Vis jeres "frække" tumlinger frem :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Lou87

NNM skriver:

ja men det var fordi min kæreste havde lånt det.
gudskelov havde jeg penge på mig den dag også.
men nu har jeg også to hævekort(det ene til mad og huslige ting, det andet til mig selv) og har oplevet at det til mad var væk en dag vi skulle ned og handle mad og sådan nogen ting ind, så måtte jeg tage det på mit eget kort.

har prøvet sygesikringskort var væk og jeg skulle ringe til lægen og kan ikk deres nummer.

Haha oki så rimelig heldigt med ekstra kort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

NinaNymannMadsen

Lou87 skriver:

Haha oki så rimelig heldigt med ekstra kort.

ja det er nu meget heldig.
specielt når man har en datter der snupper alt fra pungen og hvis man ikk er hurtig nok så får hun det også gemt eller sådan noget.

Anmeld

13. november 2011

Lou87

NNM skriver:

ja det er nu meget heldig.
specielt når man har en datter der snupper alt fra pungen og hvis man ikk er hurtig nok så får hun det også gemt eller sådan noget.

Hehe ja hun er vidst en være lømmel.
Måske jeg ikk har sat mit havregryn op i ordentlig højde men min pung er heldigvis gemt væk

Anmeld

13. november 2011

merle2010

Lou87 skriver:

Haha, hvor er hun sød!!

Ja her er der ingen søskende men hun stjæler hundens legetøj konstant og mine støvler og sko.. !!
Det med kanden var klart gået galt her, så var hun da blevet plask våd griner..

Uhhh ja og fars anlæg - det må man ikk røre

jeg var også sikker på at det gik galt med kanden men hun klarede det sku hehe...

jamen hun hugger sine søskendes ting hele tiden, og driller dem super meget.. hihi.. dog er de ret overbærende med hende, men nogen gange får hun altså et skub.. hihi sådan er det vidst at være lillesøster

fars anlæg er bare et NO GO... og hun har endda taget sin slagbænk og rykket den hen så hun kunne nå... den lille bandit

Anmeld

13. november 2011

NinaNymannMadsen

Lou87 skriver:

Hehe ja hun er vidst en være lømmel.
Måske jeg ikk har sat mit havregryn op i ordentlig højde men min pung er heldigvis gemt væk

vi har så aldrig oplevet selvom mel, pasta,morgenmad og sådan noget står i et skab nede ved gulvet at hun tar det og smider det over det hele (endnu)

plejer også at ha min pung et sted hun ikk kan finde den eller nå den men der er nogen gange hvor den har lagt fremme fordi jeg har brugt den og så bare lagt den på bordet.

Anmeld

13. november 2011

Lou87

merle2010 skriver:

jeg var også sikker på at det gik galt med kanden men hun klarede det sku hehe...

jamen hun hugger sine søskendes ting hele tiden, og driller dem super meget.. hihi.. dog er de ret overbærende med hende, men nogen gange får hun altså et skub.. hihi sådan er det vidst at være lillesøster

fars anlæg er bare et NO GO... og hun har endda taget sin slagbænk og rykket den hen så hun kunne nå... den lille bandit

Ja det ser da ud til hun klarer det super fint

Haha ja det tror jeg, jeg er selv den mindste lillesøster, så ka da godt huske alt om det

Og hvor godt, haha.. ka li se det for mig at bænken blir skubbet over.
Min kæreste er heller ikk vild med det når hun piller her... vi har næsten li fået nyt tv, og hun er meget interesseret i remoten pga der er tænd/sluk knap med lys i tasterne... og han haaader hun ska røre den, fordi den er dyr.

Anmeld

13. november 2011

Lou87

NNM skriver:

vi har så aldrig oplevet selvom mel, pasta,morgenmad og sådan noget står i et skab nede ved gulvet at hun tar det og smider det over det hele (endnu)

plejer også at ha min pung et sted hun ikk kan finde den eller nå den men der er nogen gange hvor den har lagt fremme fordi jeg har brugt den og så bare lagt den på bordet.

Aldrig sig aldrig og så li bank under bordet.. næste gang er det måske dit køkkengulv der er fyldt med pasta

Anmeld

13. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

K**t hvor er han altså LÆKKER

tak...

Tror ikke han kan gøre for det

Anmeld

13. november 2011

NinaNymannMadsen

Lou87 skriver:

Aldrig sig aldrig og så li bank under bordet.. næste gang er det måske dit køkkengulv der er fyldt med pasta

skrev også endnu i pangtes jo.
håber ikke det sker men ved godt man aldrig skal sige aldrig. man ved jo aldrig hvad de kan finde på jo. det kan jo være vi bare ha været heldige indtil videre.

hun har været i skabet flere gange men hun har kun taget kiks eller nogen af de dåser der står der og så render hun rundt med dem indtil vi fanger hende og tager det fra hende. kiksne må hun gerne i begrænset omfang.

Anmeld

13. november 2011

Lou87

NNM skriver:

skrev også endnu i pangtes jo.
håber ikke det sker men ved godt man aldrig skal sige aldrig. man ved jo aldrig hvad de kan finde på jo. det kan jo være vi bare ha været heldige indtil videre.

hun har været i skabet flere gange men hun har kun taget kiks eller nogen af de dåser der står der og så render hun rundt med dem indtil vi fanger hende og tager det fra hende. kiksne må hun gerne i begrænset omfang.

Kiks er også ok her og den pose havregryn har ligget der længe, men nu blev den vidst for interessant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.