Hvad skal i bruge weekenden på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Kofoed.

An&Jo skriver:

hvor er det fint at der også skal være lidt til hende, for ja de skulle jo have været to om dagen..

Mangler hende tit... Øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

An&Jo

K&S skriver:

Ved du, hvornår Nissebanden kommer?

Ja, det er super dejligt  Det sætter vi stor pris på

ville ønske mine forældre havde den interesse i sit barnebarn..
Men har ikke hørt fra dem i over et halvt år nu.. da jeg stoppede den envejskommunikation vi havde hvor det kun var mig der ringede og kom på besøg ved dem, ja så stoppede kontakten helt.. har ikke hørt fra dem siden..

mener faktisk at nissebanden først kommer 19:30 i år..

Anmeld

11. november 2011

K&S

ville ønske mine forældre havde den interesse i sit barnebarn..
Men har ikke hørt fra dem i over et halvt år nu.. da jeg stoppede den envejskommunikation vi havde hvor det kun var mig der ringede og kom på besøg ved dem, ja så stoppede kontakten helt.. har ikke hørt fra dem siden..

mener faktisk at nissebanden først kommer 19:30 i år..

Ej, det er da rigtig ærgeligt, jeg kan godt forstå, du må være skuffet - det er jo vores guld, de går glip af

Både mine forældre og svigerforældrene synes der er gået aaaalt for lang tid, hvis ikke de har set Anton i 1-2 uger

SÅ sent, ej hvor ærgeligt - der er Anton gået omkuld

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Himmelsmil skriver:

Min kæreste er bager, så han arbejder om aftenen 18-24 i hverdagene - lidt hårdt at undvære ham når vi næsten lige er blevet forældre.

Nå, men i morgen skal vi hjælpe et hold venner med at flytte, altså - mig og Birk ser nok bare på mens de andre flytter  Søndag skal vi ud og besøge min gode veninde, hendes kæreste og deres dejlige 6-måneder gamle pige - de bor i kolonihavehus - også skal vi selv ud og se på et muligt fremtidigt kolonihavehus til os selv  Det glæder jeg mig til... Glæder mig nu også til at min kæreste kommer hjem fra job.... 

det er os nogle trælse arbejdstider..

her er jeg jo alene det meste af tiden, lige bortset fra når min meget nye kæreste kommer på besøg..

men ellers lyder det som en hyggelig weekend, og kolonihaver er SÅ skønne..

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Kofoed. skriver:

Mangler hende tit... Øv

årh kram til dig søde kofoed..

kan kun forestille mig hvordan du har det, men jeg vil jo aldrig kunne sætte mig ind i det..
men kan godt forstå hvis du nogengange tænker hvad nu hvis lille b også var her osv..

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

K&S skriver:

Ej, det er da rigtig ærgeligt, jeg kan godt forstå, du må være skuffet - det er jo vores guld, de går glip af

Både mine forældre og svigerforældrene synes der er gået aaaalt for lang tid, hvis ikke de har set Anton i 1-2 uger

SÅ sent, ej hvor ærgeligt - der er Anton gået omkuld

jaa, jeg kan jo så sige at Johannes "heldigvis" ikke ved hvem de er, så i hans verden mangler de jo ikke.. og mig har de aldrig gjort noget godt for så savner dem egentlig heller ikke.. men det sårer da lidt at de slet ikke interesserer sig for hvad vi laver..

jaa det kommer vildt sent i år..

Anmeld

11. november 2011

Kofoed.

An&Jo skriver:

årh kram til dig søde kofoed..

kan kun forestille mig hvordan du har det, men jeg vil jo aldrig kunne sætte mig ind i det..
men kan godt forstå hvis du nogengange tænker hvad nu hvis lille b også var her osv..

Hver evig eneste dag  

Ej, nu skal jeg ikke ødelægge folks weekend.

Anmeld

11. november 2011

henh01

Hele vores weekend er optaget af fødselsdag.

Det bliver nogle dejlige dage, det er jeg sikker på og vejret bliver fantastisk

Anmeld

11. november 2011

twiggi

Har købt nogle få julegaver her i formiddag med vanessa, gjort rent og vasket tøj, og bare hygget med leg på gulvet med vanessa.
Fik malet det sidste på vanessa's værelse og mangler kun dekorative småting..

Vi (min kæreste, 6 mdr gamle datter og jeg) er netop kommet hjem fra besøg med god aftensmad ude hos mine forældre..
Manden er lige taget ned for at se den sidste halvleg af kampen på et af de lokale steder og få en juleøl.. Jeg hygger med aftenkaffe og dr.1 og venter på at se vild med dans her kl 21..

Imorgen står den på hygge, købe lidt julegaver, få ordnet de sidste småting på vanessa's værelse som vi har lavet om..

Søndag er det til 50-års fødselsdag hos mandens moster..
Efter det er det bare hjemmehygge inden en ny arbejdsuge starter for min kære mand..
Tror vi skal en tur i skoven med hundene, pakke julegaver ind og få gjort lidt rent hist og her..

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Kofoed. skriver:

Hver evig eneste dag  

Ej, nu skal jeg ikke ødelægge folks weekend.

du ødelægger ikke noget..

får i noget psykologhjælp eller hvordan ser det ud??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.