1000.00 kr foreskel på dagpleje og vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.724 visninger
45 svar
0 synes godt om
30. november 2011

lenec

Vil i vælge privatdagpleje, hvis i sparede 1000.00 kr om måneden, i forehold til en vuggestueplads, min tanke er holde prisen 1000.00 kr. under vuggestue, samtidig giver jeg bleer og alt mad, ture, gaver, ja i går gik turen til tivoli, jeg er så glad for mit job, så jeg bliver ved så længe jeg har to børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

ano14316

Jeg ville da klart overveje det..

selvfølgelig hvis alt er i orden..

Anmeld

30. november 2011

Maja88

nej tror jeg faktisk ikke jeg ville selvo det et billigt

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

lenec skriver:

Vil i vælge privatdagpleje, hvis i sparede 1000.00 kr om måneden, i forehold til en vuggestueplads, min tanke er holde prisen 1000.00 kr. under vuggestue, samtidig giver jeg bleer og alt mad, ture, gaver, ja i går gik turen til tivoli, jeg er så glad for mit job, så jeg bliver ved så længe jeg har to børn.

JA... det ville jeg da helt klart... 

men tror bare ikke min søn ville trives i en dagpleje, så alligevel vil jeg svare nej.. Villads er ENORMT social. og jeg syntes det er en god skill at have, så han starter faktisk i vugger i morgen, men havde han derimod ikke været så god til det sociale eller han måske var mere sensitiv og havde brug for omsorgen så ville det være et fantastisk tilbud

Anmeld

30. november 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Tusind kroner er selvfølgelig mange penge, at spare.. men jeg ville nok ikke udelukkende af den grund vælge privat dagpleje.. det ville være en kombination af mange ting der ville gøre udslaget.. åbningstid f.eks. og hvad hvis dp er syg?

Og hvordan ligger prisen i forhold til kommunal dagpleje?

Anmeld

30. november 2011

FruStolpe

lenec skriver:

Nej det ville vi ikke.

Vi har i forvejen privat vuggestue til 3200 hvor imod en komunal dagpleje ville have kostet os 2400. Vi vægte ikke prisen højt i den her sammenhæng

Carina

Anmeld

30. november 2011

SussieThyssen

lenec skriver:

Nu er det sådan at jeg ALDRIG ville vælge en vuggestue til mine, så hellere flytte hen et sted hvor der var en DP, men ja..til hver en tid, ville jeg vælge en DP og især da, hvis man så oveni kan spare penge

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. november 2011

Muffinmus

Nu bryder jeg mig slet ikke om vuggestuerne og deres samlebåndsmetoder, så ja, ville til enhver tid spare pengene og tage en DP, men det handler jo ikke bare om pris men om hvilken form for pasning man vil tilbyde sit barn generelt.:-)

Anmeld

30. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det ville jeg ikke. Der ville simpelhen bare ikke være ufordringer nok til mine børn og især min søn. Samtidig er det et problem ved sygdom, åbne/lukke tider.

Anmeld

30. november 2011

twinboys

Jeg ville da klart tage en privat dagplejer... he he er selv kommunal nu, ja ja i 16 dage endnu... så holder jeg ferie og så starter jeg 2. januar som privat dagplejer... 

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.