Vis jeres "frække" tumlinger frem :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

2721

Mor til Frederic skriver:

Uh elsker weekend... Idag tog frederic og jeg lige 2½ time på øjet og igår blev det til 2 timer og 15 min... Dejlig at lige få ladet batteri'erne op.

Så håber snart hans stædighed i bh stilner af, så han får sovet til middag dernede. Lømmel, der har arvet sin mors stædighed.

Pillen er en hjemme fabrik'eret, du ved.. Alt godt fra haven? (host)

Århh det lyder også lækkert
Charlie var ikke til at få til at sove iigår overhovedet og i dag kæmpede jeg med ham i 1 time og 45 min og så sov han uroligt med flere opvågninger små 60 min
Umm ja så må jeg jo undvære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Århh det lyder også lækkert
Charlie var ikke til at få til at sove iigår overhovedet og i dag kæmpede jeg med ham i 1 time og 45 min og så sov han uroligt med flere opvågninger små 60 min
Umm ja så må jeg jo undvære

Klager heller ikke, men nyder det..

Sikke da en kamp og så i næsten 2 timer?

Frederic sover som en sten både middag og aften/nat, han er dog de sidste par dage begyndt at hoste en del mere om natten. Så gjorde hovedrent på hans værelse idag, vindue på klem hele dagen og udluftning inden sengetid. Ingen virkning, heller ikke nogen reaktion på hverken astma medicin eller den mod anfald.

Håber godt nok ikke at den kolde lungebetændelse de mener har drillet folk siden aug, også er på spil her...

sikker på du har din helt egen medicin...?

Anmeld

13. november 2011

2721

Mor til Frederic skriver:

Klager heller ikke, men nyder det..

Sikke da en kamp og så i næsten 2 timer?

Frederic sover som en sten både middag og aften/nat, han er dog de sidste par dage begyndt at hoste en del mere om natten. Så gjorde hovedrent på hans værelse idag, vindue på klem hele dagen og udluftning inden sengetid. Ingen virkning, heller ikke nogen reaktion på hverken astma medicin eller den mod anfald.

Håber godt nok ikke at den kolde lungebetændelse de mener har drillet folk siden aug, også er på spil her...

sikker på du har din helt egen medicin...?

Puha det hÅber jeg da ikke det er. Charlie har også hostet lidt de sidste par dag og 2 gang i søvne.. Hmmm alle de bekymringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.