Vis jeres "frække" tumlinger frem :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

merle2010

Lou87 skriver:

Ja det ser da ud til hun klarer det super fint

Haha ja det tror jeg, jeg er selv den mindste lillesøster, så ka da godt huske alt om det

Og hvor godt, haha.. ka li se det for mig at bænken blir skubbet over.
Min kæreste er heller ikk vild med det når hun piller her... vi har næsten li fået nyt tv, og hun er meget interesseret i remoten pga der er tænd/sluk knap med lys i tasterne... og han haaader hun ska røre den, fordi den er dyr.

det samme problem har vi

lige nu er vores fjernbetjening sporløst forsvundet, og det er helt sikkert merle der har været på spil

hvis vi spørger hende hvor den er griner hun bare og ryster på hovedet.. hehe

hun elsker de skide fjernbetjeninger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Lou87

merle2010 skriver:

det samme problem har vi

lige nu er vores fjernbetjening sporløst forsvundet, og det er helt sikkert merle der har været på spil

hvis vi spørger hende hvor den er griner hun bare og ryster på hovedet.. hehe

hun elsker de skide fjernbetjeninger...

Haha hvor godt altså

Her fik hun allerede for lang tid tilbage en "lege" fjernbetjening, men den er ligesom ikk sjov mere eftersom der ikk er lys i og den heller ikk kan tænde fjernsynet.. for det har hun jo også fundet ud af de rigtige gør

Anmeld

13. november 2011

2721

Mor til Frederic skriver:

tak...

Tror ikke han kan gøre for det

Det tror jeg du kan have ret i men at dømme efter de billeder du har lagt ind af dig selv, har du vidst haft en del indflydelse sagde nogen hot mamma??

Anmeld

13. november 2011

NinaNymannMadsen

Lou87 skriver:

Kiks er også ok her og den pose havregryn har ligget der længe, men nu blev den vidst for interessant

sådan er det jo bare. de vil jo gerne undersøge alt. og man kan jo ikk lade være med at smile af dem selvom de har gjort sådan noget.

Anmeld

13. november 2011

Lou87

NNM skriver:

sådan er det jo bare. de vil jo gerne undersøge alt. og man kan jo ikk lade være med at smile af dem selvom de har gjort sådan noget.

Nope hehe

Anmeld

13. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Det tror jeg du kan have ret i men at dømme efter de billeder du har lagt ind af dig selv, har du vidst haft en del indflydelse sagde nogen hot mamma??

Prøver også at klæde ham grimt - for siger de ikke at man altid kan give et grimt barn pænt tøj på.. Så kan man vel også gøre det omvendt

Ej.... Og tak, syntes nu ikke helt jeg er så hot en mamma, men en gammel gift kone på over 30... Men det nu sjovt når man har kunder med i bil og de siger; hvad for sådan en ung pige til at have sådan et mande job..? Smiler som regl tilbage og siger, tak men er nu på den anden side af 30...

Anmeld

13. november 2011

2721

Prøver også at klæde ham grimt - for siger de ikke at man altid kan give et grimt barn pænt tøj på.. Så kan man vel også gøre det omvendt

Ej.... Og tak, syntes nu ikke helt jeg er så hot en mamma, men en gammel gift kone på over 30... Men det nu sjovt når man har kunder med i bil og de siger; hvad for sådan en ung pige til at have sådan et mande job..? Smiler som regl tilbage og siger, tak men er nu på den anden side af 30...

Hehe det er god humor
Ej jeg syntes du er en flot mor

Anmeld

13. november 2011

Puslingen skriver:

Hehe det er god humor
Ej jeg syntes du er en flot mor

Tak...

Tager også en skønheds evigpille hver dag og sover meget pga skønheds søvn..

Også snart tid til et nyt mave billed tror jeg...

Anmeld

13. november 2011

2721

Tak...

Tager også en skønheds evigpille hver dag og sover meget pga skønheds søvn..

Også snart tid til et nyt mave billed tror jeg...

Kan du så ikke dele navnet på den skønhedspille med mig
Hmm sove meget, nahh det ikke det jeg får mest af

Ja det er det

Anmeld

13. november 2011

Puslingen skriver:

Kan du så ikke dele navnet på den skønhedspille med mig
Hmm sove meget, nahh det ikke det jeg får mest af

Ja det er det

Uh elsker weekend... Idag tog frederic og jeg lige 2½ time på øjet og igår blev det til 2 timer og 15 min... Dejlig at lige få ladet batteri'erne op.

Så håber snart hans stædighed i bh stilner af, så han får sovet til middag dernede. Lømmel, der har arvet sin mors stædighed.

Pillen er en hjemme fabrik'eret, du ved.. Alt godt fra haven? (host)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.