Go' Weekend Baby.dk! :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.456 visninger
64 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Mira0911

Vil bare sige god weekend til alle I skønne mødre og få mænd der er herinde.... 

Hvad står Jeres weekend på? 

Idag står den egentlig bare på afslapning... I aften skal vi bestille julegaver til ungerne når de er kommet i seng... 

I morgen står den på kæmpe oprydning og en tur på losseren... 

Søndag står den på afslapning evt. Julebag hvis jeg er lidt mere på dupperne... 

Nå ja, skal være kreativ også... 

GO' WEEKEND BABY.DK 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Miss Juul

God weekend til dig også

Vores weekend kommer til at ligne lidt ala din... afslapning, hygge og oprydning/rengøring (selvom kæresten mener de ting ik kan kombineres )

Anmeld

18. november 2011

freiasmor

Jaaaa god weekend

herhjemme skal jeg og kæresten have gæster, og lære lidt om sund kost fra Dansk vægt kosulenterne eller hvad det nu hedder - og imorgen står den på afslapning og måske en tur ud i centeret efter lidt lækkerier til svigermoderen så hun kan bage med os i næste weekend, søndag står den bare på oprydning, vasken tøj, og ordne møbler :s

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Idag står den egentlig bare på afslapning... I aften skal vi bestille julegaver til ungerne når de er kommet i seng... 

GO' WEEKEND BABY.DK 

Go' weekend!

Her står den i det praktiske hjørne, der skal gøre klar inden gigantisk rykind den første weekend i December - alle venner og veninder kommer til spise-vin-samtale-og unger der kan underholdes af hinanden weekend

Der skal bages til næste uge, rugbrød og boller/kage og vi skal op på fodboldbanen og spille fodbold

Men i eftermiddag står den på råhygge - mormor laver pizza

Anmeld

18. november 2011

sabrina89

Rigtig god weekend til dig også!!

Herhjemme står den lige på lidt oprydning om lidt senere skal vi til svigerfars fødselsdag.

Imorgen skal svigerinden og jeg til lagersalg

Og søndag skal vi til jule tamtam så vi kommer ikke til at kede os

Anmeld

18. november 2011

Isabella_mor

i dag skal jeg hjem til min søster. hun får en kvinde med sin lille datter på besøg, som min søster har inviteret til at holde juleaften sammen med os, fordi hendes familie har slået hånden af hende pga nogle issues der er i hendes familie.. min søster kender ikke engang kvinden eller barnet. Det syntes jeg bare er så storhjertet af min søster at gøre.. så hende skal jeg også hjem og møde. og så får villads jo en lille legekammerart for de er jo næsten lige gamle..  

min kæreste skal til julefrokost i dag med arbejdet så han kommer nok smadder fuld hjem.

i morgen hvis kæresten er frisk nok skal vi en tur i silvan og lige købe noget afløb til vores vask så der kan være tilsluttet både en vaskemaskine og en opvaskemaskine, nu har vi haft opvaskemaskinen i 14 dage og den er ikke sat til endnu. så jeg glæder mig til at vi kan losse vores beskidte tallerkner og den slags derind så mit øje slipper for at glo på det..

søndag. AFSLAPNING.. 

ja og så skal vi jo bare råhygge med bassen og evt ud og gå en god tur i efterårets smukke natur. og evt hive kameraet med og skyde nogle billeder af horisonten.. 

Anmeld

18. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

God weekend til dig også

Her står den på en ordentlig omgang rengøring og så skal vi lave dejlig god mad! (Ribbensteg, kartofler, brunede kartofler, rødkål, brun sovs) Og så kommer min mor og storebror og spiser

Bagefter skal vi i biografen og se Twilight!

Anmeld

18. november 2011

TaAsJu

Her hjemme står den på hygge når alle mand kommer hjem. vi skal have flæskesteg med det HELE  MUMS jeg glæder mig.. også står den på hygge med manden og ungerne i aften.

I morgen skal vi ud og skøjte hvis vejret ikke er for dårligt.. og ellers bare hygge..

Søndag står den på oprydning og store rengøring mens den store er til fødselsdag ved en klassekammerat

OG lige pt sneer der rigtig meget.. det er dejligt

Anmeld

18. november 2011

4kløver

Go weekend til dig også.

Her står på potter i aften.
Lørdag får gjort klar til fister
Søndag skal manden og den stor til bingo og jeg får en veninde på besøg.
Så bare ellers hygge om aften.

Anmeld

18. november 2011

merichs

Mira0911 skriver:

GO' WEEKEND BABY.DK 

Her står weekenden i arbejdets tegn. Jeg skal jobbe både lørdag og søndag.

Dog regner jeg med at junior og jeg besøger julemesse søndag når jeg får fri

I aften skal der bare råhygges

GOD WEEKEND

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.