vi har haft en uindbudt gæst her til aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

ja altså... herhjemme skal man ikke forsøge at lufte ud, så kommer der gæster

Vi har haft besøg af en rar lille misling som lod til at være kommet væk hjemmefra... ingen øremærke, lidt sky men klart vant til mennesker!

Jeg syntes den var tynd, men det er måske fordi jeg er vant til "store" katte hæhæ...

Jeg håber at der er nogen der har hængt et opslag op når vi skal købe ind i morgen så vi kan hjælpe den hjem igen!

Prøv at fremlyse den på facebook i gruppen Aktive dyrevenner!

http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.1861714633685.2089710.1565524453&type=3

Håber du finder dem der savner den. Den ser rigtig sød ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

jydeinden

Caroline86 skriver:

ja altså... herhjemme skal man ikke forsøge at lufte ud, så kommer der gæster

Vi har haft besøg af en rar lille misling som lod til at være kommet væk hjemmefra... ingen øremærke, lidt sky men klart vant til mennesker!

Jeg syntes den var tynd, men det er måske fordi jeg er vant til "store" katte hæhæ...

Jeg håber at der er nogen der har hængt et opslag op når vi skal købe ind i morgen så vi kan hjælpe den hjem igen!

sådan en ubuden gæst gad jeg da godt have besøg af.. sikke en smuk misser 

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

sommerbarn<3 skriver:

Prøv at fremlyse den på facebook i gruppen Aktive dyrevenner!

http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.1861714633685.2089710.1565524453&type=3

Håber du finder dem der savner den. Den ser rigtig sød ud

tak skal du have

jeg forsøger lige med opslagene først og så ser vi om ikke det giver pote (kattepote ).. men ellers vil jeg helt sikkert forsøge derinde

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

jydeinden skriver:

sådan en ubuden gæst gad jeg da godt have besøg af.. sikke en smuk misser 

ja, er den ikke skøn? håber sådan den finder hjem igen... dens familie må være kede af det hvis den er væk hjemmefra! Vi har ikke set den heroppe før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.