Go' Weekend Baby.dk! :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

i dag skal jeg hjem til min søster. hun får en kvinde med sin lille datter på besøg, som min søster har inviteret til at holde juleaften sammen med os, fordi hendes familie har slået hånden af hende pga nogle issues der er i hendes familie.. min søster kender ikke engang kvinden eller barnet. Det syntes jeg bare er så storhjertet af min søster at gøre.. så hende skal jeg også hjem og møde. og så får villads jo en lille legekammerart for de er jo næsten lige gamle..  

min kæreste skal til julefrokost i dag med arbejdet så han kommer nok smadder fuld hjem.

i morgen hvis kæresten er frisk nok skal vi en tur i silvan og lige købe noget afløb til vores vask så der kan være tilsluttet både en vaskemaskine og en opvaskemaskine, nu har vi haft opvaskemaskinen i 14 dage og den er ikke sat til endnu. så jeg glæder mig til at vi kan losse vores beskidte tallerkner og den slags derind så mit øje slipper for at glo på det..

søndag. AFSLAPNING.. 

ja og så skal vi jo bare råhygge med bassen og evt ud og gå en god tur i efterårets smukke natur. og evt hive kameraet med og skyde nogle billeder af horisonten.. 

Det er dælme flot af din søster synes jeg... det bliver da rigtig spændende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

God weekend til dig også

Her står den på en ordentlig omgang rengøring og så skal vi lave dejlig god mad! (Ribbensteg, kartofler, brunede kartofler, rødkål, brun sovs) Og så kommer min mor og storebror og spiser

Bagefter skal vi i biografen og se Twilight!

Uhm... Det er en lækker menu... 

Bliver slet ikke misundelig... 

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Her hjemme står den på hygge når alle mand kommer hjem. vi skal have flæskesteg med det HELE  MUMS jeg glæder mig.. også står den på hygge med manden og ungerne i aften.

I morgen skal vi ud og skøjte hvis vejret ikke er for dårligt.. og ellers bare hygge..

Søndag står den på oprydning og store rengøring mens den store er til fødselsdag ved en klassekammerat

OG lige pt sneer der rigtig meget.. det er dejligt

Hold kæft jeg er misundelig... Tag da lige et billede af det lækre sne vejr... Her i DK er der intet sne... 

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Go weekend til dig også.

Her står på potter i aften.
Lørdag får gjort klar til fister
Søndag skal manden og den stor til bingo og jeg får en veninde på besøg.
Så bare ellers hygge om aften.

Det lyder hyggeligt.. God weekend til dig også... 

Anmeld

18. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Uhm... Det er en lækker menu... 

Bliver slet ikke misundelig... 

Hehe

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

merichs skriver:

Her står weekenden i arbejdets tegn. Jeg skal jobbe både lørdag og søndag.

Dog regner jeg med at junior og jeg besøger julemesse søndag når jeg får fri

I aften skal der bare råhygges

GOD WEEKEND

Årh kender det med arbejdsweekender.... 

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Naannaa87 skriver:

Min kæreste fylder 30 imorgen derfor får vi får en masse venner til middag iaften så jeg skal lave oksemørbrad til 11 personer

Resten af weekenden ved jeg ikke med, udover lørdag hvor vi selvfølgelig skal fejre min bedre halvdel

God weekend

Stort tillykke med ham... Håber I får en super dag... 

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

God weekend til dig også

Her idag kommer min fars kæreste og så shopper vi til lejligheden (og mon ikke der også kommer lidt til babyen?  .), og når hun tager hjem sover jeg alene for første gang i halvandet år  - så der skal barberes ben (med sådan en vom er det virkelig en opgave), laves fodbad, spises chokolade, ses film (disney!), syes og strikkes

Imorgen tidlig kommer min bedste veninde og så skal der shoppes til den lille dame  Og efter det er der elevfest med folkene fra min efterskole, nøøøj jeg glæder mig, de fleste af dem ved ikke jeg har vom på, så det bliver sjovt at se deres reaktioner

Søndag kommer Peder hjem igen, med vores puslebord og så skal babyværelset færdiggøres - og tror måske vi skal ind og se lidt twilight der? 

Det bliver da en hyggelig weekend... Jaa meget spændende med deres reaktioner til elevfesten.... 

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Også rigtig god weekend til dig og familien søde. 

Her skal der vist bare heppes på baby. Familien i Jylland holder stor bage dag, men vi har valgt ikke at tage med i tilfælde af, at bebs vælger at komme nu. Så her bliver det hygge, lidt klargøring, rengøring og hepperi!

Tak søde... 

Jeg hepper og hepper... Håber der snart sker noget og at bebs kommer lige til terminen... 

Kan godt forstå i bliver hjemme... ville jeg også selv have gjort... 

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

bøgelund skriver:

i aften skal vi ud til mine forældre og ha god mad..

imorgen har svigermor fødselsdag, så den skal fejres..

søndag er det vist bare familie hygge..

Tillykke med svigermor i morgen.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.