Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min kæreste fylder 30 imorgen derfor får vi får en masse venner til middag iaften så jeg skal lave oksemørbrad til 11 personer
Resten af weekenden ved jeg ikke med, udover lørdag hvor vi selvfølgelig skal fejre min bedre halvdel
God weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
God weekend til dig også
Her idag kommer min fars kæreste og så shopper vi til lejligheden (og mon ikke der også kommer lidt til babyen? .), og når hun tager hjem sover jeg alene for første gang i halvandet år - så der skal barberes ben (med sådan en vom er det virkelig en opgave), laves fodbad, spises chokolade, ses film (disney!), syes og strikkes
Imorgen tidlig kommer min bedste veninde og så skal der shoppes til den lille dame Og efter det er der elevfest med folkene fra min efterskole, nøøøj jeg glæder mig, de fleste af dem ved ikke jeg har vom på, så det bliver sjovt at se deres reaktioner
Søndag kommer Peder hjem igen, med vores puslebord og så skal babyværelset færdiggøres - og tror måske vi skal ind og se lidt twilight der?
Mira0911 skriver: Vil bare sige god weekend til alle I skønne mødre og få mænd der er herinde.... Hvad står Jeres weekend på? Idag står den egentlig bare på afslapning... I aften skal vi bestille julegaver til ungerne når de er kommet i seng... I morgen står den på kæmpe oprydning og en tur på losseren... Søndag står den på afslapning evt. Julebag hvis jeg er lidt mere på dupperne... Nå ja, skal være kreativ også... GO' WEEKEND BABY.DK
Vil bare sige god weekend til alle I skønne mødre og få mænd der er herinde....
Hvad står Jeres weekend på?
Idag står den egentlig bare på afslapning... I aften skal vi bestille julegaver til ungerne når de er kommet i seng...
I morgen står den på kæmpe oprydning og en tur på losseren...
Søndag står den på afslapning evt. Julebag hvis jeg er lidt mere på dupperne...
Nå ja, skal være kreativ også...
GO' WEEKEND BABY.DK
Også rigtig god weekend til dig og familien søde.
Her skal der vist bare heppes på baby. Familien i Jylland holder stor bage dag, men vi har valgt ikke at tage med i tilfælde af, at bebs vælger at komme nu. Så her bliver det hygge, lidt klargøring, rengøring og hepperi!
i aften skal vi ud til mine forældre og ha god mad..
imorgen har svigermor fødselsdag, så den skal fejres..
søndag er det vist bare familie hygge..
og god weekend til dig også...
I dag står den på drengenes sport og i aften skal vi familie hygge
Jeg skal til tøsedag hele dagen i morgen ... Vi skal se video og 4. del skal ses i biffen i morgen aften...
Søndag er afslapning for mor...
Majbritt
En rigtig god weekend til dig også søde
Jeg har sammen Lærke planlagt en total tøseaften, hvor vi først skal lave hjemmelavet burgere sammen
Så slæber vi vores madrasser i stuen, og skal se disneysjov og sove i stuen
I morgen skal vi hygge videre og jeg vil nyde at denne fantastiske lille pige er min datter
Miss Juul skriver: God weekend til dig også Vores weekend kommer til at ligne lidt ala din... afslapning, hygge og oprydning/rengøring (selvom kæresten mener de ting ik kan kombineres )
Vores weekend kommer til at ligne lidt ala din... afslapning, hygge og oprydning/rengøring (selvom kæresten mener de ting ik kan kombineres )
Hehe... de mænd skal altid være lidt på tværs...
Freismor skriver: Jaaaa god weekend herhjemme skal jeg og kæresten have gæster, og lære lidt om sund kost fra Dansk vægt kosulenterne eller hvad det nu hedder - og imorgen står den på afslapning og måske en tur ud i centeret efter lidt lækkerier til svigermoderen så hun kan bage med os i næste weekend, søndag står den bare på oprydning, vasken tøj, og ordne møbler :s
Jaaaa god weekend herhjemme skal jeg og kæresten have gæster, og lære lidt om sund kost fra Dansk vægt kosulenterne eller hvad det nu hedder - og imorgen står den på afslapning og måske en tur ud i centeret efter lidt lækkerier til svigermoderen så hun kan bage med os i næste weekend, søndag står den bare på oprydning, vasken tøj, og ordne møbler :s
Lyder som en hyggelig weekend i får Jer...
Jonatansmor skriver: Go' weekend! Her står den i det praktiske hjørne, der skal gøre klar inden gigantisk rykind den første weekend i December - alle venner og veninder kommer til spise-vin-samtale-og unger der kan underholdes af hinanden weekend Der skal bages til næste uge, rugbrød og boller/kage og vi skal op på fodboldbanen og spille fodbold Men i eftermiddag står den på råhygge - mormor laver pizza
Go' weekend!
Her står den i det praktiske hjørne, der skal gøre klar inden gigantisk rykind den første weekend i December - alle venner og veninder kommer til spise-vin-samtale-og unger der kan underholdes af hinanden weekend
Der skal bages til næste uge, rugbrød og boller/kage og vi skal op på fodboldbanen og spille fodbold
Men i eftermiddag står den på råhygge - mormor laver pizza
Det lyder sørme hyggeligt...
sabrina89 skriver: Rigtig god weekend til dig også!! Herhjemme står den lige på lidt oprydning om lidt senere skal vi til svigerfars fødselsdag. Imorgen skal svigerinden og jeg til lagersalg Og søndag skal vi til jule tamtam så vi kommer ikke til at kede os
Rigtig god weekend til dig også!!
Herhjemme står den lige på lidt oprydning om lidt senere skal vi til svigerfars fødselsdag.
Imorgen skal svigerinden og jeg til lagersalg
Og søndag skal vi til jule tamtam så vi kommer ikke til at kede os
Lyder hyggeligt...
Lagersalg er ikke helt dårligt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128