Hvad skal i bruge weekenden på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Kofoed.

An&Jo skriver:

ihh stort tillykke med dåben på søndag.. er sikker på at i får en fantastisk dag alle 3..

Det høber jeg i hvert fald Men skal lige forbi graven og stille et lys til lille b, da det jo også skulle have været hendes dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Talbutikken

An&Jo skriver:

tillykke med sønnike imorgen.. det er jo vildt så hurtigt de bliver store..

og rigtig god brunch søndag..

tak

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

merle2010 skriver:

ja det bliver sku hyggeligt

men lige nu kan de jo ikke holde så lang tid

der er jo gang i dem hele dagen lang..

ja der er gang i dem må man sige..

jeg er overrasket over hvor meget motion man kan få bare af at rende efter dem..

Anmeld

11. november 2011

K&S

An&Jo skriver:

her gik han kold for en halv time siden.. :O men det er faktisk os længe han har holdt i forhold til hvad han plejer.. vi er jo oppe 5:30 hver dag i hverdagene, så han sover gerne omkring kl 18 hver dag..

men ja glæder mig til den dag jeg kan sidde og hygge med ham i sofaen uden han falder om af træthed..

Ih, jeg glæder mig til vi kan se Disney Sjov sammen med Anton

Her står weekenden på mand & kone hygge  vi er dog begge to lidt halvsløje, men vi spurgte mormor & morfar om de ville hygge med Anton i morgen og købe vinterstøvler til ham - og så kunne vi sove et par timer - og så skrev de sørme om ikke de måtte beholde ham til søndag  

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Kofoed. skriver:

Det høber jeg i hvert fald Men skal lige forbi graven og stille et lys til lille b, da det jo også skulle have været hendes dag.

hvor er det fint at der også skal være lidt til hende, for ja de skulle jo have været to om dagen..

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

K&S skriver:

Ih, jeg glæder mig til vi kan se Disney Sjov sammen med Anton

Her står weekenden på mand & kone hygge  vi er dog begge to lidt halvsløje, men vi spurgte mormor & morfar om de ville hygge med Anton i morgen og købe vinterstøvler til ham - og så kunne vi sove et par timer - og så skrev de sørme om ikke de måtte beholde ham til søndag  

jeg håber bare at vi kan se julekalender sammen her i december, men det kommeer nok ikke til at ske eftersom de kommer mega sent..

ej hvor dejligt at de lige ville have ham på overnatning også..

Anmeld

11. november 2011

Happiness

Imorgen skal i i svømmehalen med Lukas for første gang Og så kommer hans mormor og morfar til middag Og søndag skal vi til fødselsdag hos hans farmor Så det bliver en travl men skøn weekend

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Happiness skriver:

Imorgen skal i i svømmehalen med Lukas for første gang Og så kommer hans mormor og morfar til middag Og søndag skal vi til fødselsdag hos hans farmor Så det bliver en travl men skøn weekend

sådan en ren familie weekend er da også vildt hyggelig..

Anmeld

11. november 2011

K&S

jeg håber bare at vi kan se julekalender sammen her i december, men det kommeer nok ikke til at ske eftersom de kommer mega sent..

ej hvor dejligt at de lige ville have ham på overnatning også..

Ved du, hvornår Nissebanden kommer?

Ja, det er super dejligt  Det sætter vi stor pris på

Anmeld

11. november 2011

Røverdatter

Min kæreste er bager, så han arbejder om aftenen 18-24 i hverdagene - lidt hårdt at undvære ham når vi næsten lige er blevet forældre.

Nå, men i morgen skal vi hjælpe et hold venner med at flytte, altså - mig og Birk ser nok bare på mens de andre flytter  Søndag skal vi ud og besøge min gode veninde, hendes kæreste og deres dejlige 6-måneder gamle pige - de bor i kolonihavehus - også skal vi selv ud og se på et muligt fremtidigt kolonihavehus til os selv  Det glæder jeg mig til... Glæder mig nu også til at min kæreste kommer hjem fra job.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.