Har lige haft et stort skænderi med min kæreste.. Eller .. hvad han nu er..
Jeg ved simpelthen ikke hvad der gik galt.
Det hele startede med at der var sket noget fantastisk for mig - og jeg var lykkelig. Fortalte ham meget glad om det, og han blev da også glad.. Så var jeg simpelthen nødt til at ringe til min far - havde virkelig glædet mig til at fortælle min far om det, og så startede det egentlig. han blev åbenbart sur over at jeg så gerne ville snakke med min far.
Ved ikk hvad der skete, men det ete i et stort skænderi.. Og han nåede at række fuckfingeren til mig, kalde mig so, kælling og at jeg var tosset i hovebdet..Fik sagt til ham mellem råberiet at jeg ikke kunne forstå hvorfor han ville ødelægge det her for mig og hvorfor han ikek kunne vise noget glæde på mine vegne i stedet og være glad for at det jeg har kæmpet for endelig lykkeds. så fik han lige smidt i hovedet på mig at jeg jo ik har kæmpet for en skid..
Det endte med at han smadrede et stykke af vores søns tremmeseng af (sønnen var ikke til stede!) og gik ind i sengen og nu ligger han derinde og gider ik komme ud og nu sover han bare.......
Så nu har jeg så vores søn hele søndagen og han gider ikke komme ud..
Så nu er den dag der skulle være fantastisk bare blevet til en LORTE dag..
Og jeg ved ærligt talt ikke om vi stadig er kærester eller om vi lige er gået fra hinanden..
Jeg er så forvirret og ked af det..
Ville bare ud med det - ikke andet..
ville forresten havre været ano men fik ski aldrig trykket på ano knappen, så ja nu bekender jegogså lige klulør....
Anmeld