Hvad skal i bruge weekenden på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

K&S

An&Jo skriver:

jaa, jeg kan jo så sige at Johannes "heldigvis" ikke ved hvem de er, så i hans verden mangler de jo ikke.. og mig har de aldrig gjort noget godt for så savner dem egentlig heller ikke.. men det sårer da lidt at de slet ikke interesserer sig for hvad vi laver..

jaa det kommer vildt sent i år..

Puha, det lyder ikke rart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Billemyre

Jeg får en spændende weekend 

Imorgen skal jeg til audition på den kvindelige hovedrolle i en musical om Dracula.
Derefter får manden og jeg vores to sangelever (to søstre på hhv. 11 og 14 år) på besøg til hygge, kakao, boller, dejlig aftensmad, film, spil og overnatning.
Søndag morgen tager jeg så med min mor til BogForum i Kbh... Der har vi en tradition om at fordrive tiden et par timer.
Vildt hyggeligt for sådanne to bog-nørder (moren er bibliotekar)

God weekend til alle!!

Anmeld

11. november 2011

chael

Indhente søvn fra ugen

Selvom jeg får lov at sove om natten, så trænger jeg liiige til lidt ekstra.

Og ellers så tror jeg vi skal ud og gå tur med ungerne, skal ud på en lille hyggetur, for jeg har lige fået mødregruppe indkaldelse, så skal lige en tur rundt i området og se hvor de forskellige bor

Nysgerrig er man vel

Og ellers skal vi ikke lave det helt vilde. Det er rart med en fri weekend, ellers så skal vi ret tit altid noget.

Jo vi skal da nok også lige gøre hovedrent

*Camilla

Anmeld

11. november 2011

Kofoed.

An&Jo skriver:

du ødelægger ikke noget..

får i noget psykologhjælp eller hvordan ser det ud??

Ja ja, peter blev jo syg, så valgte vi, at nu måtte vi afsted, har været en gang afsted sammen og en gang hver især.

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Kofoed. skriver:

Ja ja, peter blev jo syg, så valgte vi, at nu måtte vi afsted, har været en gang afsted sammen og en gang hver især.

hvor mange gange har i mulighed for at komme afsted??

tænker godt nok tit på jer, og synes generelt at i klarer det så flot.. savnet vil jo nok altid være der, men det kræver altså sin kvinde/mand at stå op om morgenen når man har været udsat for det samme som jer..

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

chael skriver:

Indhente søvn fra ugen

Selvom jeg får lov at sove om natten, så trænger jeg liiige til lidt ekstra.

Og ellers så tror jeg vi skal ud og gå tur med ungerne, skal ud på en lille hyggetur, for jeg har lige fået mødregruppe indkaldelse, så skal lige en tur rundt i området og se hvor de forskellige bor

Nysgerrig er man vel

Og ellers skal vi ikke lave det helt vilde. Det er rart med en fri weekend, ellers så skal vi ret tit altid noget.

Jo vi skal da nok også lige gøre hovedrent

*Camilla

man må også gerne være nysgerrig..

men det lyder jo som en stille og rolig weekend..

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Billemyre skriver:

Jeg får en spændende weekend 

Imorgen skal jeg til audition på den kvindelige hovedrolle i en musical om Dracula.
Derefter får manden og jeg vores to sangelever (to søstre på hhv. 11 og 14 år) på besøg til hygge, kakao, boller, dejlig aftensmad, film, spil og overnatning.
Søndag morgen tager jeg så med min mor til BogForum i Kbh... Der har vi en tradition om at fordrive tiden et par timer.
Vildt hyggeligt for sådanne to bog-nørder (moren er bibliotekar)

God weekend til alle!!

ja det lyder som en meget spændende weekend..

held og lykke med din audition..

Anmeld

11. november 2011

MortilCilas

An&Jo skriver:

Jeg starter ud imorgen med en køretime hvor Johannes skal hygge med sin far.. Derefter hopper vi på toget til Hjørring hvor vi skal op og hygge med min veninde som også skal have taget lidt billeder af Johannes..
Så skal vi hjem og hygge, og når Johannes så sover, så kommer min nye kæreste på besøg..
Han bliver her så natten over, og så tager vi i zoo søndag hvis vejret er godt..
Så nu skal de møde hinanden, det bliver lidt spændende..

Men hvad bringer jeres weekend??

Dejlig weekend

Min søn skal til sin far i morgen i 5 timer, også tager jeg ud og shopper med en veninde. Søndag skal jeg til morgenmads halløj og derefter til fødselsdag

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

K&S skriver:

Puha, det lyder ikke rart

nej det har heller ikke altid været lige rart..

meen det er da lykkedes mig at få bygget en stabil hverdag op til mig og min søn alligevel, stik imod alles forventninger..

Anmeld

11. november 2011

Kofoed.

An&Jo skriver:

hvor mange gange har i mulighed for at komme afsted??

tænker godt nok tit på jer, og synes generelt at i klarer det så flot.. savnet vil jo nok altid være der, men det kræver altså sin kvinde/mand at stå op om morgenen når man har været udsat for det samme som jer..

Er vist en humlebi på det område (fatter ikke det burde slå mig ud, så forsætter bare som om intet er hent).

Vi har 10 sektioner, har brugt 4 (den sammen var dobbel). Så vi har 2 hver især endnu og så 2 sammen tilbage. Føler ikke det er nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.