Julekurv til Julehjælp. Hvad skal der i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

LRJ

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

nathja

som en af modtagerne fra julekurv fra samme facebookside sidste år, kan jeg kune sige..

hold kæft hvor gør det en kæmpemæssig forskel at der findes folk der er villig til at hjælpe andre med at få en ordentlig jul..

gennem lige netop denne tråd alexis startede op sidste år kom vi i kontakt med facebooksiden og fik reddet vores jul for ungerne, havde det ikke været for TS havde vi ikke kunne holde jul og jeg er stadig den dag i dag ovenud taknemmelig over at vi fik hjælp og til Alexis der startede tråden op..

nathja

Anmeld

4. oktober 2012

B&J

Dittemor26 skriver:

Det er fordi det er den fra sidste år tror jeg. Kan endnu ikke finde en fra 2012..

nååå håber en der kommer en iår... jeg kunne da også godt strikke en kurv sammen og med lidt hjemme bag

Anmeld

12. november 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

nathja skriver:

som en af modtagerne fra julekurv fra samme facebookside sidste år, kan jeg kune sige..

hold kæft hvor gør det en kæmpemæssig forskel at der findes folk der er villig til at hjælpe andre med at få en ordentlig jul..

gennem lige netop denne tråd alexis startede op sidste år kom vi i kontakt med facebooksiden og fik reddet vores jul for ungerne, havde det ikke været for TS havde vi ikke kunne holde jul og jeg er stadig den dag i dag ovenud taknemmelig over at vi fik hjælp og til Alexis der startede tråden op..

nathja

Så kommer man lige forbi, for første gang i 100 år (føles sådan) Og læser dette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.