Hvad skal i bruge weekenden på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.904 visninger
61 svar
0 synes godt om
11. november 2011

An&Jo

Jeg starter ud imorgen med en køretime hvor Johannes skal hygge med sin far.. Derefter hopper vi på toget til Hjørring hvor vi skal op og hygge med min veninde som også skal have taget lidt billeder af Johannes..
Så skal vi hjem og hygge, og når Johannes så sover, så kommer min nye kæreste på besøg..
Han bliver her så natten over, og så tager vi i zoo søndag hvis vejret er godt..
Så nu skal de møde hinanden, det bliver lidt spændende..

Men hvad bringer jeres weekend??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Mor Christa

Det lyder som en dejlig weekend .. 
Det bliver da spændende at se når de skal møde hinanden!
Her skal vi ikke lave det store.. I morgen skal vi ha' ryddet op i garagen og skuret, så skal vi ha' fejet på terassen og ha' slået græsset en sidste gang i år.. Eller skal vi vidst bare slappe af..
Måske en tur i svømmeren søndag. 

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

MissChrista skriver:

Det lyder som en dejlig weekend .. 
Det bliver da spændende at se når de skal møde hinanden!
Her skal vi ikke lave det store.. I morgen skal vi ha' ryddet op i garagen og skuret, så skal vi ha' fejet på terassen og ha' slået græsset en sidste gang i år.. Eller skal vi vidst bare slappe af..
Måske en tur i svømmeren søndag. 

Tror os det bliver en god weekend..

glæder mig sindssygt til imorgen for har ikke set ham siden tirsdag fordi han har været i Århus.. :O

men det lyder da os som om i bare skal hygge og slappe af..

Anmeld

11. november 2011

Mor Christa

An&Jo skriver:

Tror os det bliver en god weekend..

glæder mig sindssygt til imorgen for har ikke set ham siden tirsdag fordi han har været i Århus.. :O

men det lyder da os som om i bare skal hygge og slappe af..

hehe tja.. Jegf er bare så dårlig til at lave ingenting .. Jeg vil aller helst at vi skal besøge nogen - bare en enkelt dag hehe..
Uh, så bliver det skønt at se ham, ja .. det er læænge siden, altså tirsdag! 

Anmeld

11. november 2011

4kløver

Her skal der ikke ske noget. Manden skal på nat så jeg tror jeg begynder at vaske babytøj. Den store tøs her hjemme vil gerne i Rosengården center og købe julegave til hendes lillesøster.
Må nok sige at jeg ikke gider men alt for at gøre hende glad.

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

MissChrista skriver:

hehe tja.. Jegf er bare så dårlig til at lave ingenting .. Jeg vil aller helst at vi skal besøge nogen - bare en enkelt dag hehe..
Uh, så bliver det skønt at se ham, ja .. det er læænge siden, altså tirsdag! 

det er faktisk rigtig lang tid ja.. især når vi inden dag havde været sammen hver aften fordi vi bor så tæt på hinanden, så istedet for at sidde hver for sig og skrive sammen så kan vi jo ligeså godt sidde sammen og hygge..

kender godt det der med at man gerne vil besøge nogen bare en enkelt dag, sådan har jeg det også selv..

Anmeld

11. november 2011

Becks

Imorgen skal jeg til housewarming hos en veninde

På søndag skal jeg hjem til en gammel kollega sammen med en rigtig god veninde, som også er en gammel kollega  Hvor vi skal hygge og sludre.. Jeg stoppede ude på jobbet den 23/10, så bliver dejligt at se de 2 igen og bare hygge

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

4kløver skriver:

Her skal der ikke ske noget. Manden skal på nat så jeg tror jeg begynder at vaske babytøj. Den store tøs her hjemme vil gerne i Rosengården center og købe julegave til hendes lillesøster.
Må nok sige at jeg ikke gider men alt for at gøre hende glad.

det lyder da også meget hyggeligt selvom det ikke lige er fordi du har den store lyst til det..

Anmeld

11. november 2011

Mor Christa

An&Jo skriver:

det er faktisk rigtig lang tid ja.. især når vi inden dag havde været sammen hver aften fordi vi bor så tæt på hinanden, så istedet for at sidde hver for sig og skrive sammen så kan vi jo ligeså godt sidde sammen og hygge..

kender godt det der med at man gerne vil besøge nogen bare en enkelt dag, sådan har jeg det også selv..

Ih ja det er en god ide Det er så skønt at være nyforelsket!!
Looove it!

Ja - det er nemlig dejligt lige at være ude bare en enkelt dag .. Måske vi skulle besøge mine forældre... Igen hehe 

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Tutter skriver:

Imorgen skal jeg til housewarming hos en veninde

På søndag skal jeg hjem til en gammel kollega sammen med en rigtig god veninde, som også er en gammel kollega  Hvor vi skal hygge og sludre.. Jeg stoppede ude på jobbet den 23/10, så bliver dejligt at se de 2 igen og bare hygge

uhh det lyder ellers også som 2 rigtig hyggelige dage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.