EKBJ skriver:
Min far har købt et hus på 136 kvm, min kæreste og jeg får stue etagen.. vi får en stue på 20 kvm og et soveværelse på 20 kvm.. gør det noget at der de først 3 år ikke er noget værelse til den bette, så den ikke får sit eget værelse?
Jeg har ikke lige læst alle svarene, så ved ikke om jeg gentager nogle..
Men, hvis det var mig ville det sagtens kunne fungere. Vi boede på 50 kvm indtil min datter var 2½. Vi havde et lille køkken (uden plads til køkkenbord) en lille stue (hvor vores spisebord, seng, tv, tvbord osv var i) og så et lille værelse (hvor min datters seng, puslebord, alle skabe, legetøj var i). Det fungerede faktisk rigtig godt!!!
Tænker hvis i alligevel spiser med hos dine forældre og sådan, om i så ikke kan have jeres seng i stuen, hvis du synes at dit barn skal have sit eget værelse.
Vi er næsten lige flyttet i nogt større (har to børn nu og bor i 106 kvm.) Børnene har deres eget værelse, men kommer da ofte ind til os om natten og sover. Og de leger meget mere i stuen med deres ting end på deres værelser....
Så jeg vil mene, at hvis i vil det, så kan det godt lade sig gøre at bo hos din far. Det er da dejligt for dit barn at have de første år sammen med farfar også!
:-)
Anmeld