Så er det forhold slut...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Isabella_mor

Maemi skriver:

herfra! 

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Isabella_mor

roenlund skriver:

ville ikke gå uden at give et  Selvfølgelig er du en fantastisk mor for din søn

Tak  det syntes jeg også selv.. 

Anmeld

27. november 2011

Isabella_mor

merichs skriver:

Du får lige en kæmpe

Tak 

Anmeld

27. november 2011

Isabella_mor

Frk P. skriver:

sikke en trist historie :/ Men kan godt forstå du ikke længere orker at gå med de tanker og bekymringer der måske hører til, og forstår hvordan det kan påvirke mange ting.. Jeg håber at du kan komme videre med dit liv rimeligt nemt og hurtigt.

nej vel, det er også hårdt. jeg sidder fanme også helt og ryster over hele kroppen, jeg har haft en stor sort sky over mig hele dagen på grund af hende... 

Anmeld

27. november 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

tak det vil jeg da gerne..

Du skriver bare  kender desværre alt til dette

Anmeld

27. november 2011

LISBETH:-)

Puha sender mange store

Anmeld

27. november 2011

Mother-love

Åhhh jeg kender det godt. Har sagt før at min mors og mit forhold heller ikke er ret godt. Hun sked mig og min kæreste op og ned af ryggen efter vi havde hjulpet hende i hovede og røvi 1.5 år. Både haft hende boende to måneder i en to værelses lejlighed med hendes hund. Så vi var tre mennesker to hunde og en kat på 70 kvm. og havde hende igen boende i to måneder i en treer vi fik. Da vi så sagde at vi ikke gad hun flyttede fra fyr til fyr mere for hun endte hos os og det havde vi ikke plads til mere. Brændte hun helt af. Hun ville nemlig flytte ind til en hun havde boet ved en gang hvor det endte med hun boede hos os. Jeg har ikke set min mor siden jeg var i uge 16 af min graviditet. Og Isabella bliver 6 måneder på onsdag. Hun har endnu ikke set hendes barnebarn live. Vi er dog kommet på talefod igennem Tlf. Men vi får aldrig et godt forhold til hinanden. Og hun vil aldrig få lov til at passe Isabella. Jeg er utrolig skuffet over min mor. Hun har givet min far skylden for alt igennem min barndom. Trods det det rent faktisk er hende der var noget galt med ikke min far. Jeg droppede alt kontakt med hende. For hver gang kun kontaktede mig blev jeg ked af det. Fordi hun bare er en møgso. Undskyld sproget. Og man skulle høre din far dit din far dat. Og når man sagde man ikke gad og høre på det blev hun helt hysterisk og ondskabs uld over for mig. Hun var der ikke igennem min graviditet og har ikke været der i isabellas liv indtil videre. Og det sårer mig helt vildt fordi det jo er så stort i ens liv. Man finder jo ikke større ting.

Jeg vil råde dig til at få hende på afstand indtil hun fatter at hun skal behandle dig ordentligt. Du er voksen ikke et barn. Så hun skal behandle dig med respekt.

Lige en herfra. Fordi jeg føler med hvordan du har det. Det er dybt frustrerende sådan noget.

Anmeld

27. november 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

Åhhh jeg kender det godt. Har sagt før at min mors og mit forhold heller ikke er ret godt. Hun sked mig og min kæreste op og ned af ryggen efter vi havde hjulpet hende i hovede og røvi 1.5 år. Både haft hende boende to måneder i en to værelses lejlighed med hendes hund. Så vi var tre mennesker to hunde og en kat på 70 kvm. og havde hende igen boende i to måneder i en treer vi fik. Da vi så sagde at vi ikke gad hun flyttede fra fyr til fyr mere for hun endte hos os og det havde vi ikke plads til mere. Brændte hun helt af. Hun ville nemlig flytte ind til en hun havde boet ved en gang hvor det endte med hun boede hos os. Jeg har ikke set min mor siden jeg var i uge 16 af min graviditet. Og Isabella bliver 6 måneder på onsdag. Hun har endnu ikke set hendes barnebarn live. Vi er dog kommet på talefod igennem Tlf. Men vi får aldrig et godt forhold til hinanden. Og hun vil aldrig få lov til at passe Isabella. Jeg er utrolig skuffet over min mor. Hun har givet min far skylden for alt igennem min barndom. Trods det det rent faktisk er hende der var noget galt med ikke min far. Jeg droppede alt kontakt med hende. For hver gang kun kontaktede mig blev jeg ked af det. Fordi hun bare er en møgso. Undskyld sproget. Og man skulle høre din far dit din far dat. Og når man sagde man ikke gad og høre på det blev hun helt hysterisk og ondskabs uld over for mig. Hun var der ikke igennem min graviditet og har ikke været der i isabellas liv indtil videre. Og det sårer mig helt vildt fordi det jo er så stort i ens liv. Man finder jo ikke større ting.

