Der brød min verden lige sammen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.814 visninger
50 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Mor Christa

Har lige haft et stort skænderi med min kæreste.. Eller .. hvad han nu er..
Jeg ved simpelthen ikke hvad der gik galt.
Det hele startede med at der var sket noget fantastisk for mig - og jeg var lykkelig. Fortalte ham meget glad om det, og han blev da også glad.. Så var jeg simpelthen nødt til at ringe til min far - havde virkelig glædet mig til at fortælle min far om det, og så startede det egentlig. han blev åbenbart sur over at jeg så gerne ville snakke med min far.
Ved ikk hvad der skete, men det ete i et stort skænderi.. Og han nåede at række fuckfingeren til mig, kalde mig so, kælling og at jeg var tosset i hovebdet..Fik sagt til ham mellem råberiet at jeg ikke kunne forstå hvorfor han ville ødelægge det her for mig og hvorfor han ikek kunne vise noget glæde på mine vegne i stedet og være glad for at det jeg har kæmpet for endelig lykkeds. så fik han lige smidt i hovedet på mig at jeg jo ik har kæmpet for en skid..
Det endte med at han smadrede et stykke af vores søns tremmeseng af (sønnen var ikke til stede!) og gik ind i sengen og nu ligger han derinde og gider ik komme ud og nu sover han bare.......
Så nu har jeg så vores søn hele søndagen og han gider ikke komme ud..
Så nu er den dag der skulle være fantastisk bare blevet til en LORTE dag..
Og jeg ved ærligt talt ikke om vi stadig er kærester eller om vi lige er gået fra hinanden..
Jeg er så forvirret og ked af det..

Ville bare ud med det - ikke andet..

ville forresten havre været ano men fik ski aldrig trykket på ano knappen, så ja nu bekender jegogså lige klulør....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Åhhhhh!!!!

Det lyder slet ikke fedt. Men mon ikke han bare lige skal falde lidt ned? Og så må i jo så lige tage snakken når han er god igen om hvad der skete og om i stadig er kærester eller hvad i er..

Anmeld

13. november 2011

babymus77

Mænd er nogle gange ikke til at blive kloge på!!!!! Sender dig et kram, og lad ham ikke ødelægge din søndag!! Tá sønnemand og gå en lang tur, her hos mig skinner solen, så vil ud i det dejlige vejr;-)

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

rikkeregnbue skriver:

Åhhhhh!!!!

Det lyder slet ikke fedt. Men mon ikke han bare lige skal falde lidt ned? Og så må i jo så lige tage snakken når han er god igen om hvad der skete og om i stadig er kærester eller hvad i er..

hehe tak for de beroligende ord .. Ja - jeg må vel bare vente og se

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

babymus77 skriver:

Mænd er nogle gange ikke til at blive kloge på!!!!! Sender dig et kram, og lad ham ikke ødelægge din søndag!! Tá sønnemand og gå en lang tur, her hos mig skinner solen, så vil ud i det dejlige vejr;-)

Hvor er4 du sød Kunne godt være jeg skulle gå en tur med ham.. Syens ikke helt jeg  kan overskue at være herhjemme lige nu hvert fald

Anmeld

13. november 2011

babymus77

MissChrista skriver:

Hvor er4 du sød Kunne godt være jeg skulle gå en tur med ham.. Syens ikke helt jeg  kan overskue at være herhjemme lige nu hvert fald

Når min kæreste er urimelig og træls, så går jeg mig en tur!! Eller ud i haven!! Det hjælper som regel at få noget frisk luft, så bliver tankerne lidt bedre, og humøret ryger igen i top;-) knuser

Anmeld

13. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissChrista skriver:

hehe tak for de beroligende ord .. Ja - jeg må vel bare vente og se

Jeg må ærligt indrømme at når jeg selv bliver sur over noget, og hvis jeg lige har skændtes med kæresten så er JEG den der ligger mig ind og sover  Men det gør jeg for at få ro i kroppen igen for så at være i stand til at snakke om tingene bagefter

Anmeld

13. november 2011

Sakris

Stort herfra søde.... 

Håber bare han skal falde lidt ned! Men sikke da et temperament! Det kan være du skal gå en lang tur, og give ham plads til at surmule! Det er så fint novembervejr idag!

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

rikkeregnbue skriver:

Jeg må ærligt indrømme at når jeg selv bliver sur over noget, og hvis jeg lige har skændtes med kæresten så er JEG den der ligger mig ind og sover  Men det gør jeg for at få ro i kroppen igen for så at være i stand til at snakke om tingene bagefter

hehe tror også det er derfor han gør det.. Men sådan er ujeg bare SLET ikke. Jeg vil altid ha' ordnet det hele MED DET SAMME.. Så kan slet ikke klare når han begynder at ignorere mig og går ind i soveværelset. Desuden kan han slet ikke styre sig når han bliver sur.. Han siger ting for at såre mig i øjeblikket - han mener det jo ikke, men jeg synes bare slet ikke at det er OK .. Jeg bliver jo SÅ såret over det. Det aller værste er at han er for stolt til at kunne sige unskyld, så når han får fyrret sådan noget af til mig, får jeg bare ikke en undskyldning bagefter! NØJ det sårer mig!

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Sakris skriver:

Stort herfra søde.... 

Håber bare han skal falde lidt ned! Men sikke da et temperament! Det kan være du skal gå en lang tur, og give ham plads til at surmule! Det er så fint novembervejr idag!

tak for krammet søde. Har lige været ude på en lille tur. det hjalp tankerne lidt væk fra det hele. Tror nu jeg går i haven nu her.. Har bare brug for at komme væææk fra huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.