trætte af Kommunen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

beholdte hun så nr 2 og nr 1?

Indtil videre har hun stadig begge børn hjemme, men sagen er heller ikke afsluttet endnu.. Hun har dog valgt at få dem i pjelefamilie nogle dage om ugen, men om kommunen synes det er en god ide, aner jeg desværre ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

nej desværre ikke ): Bor langt fra. Men har du evt en msn så kunne vi snakke der?

Øv!! Jeg har hverken msn eller facebook, er ikke så smart

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Indtil videre har hun stadig begge børn hjemme, men sagen er heller ikke afsluttet endnu.. Hun har dog valgt at få dem i pjelefamilie nogle dage om ugen, men om kommunen synes det er en god ide, aner jeg desværre ikke..

ej så hun rirsikere begge børn fjernes helt pga en nr 2 ?

Anmeld

20. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

ej så hun rirsikere begge børn fjernes helt pga en nr 2 ?

Lidt en urealistisk måde at stille det op på - men ja .. Hun kunne ikke finde en rytme og tage sig af nummer et, at hun så vælger at få et barn mere, det har langt fra hjulpet på det hele.. Hun står samme sted som dig, de må heller ikke få et kæledyr, så det bliver bestemt ikke nemmere med barn nummer 2 - heller ikke for dig...

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Lidt en urealistisk måde at stille det op på - men ja .. Hun kunne ikke finde en rytme og tage sig af nummer et, at hun så vælger at få et barn mere, det har langt fra hjulpet på det hele.. Hun står samme sted som dig, de må heller ikke få et kæledyr, så det bliver bestemt ikke nemmere med barn nummer 2 - heller ikke for dig...

ja jeg kan godt se det.. hvis ikke et kæledyr ville gå .. tanken om nr 2! puha... ej jeg stopper tanken her og snakker med min pædago om det imorgen og får en lang god snak om det her mellem mig og hende... det nok det bedste! hun kan råde og støtte mig og nok også fortælle konsekvensene

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Jeg læste ikke lige det hele igennem.

Men kan sige så meget at du får intet ud af at flygte fra kommunen, det bedste du kan gøre er at samarbejde. Det var noget lignende der skete for mig, jeg flyttede kommune da jeg skulle flytte sammen med min kæreste og min gamle kommune meddelte den nye, at de nok skulle sætte noget igang fordi jeg var ung og der var nogle ''bekymringer'' fordi min far havde svigtet mig som 12-årig.

De kom 3 gange om ugen de første 2 måneder og så 2 måneder kom de 2 gange om ugen og den sidste måned 2 gange kun. Jeg var også rigtigt træt af det i starten og ville ikke samarbejde, men det gjorde jeg til sidst og det fik jeg mest ud af.

Min SP sagde at hvis jeg ikke ville samarbejde kunne det trække ud, og så ville de komme i længere tid. Så hold ud og samarbejd med dem, det får du mest ud af. til dig.

Anmeld

20. november 2011

malenecl

Kender godt at have kommunen over sig. Har vi haft før min datter overhovedet var født. Og der hun ca var en uge gammel begyndte de at komme i vores hjem. I starten var det måske en time eller to også flyttede vi i en ny lejlighed, dog stadig i samme by. Også syntes de at vi ikke klarede det så godt, der var også noget med øjenkontakten fra starten. Men det fik vi arbejdet på og det blev bare så godt! Og for en månedes tid siden tror jeg, kom hende fra kommunen 2-3 gange om ugen og nogle af dagene var 8 timer! det korteste tid hun var der, var 2-3 timer. Men efter den periode, kom vi til møde om det og de syntes vi klarede det fint, men at der stadig er nogen småting. Og nu syntes de at vi klare det sååå godt! Nu kommer hun 1 gang om ugen i højst 2 timer. Vores datter er nu 6 måneder.. I starten lavede min kæreste for det meste også alt muligt andet mens de var her, men det syntes de bestemt ikke om, hvilket jeg heller ikke gjorde. Jeg har altid være høflig overfor dem, fordi de vil jo bare hjælpe os. Selvom det kan være skide hårdt!!! De "overvåger" os, fordi vi er syge. Men, hold ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.