vi har haft en uindbudt gæst her til aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

baby012

Caroline86 skriver:

ja altså... herhjemme skal man ikke forsøge at lufte ud, så kommer der gæster

Vi har haft besøg af en rar lille misling som lod til at være kommet væk hjemmefra... ingen øremærke, lidt sky men klart vant til mennesker!

Jeg syntes den var tynd, men det er måske fordi jeg er vant til "store" katte hæhæ...

Jeg håber at der er nogen der har hængt et opslag op når vi skal købe ind i morgen så vi kan hjælpe den hjem igen!

hehe ja hvad bilder den sig ind  

der er helt sikkert en familie der savner den, og den ser faktisk også raceren ud (MCO) men svært at vide uden dens papier selvf.  

jeg tror godt i kan give den lidt mad, det lader ikke til at den er vandt til at løbe ude, den er nok lidt skræmt, og derfor sky, vildtløbende katte plejer ikke at gå ind i fremmede huse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

freiasmor

Caroline86 skriver:

så er det ikke ham... her var ingen øretatovering nemlig!

Jeg er slet ikke sikker men hvis så håber jeg da i finder ud af hvem jeres gæst er

Anmeld

21. november 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

alfred var jo en sylfide

aaaarh, tykke bamse hahaha!!!

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

gravid20 skriver:

hehe ja hvad bilder den sig ind  

der er helt sikkert en familie der savner den, og den ser faktisk også raceren ud (MCO) men svært at vide uden dens papier selvf.  

jeg tror godt i kan give den lidt mad, det lader ikke til at den er vandt til at løbe ude, den er nok lidt skræmt, og derfor sky, vildtløbende katte plejer ikke at gå ind i fremmede huse  

vi skal ned og kigge efter opslag i morgen

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

Tina&Martin skriver:

aaaarh, tykke bamse hahaha!!!

præcis...

Anmeld

21. november 2011

merichs

Caroline86 skriver:

er MEGET kær kat... tydeligt forvirret og meget ivrig efter at komme ind! jeg håber også vi kan finde frem til ejeren! Det er så ulykkeligt at miste sin kat. Vi har mistet TO i løbet af sommeren og man bliver bare så ked af det... de er jo en del af familien!

Ej hvor trist. Gruer også for at en af vores katte en dag smutter og ikke kommer hjem

Anmeld

21. november 2011

baby012

Caroline86 skriver:

vi skal ned og kigge efter opslag i morgen

har i fået tjekket om den er chippet ?  

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

merichs skriver:

Ej hvor trist. Gruer også for at en af vores katte en dag smutter og ikke kommer hjem

meget trist...

Vi var nødt til at finde nye hjem til alle 3 katte da vi flyttede sidste sommer og de to af dem blev så placeret hos 2 forskellige familiemedlemmer i hver sin ende af landet, og den 3. fik nyt permanent hjem hos én herinde (og STOR trives )!

Og så ender det med at de begge løber væk med ca 1½ måneds mellemrum!?

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

gravid20 skriver:

har i fået tjekket om den er chippet ?  

nej der er ikke så mange dyrlæger åbne her om aftenen

Den har jo kun lige været forbi i dag så vi tager den i morgen hvis vi stadig har besøg og hvir vi ikke finder nogen opslag

Anmeld

21. november 2011

Kis88

det er en main coon eller Halv main coon. Kunne osse være Norsk skovkat.. Men den kat er helt sikkert ikke fuld voksen og derfor er den ikke så "tyk" endnu.. meen de er som regel ikke særlige tykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.