Hvad skal i bruge weekenden på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

An&Jo

Cilas skriver:

Dejlig weekend

Min søn skal til sin far i morgen i 5 timer, også tager jeg ud og shopper med en veninde. Søndag skal jeg til morgenmads halløj og derefter til fødselsdag

lyder som en hyggelig weekend..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

*Louise*

Imorgen skal jeg forberede det sidste til barnedåbm og på søndag skal Nikoline døbes....

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Kofoed. skriver:

Er vist en humlebi på det område (fatter ikke det burde slå mig ud, så forsætter bare som om intet er hent).

Vi har 10 sektioner, har brugt 4 (den sammen var dobbel). Så vi har 2 hver især endnu og så 2 sammen tilbage. Føler ikke det er nok.

Så længe du husker at passe på dig selv og snakke når du har brug for det, så er jeg sikker på at du os nok kommer igennem det.. også uden at ramme gulvbrædderne fuldstændig..

det lyder godt nok af lidt sektioner?? i har ikke en forsikring i kan få nogle timer igennem??

Anmeld

11. november 2011

K&S

An&Jo skriver:

nej det har heller ikke altid været lige rart..

meen det er da lykkedes mig at få bygget en stabil hverdag op til mig og min søn alligevel, stik imod alles forventninger..

Anmeld

11. november 2011

Kofoed.

An&Jo skriver:

Så længe du husker at passe på dig selv og snakke når du har brug for det, så er jeg sikker på at du os nok kommer igennem det.. også uden at ramme gulvbrædderne fuldstændig..

det lyder godt nok af lidt sektioner?? i har ikke en forsikring i kan få nogle timer igennem??

Gør hvad jeg kan, men kæresten er begyndt at klage over, at jeg ikke siger tingene. Glemmer simpelhen at sige noget og hvad jeg skal, så har rigtig mange planer/oversigter fortiden og peter styre kalanderen (for det meste, glemmer jo at informere om, at vi for gæster ... )

Det er igennem falck's småbørns abb. og der bliver man tilbudt 10, alt udover er på egenbetaling (dog kan vi få tilskud via lægen og vis vi ønsker, af kommunen, men det kræver at vi skal igennem en paragraf 50 undersøgelse og frygter, at vis vi først lukker dem ind, blander de sig i alt og sådan).

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Kofoed. skriver:

Gør hvad jeg kan, men kæresten er begyndt at klage over, at jeg ikke siger tingene. Glemmer simpelhen at sige noget og hvad jeg skal, så har rigtig mange planer/oversigter fortiden og peter styre kalanderen (for det meste, glemmer jo at informere om, at vi for gæster ... )

Det er igennem falck's småbørns abb. og der bliver man tilbudt 10, alt udover er på egenbetaling (dog kan vi få tilskud via lægen og vis vi ønsker, af kommunen, men det kræver at vi skal igennem en paragraf 50 undersøgelse og frygter, at vis vi først lukker dem ind, blander de sig i alt og sådan).

kan godt forstå du ikke er meget for at få kommunen indover, man ser jo tit at de har lidt svært ved at slippe folk igen..

men tænker har i ikke nogle ulykkesforsikringer eller andet hvor der måske kunne høre nogle psykolog samtaler ind under??

jeg spørger kun fordi at jeg ved at jeg kan få gratis psykologhjælp igennem min forsikring hvis jeg får brug for det..

Anmeld

11. november 2011

Mira0911

Kreativitet tror jeg... 

Anmeld

11. november 2011

Silas&Mille

Her står den på gæster i morgen fra kl 15. Kæresten og jeg holder fødselsdag og får min mor og hendes mand og min far og hans kone på besøg, samt tre af mine brødre og den enes kæreste.

Har lige stået og lavet maden og bagt kage her til aften

Anmeld

11. november 2011

Kofoed.

An&Jo skriver:

kan godt forstå du ikke er meget for at få kommunen indover, man ser jo tit at de har lidt svært ved at slippe folk igen..

men tænker har i ikke nogle ulykkesforsikringer eller andet hvor der måske kunne høre nogle psykolog samtaler ind under??

jeg spørger kun fordi at jeg ved at jeg kan få gratis psykologhjælp igennem min forsikring hvis jeg får brug for det..

Nej, vi har pt ikke de typer forskringer (har været langt nede økonomisk, så skær virkelig ind til benet, nu hvor der er lidt mere at gøre med, har jeg slet ikke styr på hvad mangler og hvad vi har og kan ikke altid lige huske at ringe på de rigtige tidspunkter - typisk ikk), men skal have bestilt en igen, har kun sådan en standart via banken (dækker lånet + lidt ved dødsfald).

Ønsker bare ikke de skal komme i mit hjem, ihh, har kun dårlige oplevelser med det.

Anmeld

11. november 2011

trunte89

Idag er sara og jeg hos min mor. Vi tager jævnligt herover og sover. Elsker at komme hjem til mor og blive vartet lodt op
Imorgen skal min kæreste og jeg på bogmesse, og jeg GLÆDER mig! Både til messen, er 4 år siden jeg var derinde sidst, men også til at komme lidt ud med kæresten alene. Er alt for længe siden vi har været det.
Søndag skal der slappes af efter 6-7 timer på messe. Og så er der sikkert noget vasketøj eller andet spændende husmoderligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.