Hvor mange er IKKE i a-kasse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Ka+Ma=Be

MariaE skriver:

Undrermig lidt over ale de tilfælde af KH der er herinde hvor de står uden DP fordi de ikke er med i an a-kasse.

DEt er jo noget af det eneste man IKKE har råd til at undvære faktisk, så der er jo mange der svitger både sig selv og familien ved at droppe det???

Såvil da lige høre hvor mange der ikke er i a-kasse og hvorfor pokkerman ikke er det:-)

Ingen kritisering, bare seriøt undren over at man kan gøre det mod sig selv.

Jeg er medlem af både fagforening og a-kasse, trods at jeg blot er studerende! (gratis medlemskab ind til jeg er færdig)

Jeg kunne ikke forestille mig, ikke at være medlem af en a-kasse. Tænk den dag man pludselig står uden job! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Maja88

jeg er ikke da jeg er studerende.. men er meldt ind så hvis jeg ikke kan få job når min uddannelse er slut så får jeg dagpenge eller hvad det hedder

Anmeld

30. november 2011

Tona

MariaE skriver:

Undrermig lidt over ale de tilfælde af KH der er herinde hvor de står uden DP fordi de ikke er med i an a-kasse.

DEt er jo noget af det eneste man IKKE har råd til at undvære faktisk, så der er jo mange der svitger både sig selv og familien ved at droppe det???

Såvil da lige høre hvor mange der ikke er i a-kasse og hvorfor pokkerman ikke er det:-)

Jeg er ikke i A-kasse da jeg er tilkendt flexjob og som flexjobber er man ikke i A-kasse. Man kan ikke få penge udbetalt derfra.