Kom med jeres mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Mor-til-asta-09

EKBJ skriver:

Min far har købt et hus på 136 kvm, min kæreste og jeg får stue etagen.. vi får en stue på 20 kvm og et soveværelse på 20 kvm.. gør det noget at der de først 3 år ikke er noget værelse til den bette, så den ikke får sit eget værelse? 

Det ville ikke fungere herhjemme.. Asta er nu 2½ og blev rykket på eget værelse da hun var 3-4 mdr.. Simpelthen af den grund at vi vækkede hinanden om natten.. Og ville ikke vide hvor jeg skulle gøre af alt legetøjet, hvis jeg "kun" havde 20 kvm til både stue og leg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

EKBJ

Kitty-Katten skriver:

Halløj vi bor i en to værelses lejlighed på 56 kvm med vores søn. Han når at blive halvanden inden vi flytter i noget større og han får sit eget værelse. Er fordi vi begge er studerende og vil hellere bo lidt trængt og have penge til ay sparre op og noget at hygge for og købe ting til sønniken ind at bo større og ikke have penge til andet end det højest nødvendige . Ift din fars ide så må jeg indrømme at den lyder fornuftig. Han prøver at hjælpe på sin måde selvom det ikke er den bedste måde. Håber i finder en løsning! Stort held og lykke her fra!

Jeg er også rigtig glad for at han gider hjælpe mig! :-). 
- Synes bare 40 kvm er meget lidt? men det er måske bare mig. Og det er jo også bare de næste 4 år, så det kan da godt være det bare er mig der pyldre.  

Anmeld

19. november 2011

Den lykkelige

Min datter er snart 9 måneder.. Hun sover på eget værelse.. men leger ikke rigtig på det.. men alle hendes ting er i stuen..
Vi har 108 kvm.. Kunne godt tænke mig lidt mere plads..
Jeg ville ikke kunne bo som du beskriver.. jeg har brug for "min" tid med kæresten og desuden sover min datter meget bedre når hun sover på eget værelse..
Men det nok hvad man gør det til og er vandt til.. For tror da bestemt ikke han "tager skade" af det.. Der er jo masser af børn der sover i sine forældres værelse til de er rimelig "gamle"..

Anmeld

19. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter er godt to år og sover på eget værelse siden hun var 10 mdr, men hendes legetøj er i stuen, da hun hellere vil lege der. Så måske kan I finde en mulighed at sætte op en ekstra skillevæg eller lignende, når din baby bliver ældre? Jeg synes dog, det er rigtig klogt og sødt af din far at gøre dette for jer, og jeg synes, I skal tage imod det. Der er jo ingen, der siger, I ikke kan flytte for jer selv, når baby bliver større fx efter 2.G, som vel er det hårdeste år på gym

Anmeld

20. november 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg er sikker på, at børn helst vil være der hvor deres forældre er ihvertfald de første mange år. Så eget værelse til bebse er vidst mere et forældrebehov

Anmeld

20. november 2011

EKBJ

Roselil skriver:

Jeg er sikker på, at børn helst vil være der hvor deres forældre er ihvertfald de første mange år. Så eget værelse til bebse er vidst mere et forældrebehov

Det er måske rigtig nok, jeg ville nok sagtens kunne have den bette i mit soveværelse :-). 

Anmeld

21. november 2011

Lone Jakobsen

min søn er 2½ og er først lige kommet på eget værelse.

grunden til den "sene" flytning, var at vi sku ha lavet en del om på huset først, og det var der ikke mulighed for før.

jeg tror på at "hvor der er hjerterum, er der husrum" så det handler bare om at indrette jer praktisk, så kan det såmænd sagtens lykkedes.

jeg synes det er super at din far vælger at støtte jer på den måde. jeg var selv alene mor med 2 børn mens jeg fik min uddannelse, og det var super hårdt. så for jeres løsning.

Lone

Anmeld

21. november 2011

Ansemusen

Jeg ville ikke dele værelse med min søn til han var 3 år! Det er helt sikkert! Ikke fordi han ikke sagtens kunne tåle ikke at have sit eget værelse, men fordi det giver nogle flere udfoldelsesmuligheder i forhold til kærestetid, sexliv osv. Og så vækker vi ikke ham, og han ikke os (med mindre han er ked af det selvfølgelig, så skal vi jo ind til ham).

Anmeld

21. november 2011

K&S

EKBJ skriver:

Min far har købt et hus på 136 kvm, min kæreste og jeg får stue etagen.. vi får en stue på 20 kvm og et soveværelse på 20 kvm.. gør det noget at der de først 3 år ikke er noget værelse til den bette, så den ikke får sit eget værelse? 

I starten er det ikke så vigtigt, at barnet har sit eget værelse - med mindre han vækker hinanden hele natten. Det gjorde vi, så Anton kom på eget værelse, da han var ca. 3 måneder, men Anton er nu snart 16 måneder og han elsker at lege på sit værelse, han slæber ting frem og tilbage og hygger sig rigtig meget.

En løsning kunne jo være, at når barnet er ca. 1 års tid, så flytter I ind i stuen og sover på en sovesofa og så får barnet jeres soveværelse.

I kan jo stadig have skabe m.m. derinde

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Min søn har sovet på sit eget værelse siden han var 5 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.