Julekurv til Julehjælp. Hvad skal der i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nathja skriver:

må sige at jeg synes det er så smukt det du gør.. er selv en af dem der har måtte søge julehjælp, og får vi afslag bliver der ikke råd til jul her, og det vil jo kun ramme vores børn..

har ingen foreslag til hvad man kan komme i men de ting der er foreslået er super fine da det jo så eventuelt kun er kødet  man mangler..

havde vi selv finanserne til det ville vi også gøre det samme men med et rådighedsbeløb på knapt 2500 efter alle udgifter er betalt i en husstand der tæller mor, far, datter på 3, søn på 1 1/2 år og baby på vej, kan det bare ikke lade sig gøre..

heldige familier der får lov at modtage

Jeg håber at i får julehjælp 

Gid jeg kunne hjælpe flere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Mariajny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det kan man godt. Jeg støtter blandt andet denne med julekurvene:

http://www.facebook.com/groups/113471452060104/

tusind tak

Anmeld

15. november 2011

camilla_agermose

Tak. Rart at høre. Har nemlig ikke lavet en sådan kurv til fremmede før, og er derfor lidt i tvivl om det bliver for lidt/dårligt. Men rart at høre det virker til at fungere med det nævnte. 

Hvad med chokoladejulekalendere til børnene? de koster jo faktisk ikke særlig meget hvis det bare er de der billige nogle. jeg kan i hvert fald huske at det var med til at gøre min december magisk da jeg var lille.

Anmeld

15. november 2011

Mariajny skriver:

tusind tak

Anmeld

15. november 2011

camilla_agermose skriver:

Hvad med chokoladejulekalendere til børnene? de koster jo faktisk ikke særlig meget hvis det bare er de der billige nogle. jeg kan i hvert fald huske at det var med til at gøre min december magisk da jeg var lille.

Ja det kunne være en god ide. Hvis jeg kan finde en kurv der kan rumme dem! Tak 

Anmeld

15. november 2011

camilla_agermose

Hov, fik sendt dig link til en gruppe som støtter på anden vis. Der laver jeg julepynt til en familie.

Den med julekurv er her:

http://www.facebook.com/groups/113471452060104/

årh tak, undrede mig også lige hehe.

Anmeld

15. november 2011

nathja

Jeg håber at i får julehjælp 

Gid jeg kunne hjælpe flere. 

har det lidt skidt med at det går ud over børnene.. og ville hellere selv være i den situation at jeg kunne hjælpe andre på samme måde..  

Anmeld

15. november 2011

nathja skriver:

har det lidt skidt med at det går ud over børnene.. og ville hellere selv være i den situation at jeg kunne hjælpe andre på samme måde..  

Det kan jeg sørme godt forstå. Må ikke være nemt.  

Anmeld

15. november 2011

nathja

Det kan jeg sørme godt forstå. Må ikke være nemt.  

det er det heller ikke overhovedet.. får da lidt hjælp fra min mor men hun skal jo også tage sig af sig selv og hendes mand

Anmeld

15. november 2011

Muffinmus

Måske en lille marcipan gris som mandelgave ???

Jeg har selv lige pakket en stor pose tøj til en lille pige, med flyverdragte, støvler osv. Håber hun kan bruge det:-)

Synes det er så fedt at være der hvor hvor man kan hjælpe andre og føle at man gør noget der gør deres jul og vinter lidt sjovere når de ikke selv har råd i år...det kan jo vende for enhver:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.