Kom med jeres mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

christina92

EKBJ skriver:

Min far har købt et hus på 136 kvm, min kæreste og jeg får stue etagen.. vi får en stue på 20 kvm og et soveværelse på 20 kvm.. gør det noget at der de først 3 år ikke er noget værelse til den bette, så den ikke får sit eget værelse? 

Vi bor i lejlighed på næsten 100 Kvm, og her skal junior også sove inde hos os de første år. vi regner med at bo her indtil jeg er færdig uddannet om 3 år + barsel ca. plus minis et års tid.

Jeg tænker at i forhold til os som forældre kan sengen altid stilles ind i kontoret, hvis vi har brug for lidt ekstra voksen tid og noget at kontoret kan bruges som "legeværelse".

Min pointe er at hvis bare junior for lov at "rode" og have værelse og sine ting enten i stuen eller soveværelset, kan jeg ikke se problemet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

EKBJ

Georgia skriver:

Det er da vrikelig også forkert, men han vil dig jo nok bare det bedste.
Hvor gammel er du? 

Det ved jeg han vil, men det er stadig pisse træls når man ønsker det bedste for ens barn. 

Jeg er 15½, bliver 16 en måned inden jeg har termin  

Anmeld

19. november 2011

EKBJ

christina92 skriver:

Vi bor i lejlighed på næsten 100 Kvm, og her skal junior også sove inde hos os de første år. vi regner med at bo her indtil jeg er færdig uddannet om 3 år + barsel ca. plus minis et års tid.

Jeg tænker at i forhold til os som forældre kan sengen altid stilles ind i kontoret, hvis vi har brug for lidt ekstra voksen tid og noget at kontoret kan bruges som "legeværelse".

Min pointe er at hvis bare junior for lov at "rode" og have værelse og sine ting enten i stuen eller soveværelset, kan jeg ikke se problemet

Nej men vi har bare ikke så meget andet end de to rum og så et køkken og en gang.. ligenu er det et stort rum.. skal en lille skille væg op.