Hejsa du får lige et stort kram ! 
Jeg vil sige at jeg tager hatten af for at i kæmper så meget som i gør, for det burde ikke være sådan ! på de ting du skriver lyder det lidt som om kommunen bare kommenterer på ting for at finde fejl, fx. det med badestolen
Jeg har da i deng rad tænkt mig at anskaffe en badestol, og jeg havde hørt meget forskelligt om den, og vendte det derfor med mon jordemor, som sagde at det var der da ingen problemer i ! 
Jeg synes helt klart at du skal tage en snak med dem. sig din 100% ærlige mening, som du har gjort herinde ! I har taget imod et "tilbud" om støtte og føler jer mere overvåget end støttet, og du skal ikke lågge låg på nogle ting. Du skal sige, at du faktisk er stolt af dig selv og at du synes godt de må lytte mere til jer, det kan ikke være rimeligt at den så kaldte "støtte" i får mere føles som en afmyndighed !
Hvis du siger din helt ærlige og gennemtænkte mening, er jeg sikker på de nok skal se det på en anden måde. Det viser netop også samarbejdsvilje osv. at I melder ud når det bliver for meget, og når DE overtræder jeres grænser !
Jeg er sikker på at du er en god mor, og ligemeget hvor meget hjælp man får så stopper det bare med at være hjælp når det ligefrem for moderen til at fortryde hun er blevet mor ! 
Jeg håber i finder ud af det ! og du får lige igen en stor krammer !
Bliv ved med at kæmpe !
Anmeld