vi har haft en uindbudt gæst her til aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.048 visninger
43 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Caroline86

ja altså... herhjemme skal man ikke forsøge at lufte ud, så kommer der gæster

Vi har haft besøg af en rar lille misling som lod til at være kommet væk hjemmefra... ingen øremærke, lidt sky men klart vant til mennesker!

Jeg syntes den var tynd, men det er måske fordi jeg er vant til "store" katte hæhæ...

Jeg håber at der er nogen der har hængt et opslag op når vi skal købe ind i morgen så vi kan hjælpe den hjem igen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Hulubulu86

Ej hvor er den soed.. Hvad er det nu for en kaffe man serverer til uventede gaester?

Kunne godt lige klare et besoeg af saadan en lille kat

Anmeld

21. november 2011

Miss Church

Caroline86 skriver:

Vi har haft besøg af en rar lille misling som lod til at være kommet væk hjemmefra... ingen øremærke, lidt sky men klart vant til mennesker!

Jeg syntes den var tynd, men det er måske fordi jeg er vant til "store" katte hæhæ...

Jeg håber at der er nogen der har hængt et opslag op når vi skal købe ind i morgen så vi kan hjælpe den hjem igen!

Haha sikke en badit!  Men hvor er den bare sød! og super flot  Der må helt bestemt være en familie der savner den. 

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

Dubai skriver:

Ej hvor er den soed.. Hvad er det nu for en kaffe man serverer til uventede gaester?

Kunne godt lige klare et besoeg af saadan en lille kat

ja, gevalia fik den ikke lige hæhæ

Tænkte at vi hellere måtte lade være med at give den noget mad! Hvis den er utryg og ikke kan finde hjem kommer den nok igen i morgen - det plejer de gerne når de så finder et venligt sted jo

og ja, den var bare rigtigt sød! Laura var også ret vild

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

Miss Church skriver:

Haha sikke en badit!  Men hvor er den bare sød! og super flot  Der må helt bestemt være en familie der savner den. 

super flot!!! men tynd så jeg tror ikke den kan finde hjem... den virkede også så usikker... synes jeg ikke jeg plejer at opleve med katte (er lidt af en katte-mutter, så jeg er vant til tilløbere )...

Nu må vi se om den stadig er her i morgen... så må vi kæmpe lidt mere for at den kommer hjem...

Anmeld

21. november 2011

Hulubulu86

Caroline86 skriver:

ja, gevalia fik den ikke lige hæhæ

Tænkte at vi hellere måtte lade være med at give den noget mad! Hvis den er utryg og ikke kan finde hjem kommer den nok igen i morgen - det plejer de gerne når de så finder et venligt sted jo

og ja, den var bare rigtigt sød! Laura var også ret vild

Hehe nej havde nok heller ikke vaeret den bedste ide.

Saa laenge hun er mindre vild med den end min niece er det skoent hun kan nyde besoeget, min svoger og svigerinde fik killinger, og hvad goer den soede lille pige... hun forsoeger at spise dem Stakkels katte

Anmeld

21. november 2011

freiasmor

Nøj hvor den ligner den han kat der er efterlyst i Næstved og som kaldes loke super smuk ...

Anmeld

21. november 2011

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

Det er jo kun en stor killing, en norsk skovkat.. Har haft en magen til.. Og de er bare skønne!!!!

Anmeld

21. november 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

årrrh smukke misser !!!!

Her lunter de også ind når døren står på klem, og så fiser Simba med det samme efter dem. Er det en hunkat må hun godt være her, men hankattene jager han væk, hehe

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

Freismor skriver:

Nøj hvor den ligner den han kat der er efterlyst i Næstved og som kaldes loke super smuk ...

så langt tror jeg ikke den har løbet... er Loke øremærket? ved du det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.