Der brød min verden lige sammen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissChrista skriver:

hehe tror også det er derfor han gør det.. Men sådan er ujeg bare SLET ikke. Jeg vil altid ha' ordnet det hele MED DET SAMME.. Så kan slet ikke klare når han begynder at ignorere mig og går ind i soveværelset. Desuden kan han slet ikke styre sig når han bliver sur.. Han siger ting for at såre mig i øjeblikket - han mener det jo ikke, men jeg synes bare slet ikke at det er OK .. Jeg bliver jo SÅ såret over det. Det aller værste er at han er for stolt til at kunne sige unskyld, så når han får fyrret sådan noget af til mig, får jeg bare ikke en undskyldning bagefter! NØJ det sårer mig!

Åh ja, det kan jeg godt se.. Det er ikke på nogen som helst måder fair over for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mor Christa

rikkeregnbue skriver:

Åh ja, det kan jeg godt se.. Det er ikke på nogen som helst måder fair over for dig

synes jeg heller ikke (; Så nu vil jeg være rigtig pigesur resten af dagen! eller hvert fald på ham.. hehe.

Anmeld

13. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissChrista skriver:

synes jeg heller ikke (; Så nu vil jeg være rigtig pigesur resten af dagen! eller hvert fald på ham.. hehe.

Hehe, jeg kender det godt - det med at være pigesur!  Så plejer jeg somregl at få fodmassage mhhhh, og så er jeg ok igen

Anmeld

13. november 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

Har lige haft et stort skænderi med min kæreste.. Eller .. hvad han nu er..
Jeg ved simpelthen ikke hvad der gik galt.
Det hele startede med at der var sket noget fantastisk for mig - og jeg var lykkelig. Fortalte ham meget glad om det, og han blev da også glad.. Så var jeg simpelthen nødt til at ringe til min far - havde virkelig glædet mig til at fortælle min far om det, og så startede det egentlig. han blev åbenbart sur over at jeg så gerne ville snakke med min far.
Ved ikk hvad der skete, men det ete i et stort skænderi.. Og han nåede at række fuckfingeren til mig, kalde mig so, kælling og at jeg var tosset i hovebdet..Fik sagt til ham mellem råberiet at jeg ikke kunne forstå hvorfor han ville ødelægge det her for mig og hvorfor han ikek kunne vise noget glæde på mine vegne i stedet og være glad for at det jeg har kæmpet for endelig lykkeds. så fik han lige smidt i hovedet på mig at jeg jo ik har kæmpet for en skid..
Det endte med at han smadrede et stykke af vores søns tremmeseng af (sønnen var ikke til stede!) og gik ind i sengen og nu ligger han derinde og gider ik komme ud og nu sover han bare.......
Så nu har jeg så vores søn hele søndagen og han gider ikke komme ud..
Så nu er den dag der skulle være fantastisk bare blevet til en LORTE dag..
Og jeg ved ærligt talt ikke om vi stadig er kærester eller om vi lige er gået fra hinanden..
Jeg er så forvirret og ked af det..

Ville bare ud med det - ikke andet..

ville forresten havre været ano men fik ski aldrig trykket på ano knappen, så ja nu bekender jegogså lige klulør....

Åhhh nej, det er bare ikke sjovt 

Du får lige en masse 

Som nogle skriver - ud og gå en tur, så han kan få lov til at surmule  Solen skinner og frisk luft er godt. 

Jeg måtte også selv en tur hjemmefra onsdag aften, da bølgerne gik lidt højt. Men hellere gå og køle af, end at vi skal skændes foran Isabella 

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Åhhh nej, det er bare ikke sjovt 

Du får lige en masse 

Som nogle skriver - ud og gå en tur, så han kan få lov til at surmule  Solen skinner og frisk luft er godt. 

Jeg måtte også selv en tur hjemmefra onsdag aften, da bølgerne gik lidt højt. Men hellere gå og køle af, end at vi skal skændes foran Isabella 

Jaa jeg vil sgu heller ikke skændes foran lille Victor!!! Kæresten er stadig på soveværelset.. Han sover endnu.. Jeg r i godt humør lige nu Så længe han liiige bliver derinde et stykke tid endnu Så går det nok hehe.

Anmeld

13. november 2011

Sabsy

Har i snakket??..

Anmeld

13. november 2011

Maja_4000

Åhr .. Håber I finder ud af det igen 

Anmeld

13. november 2011

Janni.

herfra, håber i finder ud af det

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Bubbes skriver:

Har i snakket??..

Nææhh.. Tænkte jeg ville være sød og lave noget lækkert frokost til ham, så lavede braskartofler og sovs med ærter og gulerødder og en karbonade.. Vækkede ham og sagde jeg havde lavet mad - han sov bare videre En time efter gik jeg ind og sagde at hans ma altså er blevet kold, han stod op, satte sig in til bordet, spiste og nu er han gået ud for at ryge.. Ikke et ord er der blevet sagt til mig ...

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Åhr .. Håber I finder ud af det igen 

Jarh, det er fanme en hård omgang sådan noget .. ØV BØV!! Håber satme jeg får en undskyldning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.