Hvor mange er IKKE i a-kasse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du i a-kasse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.839 visninger
47 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2011

Muffinmus

Undrermig lidt over ale de tilfælde af KH der er herinde hvor de står uden DP fordi de ikke er med i an a-kasse.

DEt er jo noget af det eneste man IKKE har råd til at undvære faktisk, så der er jo mange der svitger både sig selv og familien ved at droppe det???

Såvil da lige høre hvor mange der ikke er i a-kasse og hvorfor pokkerman ikke er det:-)

Ingen kritisering, bare seriøt undren over at man kan gøre det mod sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

come2

Jeg er i a-kasse. Og er super glad for det efter jeg blev ledig.

Anmeld

30. november 2011

pemiro

MariaE skriver:

Undrermig lidt over ale de tilfælde af KH der er herinde hvor de står uden DP fordi de ikke er med i an a-kasse.

DEt er jo noget af det eneste man IKKE har råd til at undvære faktisk, så der er jo mange der svitger både sig selv og familien ved at droppe det???

Såvil da lige høre hvor mange der ikke er i a-kasse og hvorfor pokkerman ikke er det:-)

Har stemt nej, da jeg er under uddannelse og intet studiejob har, så jeg ville ikke kunne få noget alligevel da man jo skal tjene op til det med timer...
Men skal helt sikkert i en den dag jeg får et eller andet job..

Anmeld

30. november 2011

K&S

MariaE skriver:

Vi er begge i a-kasse - vi tør ikke lade være

Anmeld

30. november 2011

Laulund87

Jeg er ikke, men det er fordi jeg er på førtidspension

Anmeld

30. november 2011

Grynt

Jeg er medlem af en A-kasse og har altid været det. Men for nogle år tilbage var min mand ikke, for de penge ville han nemlig gerne sparre. Så da han mistede jobbet og måtte ty til KH, tjaaa så indså han meget hurtigt at en A-kasse nok havde været den bedste løsning til at begynde med   

Anmeld

30. november 2011

Ayasmor

jeg er i a-kasse.. dog er det sat i bero lige i øjeblikket mens jeg er studerende

Anmeld

30. november 2011

Corn

jeg er, og toer naesten ikke lade vaere.. 

samme er manden. med tre boern skylder vi dem den sikkerhed

Anmeld

30. november 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jep Det er sund fornuft

Anmeld

30. november 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
pemiro skriver:

Har stemt nej, da jeg er under uddannelse og intet studiejob har, så jeg ville ikke kunne få noget alligevel da man jo skal tjene op til det med timer...
Men skal helt sikkert i en den dag jeg får et eller andet job..

Lige præcis, det samme som jeg ville have skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.