Der brød min verden lige sammen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Mor Christa

Janni. skriver:

herfra, håber i finder ud af det

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Jarh, det er fanme en hård omgang sådan noget .. ØV BØV!! Håber satme jeg får en undskyldning!

Det håber jeg også ! 

Engang imellem kan mænd bare være nogle idioter  

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det håber jeg også ! 

Engang imellem kan mænd bare være nogle idioter  

Ja det er helt vildt .. Fatter det simpelthen ikke.. Bahhh...

Anmeld

13. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Ja det er helt vildt .. Fatter det simpelthen ikke.. Bahhh...

Kender det desværre godt  

Min kæreste har ødelagt vores sofabord :b 

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Kender det desværre godt  

Min kæreste har ødelagt vores sofabord :b 

hahaha.. I et skænderi?
Min kæreste er stået op - vi snakker bare ikke sammen endnu.. Men så lige st han havde været inde og "lappe" den tremme han havde smadret.. Med gaffatape..

Anmeld

13. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahaha.. I et skænderi?
Min kæreste er stået op - vi snakker bare ikke sammen endnu.. Men så lige st han havde været inde og "lappe" den tremme han havde smadret.. Med gaffatape..

Næh .. Han blev sur over et eller andet i et ps3 spil Haha .. 

Men engang da vi lige var begyndt at være kærester havde vi et KÆMPE skænderi og jeg smed ham ud .. Det var inden vi flyttede sammen Og da han så kom tilbage var hans hånd helt blodig og hævet .. Så havde han tævet den ind i et eller andet fordi han var så sur/frustreret  Mænd ! :b Hehe

Gaffa kan bruges til alt Snakker han slet ikke til dig så ? 

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Næh .. Han blev sur over et eller andet i et ps3 spil Haha .. 

Men engang da vi lige var begyndt at være kærester havde vi et KÆMPE skænderi og jeg smed ham ud .. Det var inden vi flyttede sammen Og da han så kom tilbage var hans hånd helt blodig og hævet .. Så havde han tævet den ind i et eller andet fordi han var så sur/frustreret  Mænd ! :b Hehe

Gaffa kan bruges til alt Snakker han slet ikke til dig så ? 

hahaha ja serisøt.. Mænd! Min kræetse har også smadret et joystick pga et ps3 spil engang.. ...
Det lyder voldosmt. Men det lyder lige som min kæreste.
nej han snakket slet ikke til mig, og jeg havde oveni købet lavet lækker frokost til ham har stået og kogt kartofler for at stege dem begefter, lavet sovs og karbonader... Han stod op og spiste det og nu snakker han ikk til mig ......
Men det skal så siges, at jeg på ingen måde ligger skjul på at jeg heller ikke har tænkt mig at snakke til ham !

Anmeld

13. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahaha ja serisøt.. Mænd! Min kræetse har også smadret et joystick pga et ps3 spil engang.. ...
Det lyder voldosmt. Men det lyder lige som min kæreste.
nej han snakket slet ikke til mig, og jeg havde oveni købet lavet lækker frokost til ham har stået og kogt kartofler for at stege dem begefter, lavet sovs og karbonader... Han stod op og spiste det og nu snakker han ikk til mig ......
Men det skal så siges, at jeg på ingen måde ligger skjul på at jeg heller ikke har tænkt mig at snakke til ham !

De er sgu åndssvage nogle gange Men så længe det går ud over TING , så er det okay synes jeg .. Bare ikke for dyre ting

Havde du ligefrem lavet mad til ham ? Hvor er du altså en sød kæreste Hehe .. 
Hvad med Victor ? Snakker han med ham så ? (: 

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

De er sgu åndssvage nogle gange Men så længe det går ud over TING , så er det okay synes jeg .. Bare ikke for dyre ting

Havde du ligefrem lavet mad til ham ? Hvor er du altså en sød kæreste Hehe .. 
Hvad med Victor ? Snakker han med ham så ? (: 

Jaa - tænkte at jeg ikke gad være uvenner mere, så jeg lavede noget ma djeg ved han elsker..... Ikke engang et tak har jeg fået.. Fede idiot hihi
Ja han snakker med Victor - selvom jeg ikke er meget for det, så må jeg hellere give ham lidt kredit og sige, at han ALDRIG lader noget gå ud over Victor Heldigvis!!!!!
Men synes satme det er lavt at han ikke engang siger tak for maden... Men at han er så fræk at han spiser den og så bare ignorerer mig!!??! Det er jo sidste gang jeg laver sådan et forsøg på at blive venner igen!

Anmeld

13. november 2011

mortilflere

Jeg syntes tit mænd ligner børn i trods alderen når de er sure LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.