skriver:

hvad tænker du på med stor forskel???? Jeg nyder mit job uanset om jeg er kommunal eller privat... har bare altid drømt om at blive selvstændig og så går tiden altså mere til børnene når jeg starter privat... og det er langt billigere for forældrene at have en privat...

og tak i må flytte til jylland

Jamen jeg tænkte bare rent praktisk. Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg skulle vælge det ene frem for det andet. Er der nogen mærkbar forskel? Og jeg vidste faktisk heller ikke, at privat var billigere!  

Jeg synes bare det er svært at finde frem til dem (men det er måske også bare mig der ikke har søgt grundigt nok endnu).

jaae, det sker desværre nok ikke hehe (men det virker som en skøn dagpleje du har dig  .)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Lone Jakobsen

prisen har aldrig været afgørende for mig. så nej, det ville ikke gøre en forskel for mig.

jeg håber klart at flere vil bruge privat dagpleje, men jeg vil ikke selv vælges pga. prisen.

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

smiler... mange bruger jo heller ikke en gang gæsteplejen i det kommunale...

Det gør vi eksempelvis ikke, hvis vi kan komme afsted med det. Vi finder altid en løsning med familiemedlemmer eller os selv. Ikke at jeg syntes det er en forkert handling - det er ikke alle, der har familie eller mulighed for selv at tage fri i tilfælde af sygdom hos dp. Og skulle det ske, så er det ikke verdens ende hvis han skal i gæstedagpleje.

Hov apropos, hvor i Jylland bliver du priv. dp? Elias bliver for gammel under alle omstændigheder inden, men for andres skyld  Det lyder som et dejligt friskt sted og så også dine kreative sider med dem, den anden dag i en tråd

Anmeld

30. november 2011

K&S

twinboys skriver:

vi skal bruge meget tid på besøg hos andre kollegaer, skrive rapport om hvert barn 1 gang i mdr. og når vi har gæstebørn så skal vi jo klart tage os mere af det enkelte barn.... så ringer pædagogen eller kollegaer og så går tiden fra det enkelte barn...

kommunen bestemmer over min tid og pådutter os mere konsulentens arbejde... 

håber det gav svar på dine spørgsmål

Majbritt

Helt sikkert svar på mit spørgsmål, tusind tak...!
Og igen - ih, hvor ville jeg gerne have dig som dagplejer

Anmeld

30. november 2011

twinboys

Jamen jeg tænkte bare rent praktisk. Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg skulle vælge det ene frem for det andet. Er der nogen mærkbar forskel? Og jeg vidste faktisk heller ikke, at privat var billigere!  

Jeg synes bare det er svært at finde frem til dem (men det er måske også bare mig der ikke har søgt grundigt nok endnu).

jaae, det sker desværre nok ikke hehe (men det virker som en skøn dagpleje du har dig  .)

smiler hvor er du sød... du skal bare bruge google... eller spørge på kommunen

Majbritt

Anmeld

30. november 2011

twinboys

Hasselnødden skriver:

Det gør vi eksempelvis ikke, hvis vi kan komme afsted med det. Vi finder altid en løsning med familiemedlemmer eller os selv. Ikke at jeg syntes det er en forkert handling - det er ikke alle, der har familie eller mulighed for selv at tage fri i tilfælde af sygdom hos dp. Og skulle det ske, så er det ikke verdens ende hvis han skal i gæstedagpleje.

Hov apropos, hvor i Jylland bliver du priv. dp? Elias bliver for gammel under alle omstændigheder inden, men for andres skyld  Det lyder som et dejligt friskt sted og så også dine kreative sider med dem, den anden dag i en tråd

smiler ja smid endelig reklame ud... hvis du er på fb kan du gå ind på min hjemmeside 

www.dagplejen-naturboern.dk 

og trykke på facebook knappen så smider den et link ind på facebook...

Jeg bor i Haderselv ( 6100 )

og tak for søde ord...

Majbritt

Anmeld

30. november 2011

twinboys

K&S skriver:

Helt sikkert svar på mit spørgsmål, tusind tak...!
Og igen - ih, hvor ville jeg gerne have dig som dagplejer

smiler i må flytte til jylland

Anmeld

30. november 2011

K&S

Hasselnødden skriver:

Hvad er grunden til, at I ikke bruger gæsteDP?

Hos os er de 6 DP´er i en gruppe, som er samlet i legestue hver fredag+ de mødes på biblioteket, i børnebio, på legeplads m.m. - så Anton kender alle DP´erne + børn og han er ligeså glad, selvom han er i gæsteDP.

Hvordan fungerer det hos jer?

Anmeld

30. november 2011

K&S

twinboys skriver:

smiler i må flytte til jylland

Jeg snakkede med min mor om det i går og ville hele familien + svigerfamilien flytte med, så gjorde vi det sgu - for hold op man kan få meget hus for pengene

Anmeld

30. november 2011

twinboys

K&S skriver:

Jeg snakkede med min mor om det i går og ville hele familien + svigerfamilien flytte med, så gjorde vi det sgu - for hold op man kan få meget hus for pengene

jamen så overtal dem... her er så dejligt i jylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.