trætte af Kommunen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Louise mortil4

ja det er rigtig nok. Men nu er den oppe igen og er ked af det på mange måder gik sådan - så tror jeg på den største den af bekymringerne igennem kommunen var ovre.

jeres barn er stadig meget lille endnu, der er rigtig mange tinge der kan "nå at gå galt " endnu så tror ikke jeres chancer for at få mere tid til jer selv er særlig store, i har jo vist at i ikke formår at bebeholde en god kontakt til jeres barn når hendes øjenkontakt har været vigende, hvis ikke de havde været der havde i så selv opdaget det og kunne ændre det?? Det er jo det de mener i ikke kan og i har tildels givet dem en bestyrket grund til at fortsætte med at holde jer under tæt opsyn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

jeres barn er stadig meget lille endnu, der er rigtig mange tinge der kan "nå at gå galt " endnu så tror ikke jeres chancer for at få mere tid til jer selv er særlig store, i har jo vist at i ikke formår at bebeholde en god kontakt til jeres barn når hendes øjenkontakt har været vigende, hvis ikke de havde været der havde i så selv opdaget det og kunne ændre det?? Det er jo det de mener i ikke kan og i har tildels givet dem en bestyrket grund til at fortsætte med at holde jer under tæt opsyn.

ja min kæreste undrede sig over det da det startede.. jeg var den eneste på det tidspunkt der kunne kigge hende i øjnene. Så helt sikkert havde vi gjort noget ved det hvis der selv der ikke var hjælp i hjemmet - men håber det stiler af når hun blir nogle mdr og vi kan stå helt selv.. ville bare gerne ha en lille en mere når hun blev et år til to - men angsten ligger på lur i forhold til kommunen ! men har også tænkt den tanke at så længe man har sit første barn og bor hjemme med det er det ikke ulovligt at få et mer? det nok mest det der gør jeg vil ha de smutter' så jeg kan få nr to om et år til to. For synes jeg har godt styr på det,

Anmeld

20. november 2011

wmillapigenw

jeg ville altså ikke lige smutte uden at give dig en ! det trænger du ihvertfald til! jeg forstår godt du bryder helt ud! det må være forfærdelig hård ikke selv at kunne opdrage sit barn, eller købe de ting i ønsker til både jer og hende! i køber jo ingenting for at det skal være ondt ment på nogen måde, i gør det jo kun i en god mening for at den lille bliver glad og i bliver glade! held og lykke med at komme af med dem!

Anmeld

20. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

ja min kæreste undrede sig over det da det startede.. jeg var den eneste på det tidspunkt der kunne kigge hende i øjnene. Så helt sikkert havde vi gjort noget ved det hvis der selv der ikke var hjælp i hjemmet - men håber det stiler af når hun blir nogle mdr og vi kan stå helt selv.. ville bare gerne ha en lille en mere når hun blev et år til to - men angsten ligger på lur i forhold til kommunen ! men har også tænkt den tanke at så længe man har sit første barn og bor hjemme med det er det ikke ulovligt at få et mer? det nok mest det der gør jeg vil ha de smutter' så jeg kan få nr to om et år til to. For synes jeg har godt styr på det,

Ville gerne have kunne skiver anonymt, men undlader bare og skrive det jeg egentligt ville så. Det er aldrig ulovligt at få flere børn, men når i har dårlig kontakt til jeres datter, så vil de holde ekstra øje med her når i går et barn mere.. Jeg synes i skal være glade for den hjælp i får af kommunen, det giver jer en chance for at modne og være nogle gode forældre overfor jeres datter..

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

men så er det da også bare super godt at de opdagede det... for hvis de nu ikke havde gjort ¨det og i ikke havde hvade jeres barn jo været skadet.. så det er da super godt i har fået den hjælp tror du skal tænke at de gør det for at hjælpe jer og jeres barn og ikke fordi de vil tage jeres barn fra jer...jeg kan huske at min sp var meget over mig og jeg synes det var meget træls,,men hun gjorde det jo af god mening, det var møg irreterende.. men  i sidste ende er det for jeres egen skyld.. så samarbejd med dem, luk dem evt  i de problemer  i måske har med dem, eller som forældre..jeg havde masser af startproblemer, men jeg var ærlig omkring dem, jeg tror det har gjort mig til dem mor jeg er  i dag.... tror ikke man  får noget ud af at "lukke dem ude"da de jo nok ser det som et svaghedstegn...og at man ikke vil modtage det de kan tilbyde, believe it or not.. nogen af dem kan faktisk en helt masse...

