Mira0911 skriver:
Vil bare sige god weekend til alle I skønne mødre og få mænd der er herinde.... 
Hvad står Jeres weekend på?
Idag står den egentlig bare på afslapning... I aften skal vi bestille julegaver til ungerne når de er kommet i seng... 
I morgen står den på kæmpe oprydning og en tur på losseren...
Søndag står den på afslapning evt. Julebag hvis jeg er lidt mere på dupperne... 
Nå ja, skal være kreativ også...
GO' WEEKEND BABY.DK

God weekend søde. Det lyder til at blive en hyggelig en af slagsen. Håber du kommer lidt mere på dupperne.
Herhjemme fik jeg weekend torsdag aften og helt indtil mandag morgen. WOW, det er lææænge siden jeg har prøvet det. hehe.
Idag har jeg: vasket tøj, lagt tøj sammen, ryddet op, gjort gæsteværelset færdigt (indrettet, malet, rengjort), har hentet brænde, været i "storbyen" og købe håndtag til dørene, ordnet nogen pengesager, handlet stort ind, og så hygget med et vennepar og manden til aften.

Så nu vil jeg hoppe ind i fiskassen og putte med manden.

Imorgen skal jeg vist have lavet en juledekoration. Skal passe min søsters hund (som er min hunds søster. hehe) og kører dem til svendegilde og hente dem om natten.

Eller skal jeg vist bare hygge med mig selv (og hundebasserne) mens kæresten er ude og hjælpe en ven med at ligge gulv. - Nok gå en laaang tur i skoven.

Og så have svigerne på besøg til kage og kaffe sen eftermiddag og elelrs bare hygge'hygge med manden om aftenen..
Søndag ved jeg endnu ikke helt hvad jeg skal endnu.. Jo skal ud og se manden spille håndbold kl 14. men elelrs ingen vilde planer..

Skal dog i løbet af weekenden også have mit daglige baby.dk fix og så skal jeg vist lige have fordybet mig lidt i noget skolearbejde

Så alt i alt, en weekend der både er produktiv og med en masse dejlig afslapning.

God weekend til jer alle sammen.