Julekurv til Julehjælp. Hvad skal der i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Miss Kat

Miss Kat skriver:

Dejligt at se flere baby.dk-brugere som er medlem af den gruppe.

Klart en af mine yndlings Facebook-grupper!  

Jeg var slemt begejstret for deres arbejde sidste jul og glæder mig til at være med igen i år.

Nå opdagede så NU at dit indlæg er fra sidste år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Miss Kat

ann-kristina skriver:

Hej. Jeg opper lige denne tråd fra sidste år. Vi gav en julekurv til en familie sidste år og vil også gerne igen i år. Er der nogen der ved om der er noget lignende oppe at køre i år?

Ann-Kristina

Julehjælp kører i hvert fald igen i år.

https://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998?fref=ts

Anmeld

3. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva med grød ris og kanel, kirsebærsovs og rødkål, små kartofler på glas, til de brune kartofler.. 

Jule køkkenrulde/ toiletparpir

Julepostkort og frimærker..

Gaveparpir og bånd.

En amo kageblanding.

Bum, bum det var vist lige det jeg ku komme i tanke om.

Syntes det er en rigtig fin ide, med at man selv ka bestemme kurvens indhold! Vh stine

Anmeld

3. oktober 2012

Dittemor26

Hvor er det en god ide!!! Men er der ikke nogen der kan linke til det med julekurvene? Kan kun se linket fra i år med "ønskesedlerne". Måske er de slet ikke rigtig gået i gang endnu...

Anmeld

3. oktober 2012

tarkoflen

Dittemor26 skriver:

Hvor er det en god ide!!! Men er der ikke nogen der kan linke til det med julekurvene? Kan kun se linket fra i år med "ønskesedlerne". Måske er de slet ikke rigtig gået i gang endnu...

Jeg skrev sidste år, at jeg gerne ville give lidt godter til to familier, jeg skulle lave konfekt, og ville give noget af det væk, det endte så med, at der kom alt mulig andet i kurven, og de var bare så taknemmelige dem der fik dem! Jeg skrev, at jeg gerne selv ville ud og aflevere det hos modtagerne, da jeg ikke gad bruge en masse penge på Porto, og så fik jeg nogle brugere jeg kunne vælge imellem så prøv at skriv en besked derinde, de tager imod alt med kyshånd, det gjorde de i hvert fald sidste år

Anmeld

3. oktober 2012

Dittemor26

tarkoflen skriver:

Jeg skrev sidste år, at jeg gerne ville give lidt godter til to familier, jeg skulle lave konfekt, og ville give noget af det væk, det endte så med, at der kom alt mulig andet i kurven, og de var bare så taknemmelige dem der fik dem! Jeg skrev, at jeg gerne selv ville ud og aflevere det hos modtagerne, da jeg ikke gad bruge en masse penge på Porto, og så fik jeg nogle brugere jeg kunne vælge imellem så prøv at skriv en besked derinde, de tager imod alt med kyshånd, det gjorde de i hvert fald sidste år

tak Det må prøves!

Anmeld

3. oktober 2012

tarkoflen

Dittemor26 skriver:

tak Det må prøves!

God ide især den ene mor, var bare så glad og skrev mig en rigtig fin mail, næsten lige efter jeg havde afleveret den, hvor glade hendes to sønner var blevet og at de havde fået julelys i øjnene da de havde set alt det der var til dem så fed en oplevelse at kunne give noget til nogle, der ikke havde det som vi har!

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

synes det er nogle rigtige fine ideer du har til den kurv.

ville ikke gå uden at sige at jeg synes det er vildt flot af dig du gør den slags især når du ikke har mange penge iforevejen

Anmeld

4. oktober 2012

B&J

Sakris skriver:

Og den med julekurve:

http://www.facebook.com/groups/113471452060104/

øv kan ikke få din til at virke

Anmeld

4. oktober 2012

Dittemor26

B&J skriver:

øv kan ikke få din til at virke

Det er fordi det er den fra sidste år tror jeg. Kan endnu ikke finde en fra 2012..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.