Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser!
Har i også efterhånden opdaget at den der rolige "lille" baby man havde bare SLET ikk er rolig mere ?????? Del nogle af jeres gode shoots fra jeres tumlinger, evt det kække smil, de frække øjne eller "gerningsstedet".....Her er lidt af min Liva 1/ Her har hun fundet farmands ramme øl og viser da li hvordan man drikker af sådan en!!! (godt de tomme dåser ikk er indenfor rækkevidde, alle de bundslatter ville hun da nok blive tosset i hovedet af )
2/ Her stiller hun det frækkeste smil op, fuld af ballade
3/ Og sidst men ikke mindst, et gerningsted Lille bandit! (NOTE TIL MIG SELV, sæt IKKE havregrynene i børnehøjde!!!! )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Røg li hurtig nok af forsiden.. Kom så med jeres kække unger de damer...
Haha .. Det er lige til en reklame fra kornkammeret (eller hvad det er de reklamerer for )
Maja_4000 skriver: Haha .. Det er lige til en reklame fra kornkammeret (eller hvad det er de reklamerer for )
Haha ja sku li før, er nok en anelse glad for det IKKE var mel i stedet for
Arh .. Det tager støvsugeren vel også Hehe
Caroline mangler lige en måned og et par dage for at være med her .. Men viser hende lige alligevel
Har desværre ikke nogen Crime Scene, men har da et par fine billeder af min skønne tumling. Den sure, den søde og den fjollede
Lou87 skriver: Hej tøser! Har i også efterhånden opdaget at den der rolige "lille" baby man havde bare SLET ikk er rolig mere ?????? Del nogle af jeres gode shoots fra jeres tumlinger, evt det kække smil, de frække øjne eller "gerningsstedet".....Her er lidt af min Liva 1/ Her har hun fundet farmands ramme øl og viser da li hvordan man drikker af sådan en!!! (godt de tomme dåser ikk er indenfor rækkevidde, alle de bundslatter ville hun da nok blive tosset i hovedet af ) 2/ Her stiller hun det frækkeste smil op, fuld af ballade 3/ Og sidst men ikke mindst, et gerningsted Lille bandit! (NOTE TIL MIG SELV, sæt IKKE havregrynene i børnehøjde!!!! )
Hvor er hun lækker
Maja_4000 skriver: Arh .. Det tager støvsugeren vel også Hehe Caroline mangler lige en måned og et par dage for at være med her .. Men viser hende lige alligevel
Haha ork ja hva den støvsuger ikk ska igennem ORKK det da li meget, bare kom frem med de lækre unger .. hihi ..Synes det er så sjovt og se hva man fanger dem i
Og HAHAHA i er da vidst lidt busted i fast food brochurene fylder godt Hvor er det nogle søde pink bukser, rigtig strut numse
Lou87 skriver: Haha ork ja hva den støvsuger ikk ska igennem ORKK det da li meget, bare kom frem med de lækre unger .. hihi ..Synes det er så sjovt og se hva man fanger dem i Og HAHAHA i er da vidst lidt busted i fast food brochurene fylder godt Hvor er det nogle søde pink bukser, rigtig strut numse
Vi bor i et område med mange ungdomsboliger , så de vælter ind af brevsprækken .. Får næsten en hver uge Hehe
Ja .. Er også helt vild med dem Desværre er de ved at være for små :b
Polkaprik skriver: Har desværre ikke nogen Crime Scene, men har da et par fine billeder af min skønne tumling. Den sure, den søde og den fjollede
Haha hvor er hun cute Elsker de ansigter de bare ka stille op..Her skifter hun også bare fjæs fra det ene øjeblik til det andet.
Hvor ligner hun dig bare rigtig meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128