Der brød min verden lige sammen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Mor Christa

twinboys skriver:

Fik i snakket godt igennem i går efter Victor kom i seng??? Tænkte meget på jer i går da jeg kom i seng...

Krydser for i fik en god snak...

Majbritt

Du er så sød
Vi snakkede sammen i ca 4 timer, og jeg fik en dejlig stor undskyldning, og fik fortalt ham hvor såret jeg bliver når han siger sådan nogle ting til mig - også selvom det bare er fordi han er sur.. Han lovede at han ville holde sig tilbage med sin vrede næste gang vi bumper ind i et skænderi. Vi har aftalt at når vi er begyndt at skændes, at vi går hver til sit lige et stykke tid, og så tager vi en bagefter når vi begge er faldet ned igen..
Det er sgu ikke nemt når b egge to er lige stædige og ingen  vil gi' sig
Men det var rigtig djeligt lige at få snakket det hele igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Haah . min kæreste har slet ikk ondt af mig når det er.. Men kender det også godt det der med at man tuder ekstra meget efter man er blevet mor. Gad vide hvorfor?!
Ja vi fik snakket et igennem og jeg fik fortalt hvor ked jeg blev og fik en rigtig stor ujndskyldning .. Tror sgu vi snakkede i 4 timer

Jeg ved det ikke Hormonerne burde da være ude af systemet nu  Hehe .. 

Nårh .. Så overraskede han positivt ? (; Er I okay nu så ?

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

Stakkels pus.

Du får et trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Jeg ved det ikke Hormonerne burde da være ude af systemet nu  Hehe .. 

Nårh .. Så overraskede han positivt ? (; Er I okay nu så ?

Jaa, vi er ok nu Har aftalt at næste gang vi skændes så går vi hver til sit i et stykke tid, og så snakker vi om tingene bagefter når vi er faldet lidt ned  Så håber det virker når vi nu engang falder over et skænderi igen
Men ja han overraskede positivt

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

SussieThyssen skriver:

Stakkels pus.

Du får et trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Taak søde Sussie

Anmeld

14. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Jaa, vi er ok nu Har aftalt at næste gang vi skændes så går vi hver til sit i et stykke tid, og så snakker vi om tingene bagefter når vi er faldet lidt ned  Så håber det virker når vi nu engang falder over et skænderi igen
Men ja han overraskede positivt

Godt

Anmeld

14. november 2011

HopinWishin

MissChrista skriver:

hehe tror også det er derfor han gør det.. Men sådan er ujeg bare SLET ikke. Jeg vil altid ha' ordnet det hele MED DET SAMME.. Så kan slet ikke klare når han begynder at ignorere mig og går ind i soveværelset. Desuden kan han slet ikke styre sig når han bliver sur.. Han siger ting for at såre mig i øjeblikket - han mener det jo ikke, men jeg synes bare slet ikke at det er OK .. Jeg bliver jo SÅ såret over det. Det aller værste er at han er for stolt til at kunne sige unskyld, så når han får fyrret sådan noget af til mig, får jeg bare ikke en undskyldning bagefter! NØJ det sårer mig!

Sådan har jeg det også!! .... Hader når man ikk blir gode venner igen efter en diskussion... eller i det mindste lige får redet nogle tråde ud!

Håber alt er godt igen!

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

HopinWishin skriver:

Sådan har jeg det også!! .... Hader når man ikk blir gode venner igen efter en diskussion... eller i det mindste lige får redet nogle tråde ud!

Håber alt er godt igen!

hehe præcis Og så er det sgu ikke nemt når kæresten helst vil vente med at tage diskusionen til efter man er faldet ned.. Fordi jeg vil jo bare ha' styr på det hele med det samme! HADER at gå en hel dag hvor han ikke snakker sammen fordi man ikke lige gider tage diskusionen med det samme! Suk hehe.
men vi er okay igen - heldigvis .. Fik en stooor undskyldning i går aftes efter sønnen var puttet og vi snakkede i 4 timer

Anmeld

14. november 2011

twinboys

MissChrista skriver:

Du er så sød
Vi snakkede sammen i ca 4 timer, og jeg fik en dejlig stor undskyldning, og fik fortalt ham hvor såret jeg bliver når han siger sådan nogle ting til mig - også selvom det bare er fordi han er sur.. Han lovede at han ville holde sig tilbage med sin vrede næste gang vi bumper ind i et skænderi. Vi har aftalt at når vi er begyndt at skændes, at vi går hver til sit lige et stykke tid, og så tager vi en bagefter når vi begge er faldet ned igen..
Det er sgu ikke nemt når b egge to er lige stædige og ingen  vil gi' sig
Men det var rigtig djeligt lige at få snakket det hele igennem

Hvor er jeg glad for at høre det...dejligt at få det hele snakket igennem og starte på en frisk

Anmeld

19. november 2011

gonefishing

MissChrista skriver:

Har lige haft et stort skænderi med min kæreste.. Eller .. hvad han nu er..
Jeg ved simpelthen ikke hvad der gik galt.
Det hele startede med at der var sket noget fantastisk for mig - og jeg var lykkelig. Fortalte ham meget glad om det, og han blev da også glad.. Så var jeg simpelthen nødt til at ringe til min far - havde virkelig glædet mig til at fortælle min far om det, og så startede det egentlig. han blev åbenbart sur over at jeg så gerne ville snakke med min far.
Ved ikk hvad der skete, men det ete i et stort skænderi.. Og han nåede at række fuckfingeren til mig, kalde mig so, kælling og at jeg var tosset i hovebdet..Fik sagt til ham mellem råberiet at jeg ikke kunne forstå hvorfor han ville ødelægge det her for mig og hvorfor han ikek kunne vise noget glæde på mine vegne i stedet og være glad for at det jeg har kæmpet for endelig lykkeds. så fik han lige smidt i hovedet på mig at jeg jo ik har kæmpet for en skid..
Det endte med at han smadrede et stykke af vores søns tremmeseng af (sønnen var ikke til stede!) og gik ind i sengen og nu ligger han derinde og gider ik komme ud og nu sover han bare.......
Så nu har jeg så vores søn hele søndagen og han gider ikke komme ud..
Så nu er den dag der skulle være fantastisk bare blevet til en LORTE dag..
Og jeg ved ærligt talt ikke om vi stadig er kærester eller om vi lige er gået fra hinanden..
Jeg er så forvirret og ked af det..

Ville bare ud med det - ikke andet..

ville forresten havre været ano men fik ski aldrig trykket på ano knappen, så ja nu bekender jegogså lige klulør....

Husk... mænd kan til tider være ligesom små selvforkælede børn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.