Der brød min verden lige sammen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Jaa - tænkte at jeg ikke gad være uvenner mere, så jeg lavede noget ma djeg ved han elsker..... Ikke engang et tak har jeg fået.. Fede idiot hihi
Ja han snakker med Victor - selvom jeg ikke er meget for det, så må jeg hellere give ham lidt kredit og sige, at han ALDRIG lader noget gå ud over Victor Heldigvis!!!!!
Men synes satme det er lavt at han ikke engang siger tak for maden... Men at han er så fræk at han spiser den og så bare ignorerer mig!!??! Det er jo sidste gang jeg laver sådan et forsøg på at blive venner igen!

Ja , det er det samme med min kæreste .. Hvis de først lader det gå ud over børnene .. Årh .. Jeg var blevet sur !

Nej , det forstår jeg sgu godt .. Det mindste han kunne gøre var da at sige tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ja , det er det samme med min kæreste .. Hvis de først lader det gå ud over børnene .. Årh .. Jeg var blevet sur !

Nej , det forstår jeg sgu godt .. Det mindste han kunne gøre var da at sige tak ..

Jaa .. Men problemet er at han er alt for stolt! Han siger heller aldrig undskyld!!! Han har det bare ikke i sig - og nu sidder jeg selvfølghelig og undskylder på hans vegne.. AAarrgghh .. Men jeg er jo bare næsten 100% sikker på at jeg ikke  får en undskyldning!
Men lige meget hvad så skal jeg simpelthen ha' fortalt ham at nogle af de ting han sagde under vores skænderi bare IKKE er iorden! han VED hvor meget han sårer mig når han siger sådanne ting til mig!
Jeg bliver så ked, jeg begyndte og at græde på et tidspunkt under skænderiet,og så begynder han på det der "hvorfor står du og flæber?" osv osv.. Det er simpelthen SÅ provokerende!!! og jeg H A D E R når han ignorerer mig udner et skænderi også.. suk suk suk
kender du det?

Anmeld

13. november 2011

twinboys

ufff det gør mig ked af at høre... håber at han er kommet i bedre humør og giver dig en undskyldning...

Og stort tillykke med det som har gjort din dag god og vær stolt...

Ønsker jer pøj pøj med forholdet...

Giv lige en update...

Har du brug for at snakke så kender du mit nr...

Majbritt

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

twinboys skriver:

ufff det gør mig ked af at høre... håber at han er kommet i bedre humør og giver dig en undskyldning...

Og stort tillykke med det som har gjort din dag god og vær stolt...

Ønsker jer pøj pøj med forholdet...

Giv lige en update...

Har du brug for at snakke så kender du mit nr...

Majbritt

Tak søde Majbritt Du er altid så skøn!
update herfra: Efter at have gået et par timer op og ned af hinanden uden nogen form for kommunikation begyndte vi at snakke hverdagssnak - den gode ting der er sket mig i dag er nemlig at jeg er kommet ind på den uddannelse jeg ønskede aller mest - og i den forbindelse skal jeg have fat i en mac book, og så snakkede vi lige om det. Det førte ti lmere snak og endte med en undskyldning fra hans side.
Vi har ikke fået snakket det ordentligt igennem endnu, men har fået et kys og en undskyldning - så må vi snakke når bettemanden sover
Dejligt at der kom en undskyldning.

Anmeld

13. november 2011

twinboys

MissChrista skriver:

Tak søde Majbritt Du er altid så skøn!
update herfra: Efter at have gået et par timer op og ned af hinanden uden nogen form for kommunikation begyndte vi at snakke hverdagssnak - den gode ting der er sket mig i dag er nemlig at jeg er kommet ind på den uddannelse jeg ønskede aller mest - og i den forbindelse skal jeg have fat i en mac book, og så snakkede vi lige om det. Det førte ti lmere snak og endte med en undskyldning fra hans side.
Vi har ikke fået snakket det ordentligt igennem endnu, men har fået et kys og en undskyldning - så må vi snakke når bettemanden sover
Dejligt at der kom en undskyldning.

Åååååhhh dejligt at du nu har fået en undskyldning og hn har krammet og kysset dig... ja i må tage snakken når jeres guldklump sover og fortæl ham hvor ondt det gør på dig og hvor ked af det du bliver når han kalder dig de grimme ord og giver dig fingeren altså skråtop fingeren thi hi

Juhuuuuuuuuu at du er kommet ind... stort tillykke

Majbritt

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

twinboys skriver:

Åååååhhh dejligt at du nu har fået en undskyldning og hn har krammet og kysset dig... ja i må tage snakken når jeres guldklump sover og fortæl ham hvor ondt det gør på dig og hvor ked af det du bliver når han kalder dig de grimme ord og giver dig fingeren altså skråtop fingeren thi hi

Juhuuuuuuuuu at du er kommet ind... stort tillykke

Majbritt

jaa - han kan ski ikke styrer sig når han er gal... Det er SÅ træls, for nøj, det sårer alt det han får sagt under sådan et skænderi!!!
men ja - snakken må komme inden længe når den bette sover.
maange tak - det er rigtig skønt endelig at være 100% sikker på hvad man skal

Anmeld

13. november 2011

twinboys

MissChrista skriver:

jaa - han kan ski ikke styrer sig når han er gal... Det er SÅ træls, for nøj, det sårer alt det han får sagt under sådan et skænderi!!!
men ja - snakken må komme inden længe når den bette sover.
maange tak - det er rigtig skønt endelig at være 100% sikker på hvad man skal

håber det bedste for jer...

Anmeld

14. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Jaa .. Men problemet er at han er alt for stolt! Han siger heller aldrig undskyld!!! Han har det bare ikke i sig - og nu sidder jeg selvfølghelig og undskylder på hans vegne.. AAarrgghh .. Men jeg er jo bare næsten 100% sikker på at jeg ikke  får en undskyldning!
Men lige meget hvad så skal jeg simpelthen ha' fortalt ham at nogle af de ting han sagde under vores skænderi bare IKKE er iorden! han VED hvor meget han sårer mig når han siger sådanne ting til mig!
Jeg bliver så ked, jeg begyndte og at græde på et tidspunkt under skænderiet,og så begynder han på det der "hvorfor står du og flæber?" osv osv.. Det er simpelthen SÅ provokerende!!! og jeg H A D E R når han ignorerer mig udner et skænderi også.. suk suk suk
kender du det?

Så lige i din update at I havde snakket lidt .. Hvordan gik det efter Victor kom i seng ?

Og jeg kender godt det med at græde Især efter jeg er blevet mor .. Tuder over alt .. Men "heldigvis" har det en anden effekt på min kæreste .. Han bliver selv ked af det , og synes han er verdens dårligste kæreste , fordi han ar fået mig til at græde :b

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Fik i snakket godt igennem i går efter Victor kom i seng??? Tænkte meget på jer i går da jeg kom i seng...

Krydser for i fik en god snak...

Majbritt

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Så lige i din update at I havde snakket lidt .. Hvordan gik det efter Victor kom i seng ?

Og jeg kender godt det med at græde Især efter jeg er blevet mor .. Tuder over alt .. Men "heldigvis" har det en anden effekt på min kæreste .. Han bliver selv ked af det , og synes han er verdens dårligste kæreste , fordi han ar fået mig til at græde :b

Haah . min kæreste har slet ikk ondt af mig når det er.. Men kender det også godt det der med at man tuder ekstra meget efter man er blevet mor. Gad vide hvorfor?!
Ja vi fik snakket et igennem og jeg fik fortalt hvor ked jeg blev og fik en rigtig stor ujndskyldning .. Tror sgu vi snakkede i 4 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.