jo tjo vi også glade for de fik hjulpet med kontakten - for så vi ikke endt ud i et problem der har påført skader på barnet.. Helt sikkert. Og er også meget ærlig om alt.. og holder ik noget tilbage. Både omkring forholdet og familie og barn deler vi herhjemme .. Men vi er bare ved at savne noget tid for os selv .. Og være os selv! Og jeg vil så frygtelig gerne ha nr 2 barn om et år til to og ved ikke hvad de vil tænke .. igen der blir de involdveret i noget vi ville planlægge, og være selv om... men det ikke ulovligt at få et mere.. og tænker der ikke er noget forkert i det så længe de siger det går os godt, og fremtiden bringer på at korte hjælpen ned og helt fra. Så har mit ønske altid været at få børn der ligger tæt.. hvem siger 2 barn ikke vil glide på skinner da man har sine erfaringer med det 1, mh ved ik

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Ville gerne have kunne skiver anonymt, men undlader bare og skrive det jeg egentligt ville så. Det er aldrig ulovligt at få flere børn, men når i har dårlig kontakt til jeres datter, så vil de holde ekstra øje med her når i går et barn mere.. Jeg synes i skal være glade for den hjælp i får af kommunen, det giver jer en chance for at modne og være nogle gode forældre overfor jeres datter..

hvem siger 2 barn ikke vil glide på skinner da man har sine erfaringer med det 1? bruger os al min engeri på det første <3 men kan mærke at 2 barn er mere end velkommen om et års tid.. men igen hvad ville det ende op med måske

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

jeg ville altså ikke lige smutte uden at give dig en ! det trænger du ihvertfald til! jeg forstår godt du bryder helt ud! det må være forfærdelig hård ikke selv at kunne opdrage sit barn, eller købe de ting i ønsker til både jer og hende! i køber jo ingenting for at det skal være ondt ment på nogen måde, i gør det jo kun i en god mening for at den lille bliver glad og i bliver glade! held og lykke med at komme af med dem!

tak for forståelsen ... du får også lige en- det er rigtig surt og rigtig træls.. håber snart på det ophør så vi kan være en familie i fred og ro..

Anmeld

20. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

hvem siger 2 barn ikke vil glide på skinner da man har sine erfaringer med det 1? bruger os al min engeri på det første <3 men kan mærke at 2 barn er mere end velkommen om et års tid.. men igen hvad ville det ende op med måske

Undskyld jeg skriver dette, men hvis i ikke kan tage ordenligt vare på jeres første barn, så synes jeg det er uforsvarligt at sætte flere børn i verden:/ Jeg har en veninde som blev holdt øje med da hun fik hendes første, de skulle bo på mødrehjem så de kunne lærer at være forældre , hun blev gravid og har nu 2 børn, men kommunen kommer hver dag hjemme hos dem, og der har kørt en sag om anbringelse - så hvis jeg skal give dig mit ærlige var på om i skal have nummer 2 om et år - Nej, bestemt ikke.. Jeg synes i skal vente til i har styr på det hele og til at kommunen har sluppet jer fri..

Anmeld

20. november 2011

Louise mortil4

Anonym skriver:

bare fordi man har 1 barn i forvejen er der ingen der siger nr 2 bliver let at ha, børn er forskellige og i kan lige så godt ende ud med en med kollig som i kan få et nemt barn. Jeg har været ekstremt heldig at få 4 nemme børn i løbet af 3 år og 2 mdr, det vil sige jeg har en der bliver 6 i bebruar , 2 der bliver 5 i juli og en der bliver 3 i april, der er ingen af de børn der har lignet hinanden i sind og hva der virkede på nr 1 har iokke virket på hverken nr 2,3 eller 4, hvis du regner med det bliver let fordi i har prøvet det før, så skal du grundigt i gang med at ændre din opfattelse desværre. 

Anmeld

20. november 2011

wmillapigenw

Anonym skriver:

tak for forståelsen ... du får også lige en- det er rigtig surt og rigtig træls.. håber snart på det ophør så vi kan være en familie i fred og ro..

ååh jeg forstår dig godt! i går jo og kører sikkert på hinanden også fordi de er der i hoved og røv! for det går jo jer på også går det nok også ud over hinanden selvom det ikke burde det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.