Så er det forhold slut...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Isabella_mor

lailamik skriver:

Til dig

Tror mig når jeg siger: at jeg forstår dig FULDT ud! -har selv forælder som bare ikke forstår at det er dem det er noget galt med, og ikke ALLE andre  snakker heller med min ene forælder og klarer mig fint og tror også fuldt på at jeg nok skal blive en god mor trods alt -hvis du har brug en at snakke med så skriv endelig

er da ked af at du også har problemer. det er trist det skal være sådan syntes jeg... men ja de har jo på en eller anden måde selv valgt det fordi at de ikke kan kigge indad... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Isabella_mor

KakaoDrik skriver:

Hun er ikke tjent med at have kontakt til dig 

Nej det er hun ikke... og et forhold til hende er ikke værd at kæmpe for heller.

Anmeld

27. november 2011

KakaoDrik

Overhovedet ikke 

Har du sagt direkte til hende hvad du føler? 

Anmeld

27. november 2011

Mother-love

isabellamor skriver:

din mor lyder som min mor... er du min "brother" from another mother....  hvopr er det sørgeligt... 

jeg har skrevet et langt brev til hende hvor jeg i bund og grund skriver til hende at jeg ikke elsker hende for hvad er der at elske.. jeg skrev rigtig mange ting til hende og det eneste svar hun kunne give mig var at jeg var ondskabsful, uopdragen og at det vil ramme mig selv når min søn bliver ældre... for han vil gøre det samme mod mig som jeg gør mod hende.. 

Omg. Sikke en møgso. Undskyld. Men kan sige det fordi jeg ved hvordan det føles at stå i den situation. Tror det bedste du kan gøre er det du har gjort. Desværre. hvis du har brug for at snakke er du velkommen til at skrive pb til mig. Kan ikke gøre så meget andet end snakke med dig om det fordi jeg ved hvordan det er at stå i den situation som du står i.

Anmeld

27. november 2011

Isabella_mor

KakaoDrik skriver:

Overhovedet ikke 

Har du sagt direkte til hende hvad du føler? 

det er svært fordi hun bor i jylland og jeg i kbh. men jeg kan ikke tale med hende i telefonen, så jeg skrev det til hende i et "brev" 

Anmeld

27. november 2011

lailamik

isabellamor skriver:

er da ked af at du også har problemer. det er trist det skal være sådan syntes jeg... men ja de har jo på en eller anden måde selv valgt det fordi at de ikke kan kigge indad... 

ja .. aligevel er lidt underligt ik? at de ikke kan se det ..jeg mener ligesom at alle andre kan se, høre og forstå at der er et eller andet. Men i deres verden så er det verden der imod dem ..

Men nogen gange så er man bedre fortjent uden dem -trist, men sandt

Anmeld

27. november 2011

KakaoDrik

Et brev er bedre end intet

Nu ved hun besked og dit liv kan gå videre 

Anmeld

27. november 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

Omg. Sikke en møgso. Undskyld. Men kan sige det fordi jeg ved hvordan det føles at stå i den situation. Tror det bedste du kan gøre er det du har gjort. Desværre. hvis du har brug for at snakke er du velkommen til at skrive pb til mig. Kan ikke gøre så meget andet end snakke med dig om det fordi jeg ved hvordan det er at stå i den situation som du står i.

Tak. det er altid rart at have nogle at tale med det om..

jeg overvejer på det kraftigste at kontakte noget psykolog og få snakket ud om det og evt finde en form for styrke og evt også få nogle værktøjer jeg kan bruge til at "bekæmpe" min mor med.. (altså ikke fordi jeg vil starte krig mod hende eller noget.. ) men til at kunne sige fra over for hende hvis det skulle ske igen, så jeg kan stå fast og ikke lade mig lokke af at give et modsvar. det er bare så fristende at forsvare mmig selv. og det er bare en ond ond cirkel.

Anmeld

27. november 2011

Isabella_mor

lailamik skriver:

ja .. aligevel er lidt underligt ik? at de ikke kan se det ..jeg mener ligesom at alle andre kan se, høre og forstå at der er et eller andet. Men i deres verden så er det verden der imod dem ..

Men nogen gange så er man bedre fortjent uden dem -trist, men sandt

ja lige præcist...

Anmeld

27. november 2011

Isabella_mor

KakaoDrik skriver:

Et brev er bedre end intet

Nu ved hun besked og dit liv kan gå videre 

ja det er nemlig det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.