i dag skal jeg hjem til min søster. hun får en kvinde med sin lille datter på besøg, som min søster har inviteret til at holde juleaften sammen med os, fordi hendes familie har slået hånden af hende pga nogle issues der er i hendes familie.. min søster kender ikke engang kvinden eller barnet. Det syntes jeg bare er så storhjertet af min søster at gøre.. så hende skal jeg også hjem og møde. og så får villads jo en lille legekammerart for de er jo næsten lige gamle..

min kæreste skal til julefrokost i dag med arbejdet så han kommer nok smadder fuld hjem.
i morgen hvis kæresten er frisk nok skal vi en tur i silvan og lige købe noget afløb til vores vask så der kan være tilsluttet både en vaskemaskine og en opvaskemaskine, nu har vi haft opvaskemaskinen i 14 dage og den er ikke sat til endnu. så jeg glæder mig til at vi kan losse vores beskidte tallerkner og den slags derind så mit øje slipper for at glo på det..
søndag. AFSLAPNING..
ja og så skal vi jo bare råhygge med bassen og evt ud og gå en god tur i efterårets smukke natur. og evt hive kameraet med og skyde nogle billeder af horisonten..
Anmeld