Julekurv til Julehjælp. Hvad skal der i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

lucas<3 skriver:

Super flot ide og gi en familie der ikke selv har rådSyns ikk der mangler noget i kurven

Tak. Rart at høre. Har nemlig ikke lavet en sådan kurv til fremmede før, og er derfor lidt i tvivl om det bliver for lidt/dårligt. Men rart at høre det virker til at fungere med det nævnte. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

foto på lærred

Fedt initiativ, ved ikke hvad der skulle mangle udover det der er foreslået.

Er det en familie du kender eller har du meldt dig til noget? for det kunne jeg også godt tænke mig at hjælpe med. - nej er ikke millionær, men jeg mangler ikke penge, og det gør bare SÅ ondt indeni når jeg hører om dem der faktisk slet ikke har råd til jul. 

Jeg kender desværre/heldigvis ikke selv nogle der står i en sådan situation.

Der er en gruppe på Facebook. Du kan vælge en familie som du så kan støtte med nogle af de ting de ønsker sig. Jeg har valgt en familie med to små piger for da jeg selv har sådanne to, så tænker jeg, at jeg lige kan finde noget som de to små piger vil blive glade for

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, invitationer og julekort

Anmeld

15. november 2011

Sakris

Ej hvor er det bare en helt fantastisk idé. Kan man stadig melde sig til? Der er jo 100 sider om julehjælp på facebook, så har du et link til den du støtter? Er også kun på dagpenge, men kan ihvertfald godt finde råd til sådan en hyggekurv!

Har ikke flere forslag. Du er bare fantastisk

Anmeld

15. november 2011

Mariajny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej de damer. Jeg er i gang med at lave en julekurv til en enlig mor med 3 børn. 

Kurvens indhold må jeg selv bestemme. Men hvad kunne der komme i? Jeg har ikke mulighed for at vedlægge and og steg. Så det bliver en jule hygge kurv.

Jeg har indtil videre:

Julethe

Juleservietter

røde lys

4 godteposer med slik

En pose bismark-bolcher

Jeg har tænkt mig at købe:

En fin kurv til tingene

Evt kalenderlys og måske lidt julepynt

Et julespil de kan hygge sig med

Småkager - måske hjemmebagte.

Min veninde bidrager med eksempelvis:

Vin til moderen, sodavand, chips, popcorn, kirsebærsauce, grødris og den slags.

super fin ide.. jeg syntes også i år at jeg kan hjælpe til. hvordan gør jeg, hvor finder jeg nogen hjemmesider ??

Anmeld

15. november 2011

camilla_agermose skriver:

Fedt initiativ, ved ikke hvad der skulle mangle udover det der er foreslået.

Er det en familie du kender eller har du meldt dig til noget? for det kunne jeg også godt tænke mig at hjælpe med. - nej er ikke millionær, men jeg mangler ikke penge, og det gør bare SÅ ondt indeni når jeg hører om dem der faktisk slet ikke har råd til jul. 

Jeg kender desværre/heldigvis ikke selv nogle der står i en sådan situation.

Hov, fik sendt dig link til en gruppe som støtter på anden vis. Der laver jeg julepynt til en familie.

Den med julekurv er her:

http://www.facebook.com/groups/113471452060104/

Anmeld

15. november 2011

Mariajny skriver:

super fin ide.. jeg syntes også i år at jeg kan hjælpe til. hvordan gør jeg, hvor finder jeg nogen hjemmesider ??

Her:

Anmeld

15. november 2011

Sakris skriver:

Ej hvor er det bare en helt fantastisk idé. Kan man stadig melde sig til? Der er jo 100 sider om julehjælp på facebook, så har du et link til den du støtter? Er også kun på dagpenge, men kan ihvertfald godt finde råd til sådan en hyggekurv!

Har ikke flere forslag. Du er bare fantastisk

Ja det kan man godt. Jeg støtter blandt andet denne med julekurvene:

Anmeld

15. november 2011

Sakris

Arh, du havde linket til gruppen! Sorry

Anmeld

15. november 2011

Sakris skriver:

Arh, du havde linket til gruppen! Sorry

Ja men det var en anden gruppe. Er i to  Så den sidste jeg linkede dig, er den med julekurvene. 

Jeg støtter en familie i Lyngby. Hvis de ikke kan finde noget i nærheden af dig, tager jeg gerne imod bidrag til den jeg er i gang med. 

Anmeld

15. november 2011

nathja

må sige at jeg synes det er så smukt det du gør.. er selv en af dem der har måtte søge julehjælp, og får vi afslag bliver der ikke råd til jul her, og det vil jo kun ramme vores børn..

har ingen foreslag til hvad man kan komme i men de ting der er foreslået er super fine da det jo så eventuelt kun er kødet  man mangler..

havde vi selv finanserne til det ville vi også gøre det samme men med et rådighedsbeløb på knapt 2500 efter alle udgifter er betalt i en husstand der tæller mor, far, datter på 3, søn på 1 1/2 år og baby på vej, kan det bare ikke lade sig gøre..

heldige familier der får lov at modtage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.