1000.00 kr foreskel på dagpleje og vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

K&S

twinboys skriver:

jamen så overtal dem... her er så dejligt i jylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lenec skriver:

Vil i vælge privatdagpleje, hvis i sparede 1000.00 kr om måneden, i forehold til en vuggestueplads, min tanke er holde prisen 1000.00 kr. under vuggestue, samtidig giver jeg bleer og alt mad, ture, gaver, ja i går gik turen til tivoli, jeg er så glad for mit job, så jeg bliver ved så længe jeg har to børn.

er en dagpleje egentllig uddannet eller hvordan er det? ved ikke rigtig noget omrking DP

men ville umiddelbart vælge vuggestue da jeg synes børn lærer meget af hinanden hvilket kræver at der er en masse børn at iagttage

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

Hvad er grunden til, at I ikke bruger gæsteDP?

Hos os er de 6 DP´er i en gruppe, som er samlet i legestue hver fredag+ de mødes på biblioteket, i børnebio, på legeplads m.m. - så Anton kender alle DP´erne + børn og han er ligeså glad, selvom han er i gæsteDP.

Hvordan fungerer det hos jer?

Vi har legestue hver tredje uge om onsdagen og det er der de ser de andre gp'er og deres børn. Indimellem besøger de hinanden, men det er så vidt jeg ikke særlig ofte. Og så er der selvf. gymnastik hver mandag hvor de møder de andre børn, men det er med deres forældre. Og vi har en farmor og farfar, der så gerne vil være sammen med vores søn, så kan de så er det da der han skal være  og det har de kunnet indtil videre og jeg har været studerende (igang med bachelor nu, så kan ikke selv indtil februar) men før det var det nemt at være hjemme med lillemanden hvis der var behov for det. Så det er ikke fordi vi ikke bryder os om gp.

Vi har 4 dp'ere i området.

Anmeld

30. november 2011

K&S

Hasselnødden skriver:

Vi har legestue hver tredje uge om onsdagen og det er der de ser de andre gp'er og deres børn. Indimellem besøger de hinanden, men det er så vidt jeg ikke særlig ofte. Og så er der selvf. gymnastik hver mandag hvor de møder de andre børn, men det er med deres forældre. Og vi har en farmor og farfar, der så gerne vil være sammen med vores søn, så kan de så er det da der han skal være  og det har de kunnet indtil videre og jeg har været studerende (igang med bachelor nu, så kan ikke selv indtil februar) men før det var det nemt at være hjemme med lillemanden hvis der var behov for det. Så det er ikke fordi vi ikke bryder os om gp.

Vi har 4 dp'ere i området.

Tak for svaret, jeg var såmænd også bare nysgerrig :-) dejligt med farmor og farfar der gerne vil have så meget som muligt, det er guld værd :-)

Anmeld

30. november 2011

lenec

Ville lige svare på noget af det jeg læste.

Ved sygdm har jeg vikar på, som jævnligt kommer her, bare på besøg, så børnene kender hende, hun er selv tidligere dagplejer.

Vi går i legestue, ca, en gang om ugen, hvor der kommer mødre, med deres børn, eller aupair pige, så de møder større grupper på deres egen alder.

jeg mødes med andre privatedagplejer, på biblioteket en gang om ugen,.

jeg mødes fast hjemme hos en, eller hos mig, om sommeren, på legepladser, eller vi går til havnen, og køber fiskefrikadeller.

jeg kontakter f.eks fys, tale pædagog, hvis jeg har nogle bekymringer.

Jeg synes mine børn for de udfodringer, som de har behov for.

åbningstider, er efter forældrenes behov.

jeg har været dagplejer i 12 år, de 8 år som kommunal.

Jeg tager også kurser, eks, har jeg lige været til første hjælp til små børn, vi tager i teater, på ture, o.m.m.

Anmeld

1. december 2011

twinboys

mor:) skriver:

er en dagpleje egentllig uddannet eller hvordan er det? ved ikke rigtig noget omrking DP

men ville umiddelbart vælge vuggestue da jeg synes børn lærer meget af hinanden hvilket kræver at der er en masse børn at iagttage

ja det har de en dagplejegrundkursus og en masse kurser

Anmeld

1. december 2011

twinboys

K&S skriver:

hvornår flytter i???

Anmeld

1. december 2011

Carina:-)

Nej.

Og det har ikke noget at gøre med om den er privat.

Ville heller ikke vælge en kommunal dp.

Anmeld

1. december 2011

Gittemor09

lenec skriver:

Vil i vælge privatdagpleje, hvis i sparede 1000.00 kr om måneden, i forehold til en vuggestueplads, min tanke er holde prisen 1000.00 kr. under vuggestue, samtidig giver jeg bleer og alt mad, ture, gaver, ja i går gik turen til tivoli, jeg er så glad for mit job, så jeg bliver ved så længe jeg har to børn.

nu ville jeg til enhver tid vælge dp.... da jeg synes der er mere tid til det enkelte barn, og det er hyggeligere frem for 20 børn der omkring sovetid græder og råber.... (her tænker jeg på hvad min egen ville kunne holde til) ja, de skal ud i gæsteplads ved sygdom eller ferie, men så møder de på den måde også nye børn, og min har en fast gæstedagplejer som hun også føler sig tryg ved... 

og hvis der var privat dp her i nærheden der var 1000 kr. billigere end kommunal kunne jeg også finde på at vælge det.... 

Anmeld

1. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
twinboys skriver:

ja det har de en dagplejegrundkursus og en masse kurser

oki tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.