1000.00 kr foreskel på dagpleje og vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

twinboys

MoarHvidovre skriver:

Nej, det ville jeg ikke. Der ville simpelhen bare ikke være ufordringer nok til mine børn og især min søn. Samtidig er det et problem ved sygdom, åbne/lukke tider.

udfordringer... ??? hvem siger der ikke er udfordringer nok...

og her tilbydes pasning i tilfælde af sygdom

synes ikke du skal skære alle over samme kam...

Jeg gør meget for mine guldklumper og er blevet grøn dagplejer...

www.dagplejen-naturboern.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Ka+Ma=Be

Som flere af de andre skriver, så tror jeg i sidste ende det handler om, hvorvidt man er til vuggestue eller dagpleje!  

Ja jeg ville gerne spare penge, men jeg hælder i forvejen til dagpleje. Havde jeg hældt mere mod at vælge vuggestue, ville penge ikke kunne afgøre det for mig. Jeg tror ikke at det kunne omvende så mange

Anmeld

30. november 2011

Ka+Ma=Be

twinboys skriver:

Jeg ville da klart tage en privat dagplejer... he he er selv kommunal nu, ja ja i 16 dage endnu... så holder jeg ferie og så starter jeg 2. januar som privat dagplejer... 

Majbritt

Er der stor forskel på at være kommunal eller privat? Jeg tænker både for dit vedkommende og for børnenes (familiens)?

Ærgerligt du ikke bor i København! hehe

Anmeld

30. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
twinboys skriver:

udfordringer... ??? hvem siger der ikke er udfordringer nok...

og her tilbydes pasning i tilfælde af sygdom

synes ikke du skal skære alle over samme kam...

Jeg gør meget for mine guldklumper og er blevet grøn dagplejer...

www.dagplejen-naturboern.dk

Det gør jeg heller ikke - ved godt, at der er meget forskel på dp. Men kender bare flere som har dårlige erfaringer.

Mange private dagplejere kan ikke tilbyde pasning ved sygdom. Det er super dejligt, at du kan.

Men bare min holdning

Anmeld

30. november 2011

twinboys

Katte87 skriver:

Er der stor forskel på at være kommunal eller privat? Jeg tænker både for dit vedkommende og for børnenes (familiens)?

Ærgerligt du ikke bor i København! hehe

hvad tænker du på med stor forskel???? Jeg nyder mit job uanset om jeg er kommunal eller privat... har bare altid drømt om at blive selvstændig og så går tiden altså mere til børnene når jeg starter privat... og det er langt billigere for forældrene at have en privat...

og tak i må flytte til jylland

Anmeld

30. november 2011

twinboys

MoarHvidovre skriver:

Det gør jeg heller ikke - ved godt, at der er meget forskel på dp. Men kender bare flere som har dårlige erfaringer.

Mange private dagplejere kan ikke tilbyde pasning ved sygdom. Det er super dejligt, at du kan.

Men bare min holdning

smiler... mange bruger jo heller ikke en gang gæsteplejen i det kommunale...

Anmeld

30. november 2011

K&S

twinboys skriver:

hvad tænker du på med stor forskel???? Jeg nyder mit job uanset om jeg er kommunal eller privat... har bare altid drømt om at blive selvstændig og så går tiden altså mere til børnene når jeg starter privat... og det er langt billigere for forældrene at have en privat...

og tak i må flytte til jylland

På hvilken måde? spørger den nysgerrige

Anmeld

30. november 2011

K&S

lenec skriver:

Vil i vælge privatdagpleje, hvis i sparede 1000.00 kr om måneden, i forehold til en vuggestueplads, min tanke er holde prisen 1000.00 kr. under vuggestue, samtidig giver jeg bleer og alt mad, ture, gaver, ja i går gik turen til tivoli, jeg er så glad for mit job, så jeg bliver ved så længe jeg har to børn.

For os handlede det ikke om penge, men om hvilket tilbud der passede bedst til vores søn - og derfor valgte vi dagpleje

Anmeld

30. november 2011

twinboys

K&S skriver:

På hvilken måde? spørger den nysgerrige

vi skal bruge meget tid på besøg hos andre kollegaer, skrive rapport om hvert barn 1 gang i mdr. og når vi har gæstebørn så skal vi jo klart tage os mere af det enkelte barn.... så ringer pædagogen eller kollegaer og så går tiden fra det enkelte barn...

kommunen bestemmer over min tid og pådutter os mere konsulentens arbejde... 

håber det gav svar på dine spørgsmål

Majbritt

Anmeld

30. november 2011

Lunae

lenec skriver:

Vil i vælge privatdagpleje, hvis i sparede 1000.00 kr om måneden, i forehold til en vuggestueplads, min tanke er holde prisen 1000.00 kr. under vuggestue, samtidig giver jeg bleer og alt mad, ture, gaver, ja i går gik turen til tivoli, jeg er så glad for mit job, så jeg bliver ved så længe jeg har to børn.

Jeg ville ikk, men jeg vil også helst have min datter i vuggestue

Men det lyder som en god deal for forældre som vil have deres børn i dagpleje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.