Kom med jeres mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

christina92

EKBJ skriver:

Min far har købt et hus på 136 kvm, min kæreste og jeg får stue etagen.. vi får en stue på 20 kvm og et soveværelse på 20 kvm.. gør det noget at der de først 3 år ikke er noget værelse til den bette, så den ikke får sit eget værelse? 

Vi bor i lejlighed på næsten 100 Kvm, og her skal junior også sove inde hos os de første år. vi regner med at bo her indtil jeg er færdig uddannet om 3 år + barsel ca. plus minis et års tid.

Jeg tænker at i forhold til os som forældre kan sengen altid stilles ind i kontoret, hvis vi har brug for lidt ekstra voksen tid og noget at kontoret kan bruges som "legeværelse".

Min pointe er at hvis bare junior for lov at "rode" og have værelse og sine ting enten i stuen eller soveværelset, kan jeg ikke se problemet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

EKBJ

Georgia skriver:

Det er da vrikelig også forkert, men han vil dig jo nok bare det bedste.
Hvor gammel er du? 

Det ved jeg han vil, men det er stadig pisse træls når man ønsker det bedste for ens barn. 

Jeg er 15½, bliver 16 en måned inden jeg har termin  

Anmeld

19. november 2011

EKBJ

christina92 skriver:

Vi bor i lejlighed på næsten 100 Kvm, og her skal junior også sove inde hos os de første år. vi regner med at bo her indtil jeg er færdig uddannet om 3 år + barsel ca. plus minis et års tid.

Jeg tænker at i forhold til os som forældre kan sengen altid stilles ind i kontoret, hvis vi har brug for lidt ekstra voksen tid og noget at kontoret kan bruges som "legeværelse".

Min pointe er at hvis bare junior for lov at "rode" og have værelse og sine ting enten i stuen eller soveværelset, kan jeg ikke se problemet

Nej men vi har bare ikke så meget andet end de to rum og så et køkken og en gang.. ligenu er det et stort rum.. skal en lille skille væg op. 

Men synes bare det bliver noget træls noget at bo i.
Og det er kun fordi min far stadig mener han skal bestemme over mig. Ellers måtte jeg helt selv vælge da min kæreste er over 18 og ahr penge nok til egen lejlighed.  

Anmeld

19. november 2011

christina92

EKBJ skriver:

Nej men vi har bare ikke så meget andet end de to rum og så et køkken og en gang.. ligenu er det et stort rum.. skal en lille skille væg op. 

Men synes bare det bliver noget træls noget at bo i.
Og det er kun fordi min far stadig mener han skal bestemme over mig. Ellers måtte jeg helt selv vælge da min kæreste er over 18 og ahr penge nok til egen lejlighed.  

Hmm.. det er altså lidt en træls situation. det er da lidt sødt din far gerne vil passe på dig, men det er dit liv og dig og din kæreste skal jo skabe det miljø i finder bedst for DIN familie. flyt ind og farmand og begynd stille og rolig at lede efter lejlighed når baby er født og der er faldet ro på det hele

Anmeld

19. november 2011

EKBJ

christina92 skriver:

Hmm.. det er altså lidt en træls situation. det er da lidt sødt din far gerne vil passe på dig, men det er dit liv og dig og din kæreste skal jo skabe det miljø i finder bedst for DIN familie. flyt ind og farmand og begynd stille og rolig at lede efter lejlighed når baby er født og der er faldet ro på det hele

Når vi først er flyttet ind SKAL jeg være der til jeg er færdig med mit gymnasie om 4 år ca. 

Anmeld

19. november 2011

christina92

EKBJ skriver:

Når vi først er flyttet ind SKAL jeg være der til jeg er færdig med mit gymnasie om 4 år ca. 

vil han da binde dig til en stol i køkkenet? måske du skal have en snak med farmand om hvad du SKAL og ikke SKAL. Man kan jo ikke tvinge nogen til noget... men kan virkelig godt se dit dilemma.

Jeg er personligt ikke så god til de der forældre som tror de hjælper os med at give os inden eller valg. (har selv to pragt eksemplare)

Hvor langt er det du er henne? har du ikke en del tid til at finde en løsning endnu?

Anmeld

19. november 2011

EKBJ

christina92 skriver:

vil han da binde dig til en stol i køkkenet? måske du skal have en snak med farmand om hvad du SKAL og ikke SKAL. Man kan jo ikke tvinge nogen til noget... men kan virkelig godt se dit dilemma.

Jeg er personligt ikke så god til de der forældre som tror de hjælper os med at give os inden eller valg. (har selv to pragt eksemplare)

Hvor langt er det du er henne? har du ikke en del tid til at finde en løsning endnu?

Hvis vi overtager huset bliver det den 1 dec eller den 1 jan.. Jeg er 15+4 :-).. Han vil ikke have jeg skal ud og være "husmor".. Det er hans begrundelse.. 

Anmeld

19. november 2011

christina92

EKBJ skriver:

Hvis vi overtager huset bliver det den 1 dec eller den 1 jan.. Jeg er 15+4 :-).. Han vil ikke have jeg skal ud og være "husmor".. Det er hans begrundelse.. 

nej, og må også sige at det er virkelig virkelig virkelig hårdt!!! du er "kun" 15 og mangler skal igennem gym, med et barn. jeg flyttede selv sammen med kæreste da jeg lige var startet i 2. g og er du vanvittig det var hårdt!!!!!! så mange gange ville jeg ønske mor var der til at lave mad så jeg liiige kunne nå den rapport, eller bare en lur på 15 min. og når du så skal have baby oveni.

Jeg synes det er svært, men det skal hvertfald ikke være på grund af pladsen i vælger fra at bo hos farmand, det skal nok gå og der er jo også en charme ved at være så tæt hele tiden..

Anmeld

19. november 2011

Klumpe-dumpe

EKBJ skriver:

Jeg synes nu, det er en meget fornuftig farmand du har dig

Dog vil jeg sige, at når I alligevel skal igang med, at banken i skillevæg op, hvorfor dælen gør I så ikke soveværelset mindre, og så sætte en skillevæg op, så den lille kan få sit eget værelse? -I behøver skam ikke soveværelse på 20kvm.

Anmeld

19. november 2011

Julemusen

Halløj vi bor i en to værelses lejlighed på 56 kvm med vores søn. Han når at blive halvanden inden vi flytter i noget større og han får sit eget værelse. Er fordi vi begge er studerende og vil hellere bo lidt trængt og have penge til ay sparre op og noget at hygge for og købe ting til sønniken ind at bo større og ikke have penge til andet end det højest nødvendige . Ift din fars ide så må jeg indrømme at den lyder fornuftig. Han prøver at hjælpe på sin måde selvom det ikke er den bedste måde. Håber i finder en løsning! Stort held og lykke her fra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.