Kom med jeres mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.114 visninger
47 svar
0 synes godt om
19. november 2011

EKBJ

Min far har købt et hus på 136 kvm, min kæreste og jeg får stue etagen.. vi får en stue på 20 kvm og et soveværelse på 20 kvm.. gør det noget at der de først 3 år ikke er noget værelse til den bette, så den ikke får sit eget værelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

lukasmor

Jeg aner ikke hvad "de kloge" siger men min søn på 9 måneder har endnu intet værelse. Det skal han dog have når han bliver 1 år. Tror det er godt for dem (og forældrene) at barnet har sit eget sted, jeg ved dog ikke hvor vigtigt det er for dem

Ergo: ingen hjælp herfra hehe men nu har du fået oppet din tråd

Anmeld

19. november 2011

Dutti

EKBJ skriver:

Min far har købt et hus på 136 kvm, min kæreste og jeg får stue etagen.. vi får en stue på 20 kvm og et soveværelse på 20 kvm.. gør det noget at der de først 3 år ikke er noget værelse til den bette, så den ikke får sit eget værelse? 

Der sker jo ikke som sådan noget ved at barnet ikke har sit eget værelse
Jeg tror Det Er ret individuelt hvordan man har det med ikke rigtig at have sit eget, som forældre ..
Her er vi glade for at hun har sit eget, og faktisk sover ingen af os ret godt sammen .. jeg sover vildt uroligt og snakker meget i søvne, hvilket vækkede hende dengang hun sov hos os ..
Sa vi er alle glade for hun sover på eget værelse ..

Anmeld

19. november 2011

EKBJ

Dutti skriver:

Der sker jo ikke som sådan noget ved at barnet ikke har sit eget værelse
Jeg tror Det Er ret individuelt hvordan man har det med ikke rigtig at have sit eget, som forældre ..
Her er vi glade for at hun har sit eget, og faktisk sover ingen af os ret godt sammen .. jeg sover vildt uroligt og snakker meget i søvne, hvilket vækkede hende dengang hun sov hos os ..
Sa vi er alle glade for hun sover på eget værelse ..

Jeg er mere bange for at det bliver svært og få ham eller hende til at sove alene når vi engang får værelse til ham eller hende? 

Anmeld

19. november 2011

JeNoVa

Mine egne børn er endu ikke 3 år gamle, men jeg har en veninde, der har en datter på 2 år, og selvom hun har sit eget værelse sover hun stadig på forældrenes værelse og leger altid i stuen. De har fortsat ikke travlt med at flytte hende ind på eget værelse.

Da jeg selv var barn, husker jeg, at jeg sov i mine forældres soveværelse, indtil jeg var 6 år gammel.

Hvis det ikke generer jer selv, at barnet skal sove i jeres soveværelse i 3 år, tror jeg ikke, at det vil genere barnet.

Anmeld

19. november 2011

Koen.

Det er jo op til en selv om man mener barnet skal have et værelse personligt ville jeg ikke undvære det, nu er min datter 19 mdr og hun elsker at render derind med alt muligt og vi leger meget derinde

Anmeld

19. november 2011

EKBJ

tanja. skriver:

Det er jo op til en selv om man mener barnet skal have et værelse personligt ville jeg ikke undvære det, nu er min datter 19 mdr og hun elsker at render derind med alt muligt og vi leger meget derinde

Vi har bare ikke mulighed for det. 

Mine forældre mener jeg stadig SKAL bo med en af dem, selvom jeg har en kæreste der er over 18 og jeg skal have barn.. 

Hvilket jeg synes er pisse irriterende. 

Anmeld

19. november 2011

Georgia

EKBJ skriver:

Jeg ville ikke bo et sted hvor mit barn på 2-3 år ikke havde eget værelse

Anmeld

19. november 2011

EKBJ

Georgia skriver:

Jeg ville ikke bo et sted hvor mit barn på 2-3 år ikke havde eget værelse

Kan jeg godt forstå men som jeg har skrevet til tanja. har jeg ikke rigtig noget valg da min far mener han stadig skal bestemme hvor jeg skal bo!! 

Anmeld

19. november 2011

Georgia

EKBJ skriver:

Kan jeg godt forstå men som jeg har skrevet til tanja. har jeg ikke rigtig noget valg da min far mener han stadig skal bestemme hvor jeg skal bo!! 

Det er da vrikelig også forkert, men han vil dig jo nok bare det bedste.
Hvor gammel er du? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.