Kom med jeres mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Benjamins'mor

EKBJ skriver:

Vi har bare ikke mulighed for det. 

Mine forældre mener jeg stadig SKAL bo med en af dem, selvom jeg har en kæreste der er over 18 og jeg skal have barn.. 

Hvilket jeg synes er pisse irriterende. 

Jeg kan sige så meget som at når du har født, så bestemmer dine forældre ikke længere over dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

pvejsen

Med mindre du bliver gift, har dine forældre forældremyndighed over dig, indtil du er 18, også selv om du har fået barn

Anmeld

21. november 2011

Hvem?

EKBJ skriver:

Min far har købt et hus på 136 kvm, min kæreste og jeg får stue etagen.. vi får en stue på 20 kvm og et soveværelse på 20 kvm.. gør det noget at der de først 3 år ikke er noget værelse til den bette, så den ikke får sit eget værelse? 

Ved ik hva forslag der er kommet, men jeg ville nok indrette et hjørne i stuen hvor jeg ville ha "soveværelse" også give barnet værelset

Anmeld

21. november 2011

Tystys14

EKBJ skriver:

Min far har købt et hus på 136 kvm, min kæreste og jeg får stue etagen.. vi får en stue på 20 kvm og et soveværelse på 20 kvm.. gør det noget at der de først 3 år ikke er noget værelse til den bette, så den ikke får sit eget værelse? 

Altså jeg ville ikke mene det gjorde noget, vores datter på nu 8 mdr. sover på vores værelse da vi ikke har kunne komme af med vores lejeligehed endnu.  Vi vil godt have hun får sit eget meget snart, for jeg savner altså at gør "det" i en seng.  Hi hi, desværre en meget letsovende baby vi har fået os.

Anmeld

21. november 2011

EKBJ

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan sige så meget som at når du har født, så bestemmer dine forældre ikke længere over dig.

Det gør de da?... gør de ikke? 

Anmeld

21. november 2011

Sara.

EKBJ skriver:

Jeg har ikke lige læst alle svarene, så ved ikke om jeg gentager nogle..

Men, hvis det var mig ville det sagtens kunne fungere. Vi boede på 50 kvm indtil min datter var 2½. Vi havde et lille køkken (uden plads til køkkenbord) en lille stue (hvor vores spisebord, seng, tv, tvbord osv var i) og så et lille værelse (hvor min datters seng, puslebord, alle skabe, legetøj var i). Det fungerede faktisk rigtig godt!!!

Tænker hvis i alligevel spiser med hos dine forældre og sådan, om i så ikke kan have jeres seng i stuen, hvis du synes at dit barn skal have sit eget værelse.

Vi er næsten lige flyttet i nogt større (har to børn nu og bor i 106 kvm.) Børnene har deres eget værelse, men kommer da ofte ind til os om natten og sover. Og de leger meget mere i stuen med deres ting end på deres værelser....

Så jeg vil mene, at hvis i vil det, så kan det godt lade sig gøre at bo hos din far. Det er da dejligt for dit barn at have de første år sammen med farfar også!

:-)

Anmeld

21. november 2011

MortilCilas

Jeg bor i en 3 værelses og kunne godt nøges med en 2 værelses i rimelig størrelse. Min søns værelse bliver kun brugt til hans tøjskab, og det legetøj han ikke har i stuen han sover på mit værelse, dog i sin egen seng.

Anmeld

21. november 2011

gonefishing

EKBJ skriver:

kommer vel an på Jeres barn. Vores datter kunne slet ikke sove sammen med os (min mand snorker).

Anmeld

21. november 2011

Billemyre

Hvis det var mig, ville jeg, som det også er foreslået før, sætte en skillevæg op i soveværelset.
20 m2 er ret stort og et soveværelse behøver vel ikke indeholde andet end en seng plus evt. natborde..? Er skab eller en kommode kan også være rart, men det er jo muligt at placere det et andet sted 
Sådan havde jeg helt sikkert gjort.
Og så kan man jo dele de 20 m2 op som man vil 

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

EKBJ skriver:

Det gør de da?... gør de ikke? 

Niks. Når du har født er du myndig over dig selv og dit barn, men skal du have fælles lejekontrakt med din kæreste skal en af dine forældre skrive under på det er din underskrift, gør de ikke det, så kan i ikke få en lejlighed hvor dit navn står på lejekontrakten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.