vi har haft en uindbudt gæst her til aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

B&J

super dejligt med gæster og hvor er den super smuk ligner vores nabos hun kat

men den ser nu ikke så tynd ud men kan være den er det når man røre ved den men nogle hun katte er jo tynde i sig selv

håber den finder sit hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Lilje82

Nåe den er da søøøød

Anmeld

21. november 2011

baby012

Caroline86 skriver:

nej der er ikke så mange dyrlæger åbne her om aftenen

Den har jo kun lige været forbi i dag så vi tager den i morgen hvis vi stadig har besøg og hvir vi ikke finder nogen opslag

jamen kan i mærke chippen i nakken ? hvis den er tynd burde man kunne fange den  

håber i får katten hjem, eller finder en anden løsning hvis ejeren ikke dukker op 

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

Kis88 skriver:

det er en main coon eller Halv main coon. Kunne osse være Norsk skovkat.. Men den kat er helt sikkert ikke fuld voksen og derfor er den ikke så "tyk" endnu.. meen de er som regel ikke særlige tykke.

den ligner norsk skovkat... både med "kraven" og los-toppene på ørerne... men den ER tynd...

Anmeld

21. november 2011

Miss Church

Caroline86 skriver:

super flot!!! men tynd så jeg tror ikke den kan finde hjem... den virkede også så usikker... synes jeg ikke jeg plejer at opleve med katte (er lidt af en katte-mutter, så jeg er vant til tilløbere )...

Nu må vi se om den stadig er her i morgen... så må vi kæmpe lidt mere for at den kommer hjem...

Årh hvor er det synd  

Håber den får det godt

Anmeld

21. november 2011

merichs

Caroline86 skriver:

meget trist...

Vi var nødt til at finde nye hjem til alle 3 katte da vi flyttede sidste sommer og de to af dem blev så placeret hos 2 forskellige familiemedlemmer i hver sin ende af landet, og den 3. fik nyt permanent hjem hos én herinde (og STOR trives )!

Og så ender det med at de begge løber væk med ca 1½ måneds mellemrum!?

De har nok savnet jer og har prøvet at finde hjem?

Anmeld

21. november 2011

Nessie

Hvor hyggeligt med et lille visit fra sådan en nuttet gæst

Håber den finder hjem, eller i det midste bliver i nærheden af jer, så I måske har held til at finde ejeren

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

merichs skriver:

De har nok savnet jer og har prøvet at finde hjem?

et år efter de var flyttet.. hmm.. tja.. måske...

den ene boede hos mine forældre, som ham så vi ofte og han stortrivedes... den anden boede hos Daniels kusine og han lod også til at have det ret så fedt ham så vi så ikke så ofte fordi han var meget langt væk....

men... katte løber væk! det er bare hårdt når de ikke kommer hjem igen

Anmeld

21. november 2011

merichs

Caroline86 skriver:

et år efter de var flyttet.. hmm.. tja.. måske...

den ene boede hos mine forældre, som ham så vi ofte og han stortrivedes... den anden boede hos Daniels kusine og han lod også til at have det ret så fedt ham så vi så ikke så ofte fordi han var meget langt væk....

men... katte løber væk! det er bare hårdt når de ikke kommer hjem igen

Hmmm  så var det måske ikke savn  Men som du skriver; Katte løber væk, og sådan er det bare...

God jagt med at finde ejeren

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

merichs skriver:

Hmmm  så var det måske ikke savn  Men som du skriver; Katte løber væk, og sådan er det bare...

God jagt med at finde ejeren

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.