vi har haft en uindbudt gæst her til aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Caroline86

ønskebarn74 skriver:

Det er jo kun en stor killing, en norsk skovkat.. Har haft en magen til.. Og de er bare skønne!!!!

det er det nemlig og den er så fiiiin.... tror det er en "killing" der er blevet lidt for nysgerrig og er kommet for langt væk hjemmefra det sker jo desværre ret ofte når de når den alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Caroline86

Tina&Martin skriver:

årrrh smukke misser !!!!

Her lunter de også ind når døren står på klem, og så fiser Simba med det samme efter dem. Er det en hunkat må hun godt være her, men hankattene jager han væk, hehe

haha... "how 'r' you doin'!?"

Anmeld

21. november 2011

freiasmor

Caroline86 skriver:

så langt tror jeg ikke den har løbet... er Loke øremærket? ved du det?

Ja mener at han både var øremærket og chippet. Men ved sku ikke hvor langt de kan gå og om han er fundet ..

Anmeld

21. november 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

haha... "how 'r' you doin'!?"

Nemlig... Men han har ikke Joey's selvtillid, så han kigger bare efter tøserne haha

Anmeld

21. november 2011

merichs

Caroline86 skriver:

ja altså... herhjemme skal man ikke forsøge at lufte ud, så kommer der gæster

Vi har haft besøg af en rar lille misling som lod til at være kommet væk hjemmefra... ingen øremærke, lidt sky men klart vant til mennesker!

Jeg syntes den var tynd, men det er måske fordi jeg er vant til "store" katte hæhæ...

Jeg håber at der er nogen der har hængt et opslag op når vi skal købe ind i morgen så vi kan hjælpe den hjem igen!

Det er ellers en fin kat. Og sød ser den ud

Vi har også en "besøgskat". Den kommer jævnligt hjemme ved os. Nogle gange nulrer den bare rundt udenfor og andre gange hopper den ind af vores badeværelsesvindue som jævnligt står åbent. Tror faktisk det er vores nabos kat. Og hvorfor den bliver ved med at besøge os ved jeg ikke, for vi fodrer den ikk

Håber at ejeren til jeres uventede gæst bliver fundet så den lille kat kan komme hjem til vante rammer

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

Freismor skriver:

Ja mener at han både var øremærket og chippet. Men ved sku ikke hvor langt de kan gå og om han er fundet ..

så er det ikke ham... her var ingen øretatovering nemlig!

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

Tina&Martin skriver:

Nemlig... Men han har ikke Joey's selvtillid, så han kigger bare efter tøserne haha

og lukker dem indenfor

Det gjorde vores gamle misling, Alfred, også han åbnede døren!!! og lukkede fruemisserne ind

Anmeld

21. november 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

og lukker dem indenfor

Det gjorde vores gamle misling, Alfred, også han åbnede døren!!! og lukkede fruemisserne ind

Hvor cool !!!!
Simba er bare en fed huskat, så han er ikke så smart i en fart, men tyk nok til at skubbe vinduet op når han ser en mulighed for at komme ud haha

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

merichs skriver:

Det er ellers en fin kat. Og sød ser den ud

Vi har også en "besøgskat". Den kommer jævnligt hjemme ved os. Nogle gange nulrer den bare rundt udenfor og andre gange hopper den ind af vores badeværelsesvindue som jævnligt står åbent. Tror faktisk det er vores nabos kat. Og hvorfor den bliver ved med at besøge os ved jeg ikke, for vi fodrer den ikk

Håber at ejeren til jeres uventede gæst bliver fundet så den lille kat kan komme hjem til vante rammer

er MEGET kær kat... tydeligt forvirret og meget ivrig efter at komme ind! jeg håber også vi kan finde frem til ejeren! Det er så ulykkeligt at miste sin kat. Vi har mistet TO i løbet af sommeren og man bliver bare så ked af det... de er jo en del af familien!

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

Tina&Martin skriver:

Hvor cool !!!!
Simba er bare en fed huskat, så han er ikke så smart i en fart, men tyk nok til at skubbe vinduet op når han ser en mulighed for at komme ud haha

alfred var jo en sylfide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.