Go' Weekend Baby.dk! :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

God weekend søde. Det lyder til at blive en hyggelig en af slagsen. Håber du kommer lidt mere på dupperne.

Herhjemme fik jeg weekend torsdag aften og helt indtil mandag morgen. WOW, det er lææænge siden jeg har prøvet det. hehe.

Idag har jeg: vasket tøj, lagt tøj sammen, ryddet op, gjort gæsteværelset færdigt (indrettet, malet, rengjort), har hentet brænde, været i "storbyen" og købe håndtag til dørene, ordnet nogen pengesager, handlet stort ind, og så hygget med et vennepar og manden til aften. Så nu vil jeg hoppe ind i fiskassen og putte med manden.

Imorgen skal jeg vist have lavet en juledekoration. Skal passe min søsters hund (som er min hunds søster. hehe) og kører dem til svendegilde og hente dem om natten. Eller skal jeg vist bare hygge med mig selv (og hundebasserne) mens kæresten er ude og hjælpe en ven med at ligge gulv. - Nok gå en laaang tur i skoven.
Og så have svigerne på besøg til kage og kaffe sen eftermiddag og elelrs bare hygge'hygge med manden om aftenen..

Søndag ved jeg endnu ikke helt hvad jeg skal endnu.. Jo skal ud og se manden spille håndbold kl 14. men elelrs ingen vilde planer..

Skal dog i løbet af weekenden også have mit daglige baby.dk fix og så skal jeg vist lige have fordybet mig lidt i noget skolearbejde

Så alt i alt, en weekend der både er produktiv og med en masse dejlig afslapning.

God weekend til jer alle sammen.

Wow, der er da lige lidt at se til søde... Lyder som en fantastisk weekend... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Nessie

Tjaaah, en lidt kedelig weekend.

Fredag aften havde jeg Tupperware party (min nieces første demonstration)

Lørdag og søndag har jeg aftenvagt, og så er den weekend ligesom gået. Men så har jeg heldigvis fri både mandag og tirsdag, hvor jeg skal til zoneterapi og frisør, så det bliver dejligt

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Tjaaah, en lidt kedelig weekend.

Fredag aften havde jeg Tupperware party (min nieces første demonstration)

Lørdag og søndag har jeg aftenvagt, og så er den weekend ligesom gået. Men så har jeg heldigvis fri både mandag og tirsdag, hvor jeg skal til zoneterapi og frisør, så det bliver dejligt

Ja nu du siger det, lyder det som en lidt kedelig weekend... 

Jeg er helt smadret efter idag... Kroppen er helt slattende... 

Når man er mor og er syg, så kan man faktisk temmelig meget... 

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Ja nu du siger det, lyder det som en lidt kedelig weekend... 

Jeg er helt smadret efter idag... Kroppen er helt slattende... 

Når man er mor og er syg, så kan man faktisk temmelig meget... 

Ja, pænt kedelig weekend.

Ja, en mor kan mange ting, prøv at tænke på hvad en far (ikke) kan når han er syg

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ja, pænt kedelig weekend.

Ja, en mor kan mange ting, prøv at tænke på hvad en far (ikke) kan når han er syg

Jaaa... Her tror han dælme han skal dø... 

Ja f.eks at holde øje med tøser for at jeg kan komme i bad, det kan han slet ikke overskue... 

Så en bytur til mig engang, det duer ikke når han ikke har tålmodighed til at have 2 piger på engang... 

Anmeld

19. november 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Vil bare sige god weekend til alle I skønne mødre og få mænd der er herinde.... 

Hvad står Jeres weekend på? 

Idag står den egentlig bare på afslapning... I aften skal vi bestille julegaver til ungerne når de er kommet i seng... 

I morgen står den på kæmpe oprydning og en tur på losseren... 

Søndag står den på afslapning evt. Julebag hvis jeg er lidt mere på dupperne... 

Nå ja, skal være kreativ også... 

GO' WEEKEND BABY.DK 

Lyder som en dejlig weekend

Vi har bare slappet af idag, og farmand er ude med legekameraterne, så er alene hjemme med ham den dejlige.

Lukas sover, så jeg sidder og ser film (eller filmen kører, og jeg er på baby.dk ) og guffer

Imorgen går jeg udfra at manden har ondt i håret, så han skal nok sove længe Men så skal Lukas og jeg ud på en god gåtur, og bare hygge!

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Lyder som en dejlig weekend

Vi har bare slappet af idag, og farmand er ude med legekameraterne, så er alene hjemme med ham den dejlige.

Lukas sover, så jeg sidder og ser film (eller filmen kører, og jeg er på baby.dk ) og guffer

Imorgen går jeg udfra at manden har ondt i håret, så han skal nok sove længe Men så skal Lukas og jeg ud på en god gåtur, og bare hygge!

Hehe kender godt det med at man skal se en film... Alligevel sluger man alt til sig fra baby.dk i stedet for filmen,... 

Lyder som en dejlig stille weekend.... 

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Jaaa... Her tror han dælme han skal dø... 

Ja f.eks at holde øje med tøser for at jeg kan komme i bad, det kan han slet ikke overskue... 

Så en bytur til mig engang, det duer ikke når han ikke har tålmodighed til at have 2 piger på engang... 

Aahh men altså, nu må han da lige tage sig sammen

Anmeld

19. november 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Hehe kender godt det med at man skal se en film... Alligevel sluger man alt til sig fra baby.dk i stedet for filmen,... 

Lyder som en dejlig stille weekend.... 

Haha ja. Tit når vi ser ´noget sammen, og han kommentere det, ja så ved jeg slet ikke hvad jeg skal svare, for har slet ikke fulgt med Men han er efterhånden vant til at jeg er afhængig af denne side

Han siger ig´hvertfald tit: Hvad siger baby.dk?

Ja en stille weekend, men Lukas er lige kommet ud af et tigerspring, så ville ikke tage ud til nogen, da han har brug for at være hjemme og bare hygge! Så må bedsteforældrene nyde ham i næste weekend

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Aahh men altså, nu må han da lige tage sig sammen

Ja det synes jeg nu også... 

Jeg ved at jeg ikke selv er tryg ved at efterlade mig med de to, når han ikke har tålmodighed... 

Han sukker stadig meget når jeg siger kan du ikke lige give Lina en flaske... Hvor jeg tit siger til ham "Du skulle da slet ikke have haft nr. 2" og det er han enig i... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.