Jeg vil råde dig til at få hende på afstand indtil hun fatter at hun skal behandle dig ordentligt. Du er voksen ikke et barn. Så hun skal behandle dig med respekt.

Lige en herfra. Fordi jeg føler med hvordan du har det. Det er dybt frustrerende sådan noget.

din mor lyder som min mor... er du min "brother" from another mother....  hvopr er det sørgeligt... 

jeg har skrevet et langt brev til hende hvor jeg i bund og grund skriver til hende at jeg ikke elsker hende for hvad er der at elske.. jeg skrev rigtig mange ting til hende og det eneste svar hun kunne give mig var at jeg var ondskabsful, uopdragen og at det vil ramme mig selv når min søn bliver ældre... for han vil gøre det samme mod mig som jeg gør mod hende.. 

Anmeld

27. november 2011

lailamik

isabellamor skriver:

I morges da jeg havde haft en hyggelig morgen med min søn og min kæreste hvor vi havde siddet i sengen alle tre og hygget med at spille lidt guitar og bare vågne dejligt op til den lækre klang af min røde guitar, ringer min telefon..!

Det var min mor.. og hun begyndte allerede at skabe ballade da hun sagde den første sætning... og den ballade fortsatte bare i 1 time og 3 kvarter og den endte med at jeg blev HIDSIG og smækkede røret på.. jeg var grådkvalt og irriteret og TRÆT af hane. hun forstod INTET af det jeg prøvede at forklare hende i den tid jeg talte med hende i telefonen.. 

mange af jer herinde kender måske til mit forhold til min mor, men jer der ikke gør, kan jeg fortælle at min mor og jeg ikkekan tale sammen, og vi kan ikke tale om fortiden uden at jeg bliver ked af det og hun fortsætter selvom jeg siger stop..

vi har haft lavet hunderedevis af aftaler hvor det blev aftalt at hun stoppede med at snakke om fortiden og jeg stoppede med at komme til at snakke om min søster og hendes datter som min mor heller ikke har kontakt til.

men lige lidt hjælper det.

jeg orker det simpelthen ikke mere.. jeg vil ikke have hende til at ringe og ødelægge mit liv. hun påvirker mig tydeligvis meget og det er jeg virkelig træt af..

jeg ville ønske at jeg kunne forklare hende det hvor hun faktisk forstod det, men i hendes verden er det ALLE ANDRE END HENDE der er noget galt med...  

Er sgu skide træt af at jeg ikke har en mor som jeg kunne føle var min MOR som mange af jer andre herinde har. et godt forhold. men det får jeg aldrig til min mor og jeg vil heller ikke kæmpe for det mere, det er ikke det værd... ikke mere... 

men jeg vil gøre mit for at jeg selv bliver en god mor for min søn. jeg syntes jeg er en god mor og jeg syntes ikke jeg svigter ham... han får kærlighed og knus og kram og trøst når det er tiltrængt, han får sjov og vi leger en masse, vi hyugger os rigtig tit om morgenen i sengen ham og jeg med lidt tegnefilm og jeg ved han elsker mig ubetinget og jeg elsker ham ligegyldig hvad.. han skal aldrig opleve at have en skodmor.. aldrig.

Til dig

Tror mig når jeg siger: at jeg forstår dig FULDT ud! -har selv forælder som bare ikke forstår at det er dem det er noget galt med, og ikke ALLE andre  snakker heller med min ene forælder og klarer mig fint og tror også fuldt på at jeg nok skal blive en god mor trods alt -hvis du har brug en at snakke med så skriv endelig

Anmeld

27. november 2011

KakaoDrik

Hun er ikke tjent med at have kontakt til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.