trætte af Kommunen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Louise mortil4

Anonym skriver:

DUMME DUMME VERDEN! man kan godt ha fejlet når man er 1 gangs forældre og gøre resten rigtigt, og ha lært af sine fejl!

alle fejler også med nr 2, 3, 4 og 5 osv, nogen har bare ikke "råd" til  at fejle desværre. hvis du sys det er så dejligt nemt, så skulle du måske ændre nogle ting, du har selv fortalt at hendes øjenkontakt har været vigende, hvis det var så nemt så skulle hun jo ha bevaret viljen til øjenkontakt til at starte med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

jeg ved godt det ikke er det du vil høre, men du er også nød til at være realistisk. Forestil dig det du er gennem nu bare med 2 børn i stedet eller en der bare skriger og skriger, ingen siger nr 2 er et nemt barn.

nej men så er mit første barn også lige lidt over 2 år hvis vi planlægger om et år og det tager mig mdr om at blive gravid... det er det jeg tænker? kan de lyde så slemt ?

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

alle fejler også med nr 2, 3, 4 og 5 osv, nogen har bare ikke "råd" til  at fejle desværre. hvis du sys det er så dejligt nemt, så skulle du måske ændre nogle ting, du har selv fortalt at hendes øjenkontakt har været vigende, hvis det var så nemt så skulle hun jo ha bevaret viljen til øjenkontakt til at starte med. 

jeg troed ikke den kunne hoppe fra så jeg fastholdte den ikke på samme måde.. ja der var det svært og ikke nemt.. men det ved jeg tilgængel nu .. og kan give det videre til nr 2 som noget jeg kan huske tilbage på.. og mit barn når også at blive de 2 hvis vi planlægger om et år og det tager mdr at blive gravid... så synes jeg da ikke det lyder for hurtigt med nr 2 eller hvad?

Anmeld

20. november 2011

Louise mortil4

Anonym skriver:

nej men så er mit første barn også lige lidt over 2 år hvis vi planlægger om et år og det tager mig mdr om at blive gravid... det er det jeg tænker? kan de lyde så slemt ?

når dit barn er 2 år er der bare nyt ting du skal lære, man lærer hverdag når man har børn og ja for mig lyder det slemt at du allerede nu er i gang med at planlægge at få en mere når fagpersonerne ikke mener du endnu er klar til at stå alene med nr 1. Vil du resikere at de vælger at tage begge børn fra jer fordi du altid har drømt om at få dem tæt?? Det kan godt være en ar risikoerne hvis ikke de mener i gør det godt nok i forhold til nr 1.

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Hvordan kan det være dejligt nemt når kommunen bestemmer over jer??:/ For mig lyder det som et daglig helved, beklager, men det gør det virkelig.. Kunne det ikke være dejligt at være herre over sit eget liv? Bestemme hvad man vil og ikke vil? Og det du skriver med at din kæreste smutter når kommunen kommer på besøg, det stiller jer endnu dårligere!! Jeg har set min venindes kæreste fortage sig andet end at detage i samtaler om børnene, og det giver ris til egen røv.. Kommunen ser det ikke værende seriøst når det kun er en af jer der vil dette... Gud, jeg ville ønske at jeg sad overfor dig lige nu, har så meget jeg gerne vil fortælle og forklare dig...!

ej jeg kan godt se det

Anmeld

20. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

DUMME DUMME VERDEN! man kan godt ha fejlet når man er 1 gangs forældre og gøre resten rigtigt, og ha lært af sine fejl!

Beklager at jeg er så ærlig overfor dig, men jeg har det hvordan det kan udvikle sig med kommunen.. Hvis du/i havde gjort tingene rigtigt, så kom kommunen ikke hos jer nu - og så var det nemt at få barn nummer 2.. Men sådan som i står nu, så synes jeg at i skal vente 2 eller 3 år endnu, så er der mulighed for at i har fået helt styr på jeres tilværelse.. Min veninde holdte det hemmeligt for kommunen at hun ventede nummer 2, hun ville ikke risikere at skulle presses til abort - kan du høre hvor galt det lyder???:/ Undskyld søde hvis du læser dette, prøver bare at forklare TS hvor svært det er med kommunen inde over sig..

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

når dit barn er 2 år er der bare nyt ting du skal lære, man lærer hverdag når man har børn og ja for mig lyder det slemt at du allerede nu er i gang med at planlægge at få en mere når fagpersonerne ikke mener du endnu er klar til at stå alene med nr 1. Vil du resikere at de vælger at tage begge børn fra jer fordi du altid har drømt om at få dem tæt?? Det kan godt være en ar risikoerne hvis ikke de mener i gør det godt nok i forhold til nr 1.

det er skrækkeligt at snakke om.. undskyld jeg startede det og lyder så Umoden.. men sådan har jeg det altså.. .. har overvejet til min overvejelse vi vi lader som om det er en smutter' og der er ingen vej udenom ' ;/ men alligevel, kan jeg ik få mig selv til det, og hellere fortælle dem hvordan jeg har det så de kan fortælle mig hvad der evt kan ske ved det eller sådan måske det ville få mig til at slappe mere af

Anmeld

20. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

ej jeg kan godt se det

Hvis du bor i København, vil jeg meget gerne mødes med dig og snakke om tingene.. Kan godt mærke på dig at du er ked af det!

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Beklager at jeg er så ærlig overfor dig, men jeg har det hvordan det kan udvikle sig med kommunen.. Hvis du/i havde gjort tingene rigtigt, så kom kommunen ikke hos jer nu - og så var det nemt at få barn nummer 2.. Men sådan som i står nu, så synes jeg at i skal vente 2 eller 3 år endnu, så er der mulighed for at i har fået helt styr på jeres tilværelse.. Min veninde holdte det hemmeligt for kommunen at hun ventede nummer 2, hun ville ikke risikere at skulle presses til abort - kan du høre hvor galt det lyder???:/ Undskyld søde hvis du læser dette, prøver bare at forklare TS hvor svært det er med kommunen inde over sig..

beholdte hun så nr 2 og nr 1?

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Hvis du bor i København, vil jeg meget gerne mødes med dig og snakke om tingene.. Kan godt mærke på dig at du er ked af det!

nej desværre ikke ): Bor langt fra. Men har du evt en msn så kunne vi snakke der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.