trætte af Kommunen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Louise mortil4

Honey<3 skriver:

Undskyld jeg skriver dette, men hvis i ikke kan tage ordenligt vare på jeres første barn, så synes jeg det er uforsvarligt at sætte flere børn i verden:/ Jeg har en veninde som blev holdt øje med da hun fik hendes første, de skulle bo på mødrehjem så de kunne lærer at være forældre , hun blev gravid og har nu 2 børn, men kommunen kommer hver dag hjemme hos dem, og der har kørt en sag om anbringelse - så hvis jeg skal give dig mit ærlige var på om i skal have nummer 2 om et år - Nej, bestemt ikke.. Jeg synes i skal vente til i har styr på det hele og til at kommunen har sluppet jer fri..

jeg er nød til at være enig i det du skriver med barn nr 2. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Darling<3

Louise mortil4 skriver:

Tak Har hørt en hulens masse igennem min veninde, så jeg ved at det bliver hårdere med barn nummer 2...

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

ååh jeg forstår dig godt! i går jo og kører sikkert på hinanden også fordi de er der i hoved og røv! for det går jo jer på også går det nok også ud over hinanden selvom det ikke burde det 

præciiiiis! kæresten har med vilje haft stor frahver når de er kommet her og han er blevet væk. og har de ikke været tilfredse med, og sagt det til sagsbehandleren og hun har snakket med os og sagt der ikke er noget at gøre ved at de kommer her, OG at de kun retter på os fordi der er noget at rette på...... så Jo det er også hårdt for forholdet.. det kan mærkes

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Tak Har hørt en hulens masse igennem min veninde, så jeg ved at det bliver hårdere med barn nummer 2...

ja selvf.. samme fik jeg avide med bare et og jeg synes det er dejlig nemt..... men tror det fordi jeg har haft viljen i mange år at jeg ved jeg kan

Anmeld

20. november 2011

wmillapigenw

Anonym skriver:

præciiiiis! kæresten har med vilje haft stor frahver når de er kommet her og han er blevet væk. og har de ikke været tilfredse med, og sagt det til sagsbehandleren og hun har snakket med os og sagt der ikke er noget at gøre ved at de kommer her, OG at de kun retter på os fordi der er noget at rette på...... så Jo det er også hårdt for forholdet.. det kan mærkes

jeg håber det bedste for jer! & at jeres forhold kan holde til at de kommer rendende hele tiden... men held og lykke!

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

DUMME DUMME VERDEN

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Undskyld jeg skriver dette, men hvis i ikke kan tage ordenligt vare på jeres første barn, så synes jeg det er uforsvarligt at sætte flere børn i verden:/ Jeg har en veninde som blev holdt øje med da hun fik hendes første, de skulle bo på mødrehjem så de kunne lærer at være forældre , hun blev gravid og har nu 2 børn, men kommunen kommer hver dag hjemme hos dem, og der har kørt en sag om anbringelse - så hvis jeg skal give dig mit ærlige var på om i skal have nummer 2 om et år - Nej, bestemt ikke.. Jeg synes i skal vente til i har styr på det hele og til at kommunen har sluppet jer fri..

DUMME DUMME VERDEN! man kan godt ha fejlet når man er 1 gangs forældre og gøre resten rigtigt, og ha lært af sine fejl!

Anmeld

20. november 2011

Louise mortil4

Anonym skriver:

DUMME DUMME VERDEN

jeg ved godt det ikke er det du vil høre, men du er også nød til at være realistisk. Forestil dig det du er gennem nu bare med 2 børn i stedet eller en der bare skriger og skriger, ingen siger nr 2 er et nemt barn.

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

bare fordi man har 1 barn i forvejen er der ingen der siger nr 2 bliver let at ha, børn er forskellige og i kan lige så godt ende ud med en med kollig som i kan få et nemt barn. Jeg har været ekstremt heldig at få 4 nemme børn i løbet af 3 år og 2 mdr, det vil sige jeg har en der bliver 6 i bebruar , 2 der bliver 5 i juli og en der bliver 3 i april, der er ingen af de børn der har lignet hinanden i sind og hva der virkede på nr 1 har iokke virket på hverken nr 2,3 eller 4, hvis du regner med det bliver let fordi i har prøvet det før, så skal du grundigt i gang med at ændre din opfattelse desværre. 

det altid sværrest første gang.. som man plejer at sige alt er Nyt.. men jeg har lært en masse som jeg kan gi nr 2 fra start af... men det ikke der jeg blir bekymret... det er bare hvor langt jeg kan gå med nr 2 i forhold til kommunen.... uanset om hendes kontakt var faldet fra eller ej og kommunen var her havde jeg nok ikke stadig haft den lyse side... Jeg tænker bare på at give min datter en lillesøster eller bror ....og ikke give kommunen børn !

Anmeld

20. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

ja selvf.. samme fik jeg avide med bare et og jeg synes det er dejlig nemt..... men tror det fordi jeg har haft viljen i mange år at jeg ved jeg kan

Hvordan kan det være dejligt nemt når kommunen bestemmer over jer??:/ For mig lyder det som et daglig helved, beklager, men det gør det virkelig.. Kunne det ikke være dejligt at være herre over sit eget liv? Bestemme hvad man vil og ikke vil? Og det du skriver med at din kæreste smutter når kommunen kommer på besøg, det stiller jer endnu dårligere!! Jeg har set min venindes kæreste fortage sig andet end at detage i samtaler om børnene, og det giver ris til egen røv.. Kommunen ser det ikke værende seriøst når det kun er en af jer der vil dette... Gud, jeg ville ønske at jeg sad overfor dig lige nu, har så meget jeg gerne vil fortælle og forklare dig...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.