Hans hjerte skal stoppes. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Anonym trådstarter

banditten2011 skriver:

ja min far fik det samme afvide

Ja det kan jeg godt forstå, tror jeg ville være meget skuffet hvis jeg ikk havde fået noget afvide

Ja helt enig.. Jeg ville hellere vide det nu end når han ligger på sygehuset.. Så ville jeg nok bare få det som dengang med min mor.. 

Så sætter meget pris på at de valgte at fortælle mig det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

hvor er det forfærdeligt at høre.

min søn er født hjertebarn og er opereret i hjertet samt har en pacemaker.

under en af hans operationer/indlæggelser var der en anden dreng ca 10 år som skulle have stødet sit hjerte og derved stoppet og startet igen. han lagde i repirator et helt døgn da hjertet ikke rigtig ville finde sin egen rytme igen. men endte godt.

Åh det er jeg ked af at hører.. 

Øv træls historie, men dejligt det endte godt.

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

Åh kender det godt, min far har os selv hjerte problem.Men du får lige en krammer

Tak hvor er du sød. 

DUMME hjerter.. 

Anmeld

11. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Åhh... Føler virkelig med dig.

Det må for det første have været helt forfærdeligt miste din mor. - Og oven i købet af en blodprop, hvor man ikke når at få sagt ordentlig farvel.

- Og hvor er det da bare vildt uheldigt at din kære far nu også skal døje med hans hjerte.

Det værste må simpelthen være at miste enten en forældere eller et barn, og 7-9-13 for, at jeg ikke selv har oplevet det.

Jeg håber virkelig at din far klare det til U-G, og at han kommer godt igennem hele forløbet.

Det vil jo være ganske forfærdeligt, hvis din kommende guldklump, hverken skulle have en mormor eller en morfar, men selvfølgelig får guldklumpen en skøn morfar.

Jeg er sikker på at din kære mor sidder oppe i himlen og holder en hånd over din far, fordi at hun i selskab med de andre engle har besluttet, at du ikke både skal miste din mor og din far.

Ønsker dig, din far og resten af dine kære alt det bedste i den kommende tid, og alt held og lykke med den lille guldklump inde i maven.

Anmeld

11. november 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Ja helt enig.. Jeg ville hellere vide det nu end når han ligger på sygehuset.. Så ville jeg nok bare få det som dengang med min mor.. 

Så sætter meget pris på at de valgte at fortælle mig det.. 

Jaah det kan jeg godt forstå

Hjerte foreningen holder faktisk indsamling på kanal charlie kan bar ikk lige huske hvornår.. og det er jo helt klart værd at støtte op om

Anmeld

11. november 2011

baby012

11. november 2011

Mamalou

Jeg kender desværre intet til hjerteflimmer, men ville ikke smutte uden at give et kram. Jeg håber alt det bedste for dig og din far!

Anmeld

11. november 2011

Sillebob

Åh søde, ved slet ikke hvad jeg skal sige..... sender dig et stort

Håber virkelig at alt går vel

Anmeld

11. november 2011

Lone Jakobsen

puha jeg kan godt forstå du er nervøs. især når du har mistet din mor på den måde.

jeg kender slet intet til hjerte problemer, men ku ikke forlade din tråd uden en hilsen og et

håber det hjælper din far så han får det godt igen.

Anmeld

11. november 2011

moars

Anonym skriver:

Vælger lige at være ano, og håber folk synes det er ok. 

Jeg vil bare lige fortælle lidt om min/vores Motens aften igår.

Min kæreste og jeg skulle ud og spise and ved min far og hans kæreste igår aftes. 

Vi sidder og spiser og snakker og hygger os rigtig meget.

Vi bliver så færdige med at spise og så siger min far til hans kæreste sådan stille "skal vi sige det til hende?" og så tror jeg straks det er fordi de skal giftes eller andet.. Men så siger min far at nu begynder jeg sku at græde..  Og så kunne jeg bare se han blev helt rød om øjnene..

Han fortæller os så at han har hjerteflimmer og at han med dags varsel i starten af december måned skal på sygehuset og have stoppet sit hjerte (med stødere) .. 

Ved godt at de starter hans hjerte igen og han vil få det MEGET bedre bagefter, men jeg tænker stadig over at jeg for 10 år siden mistede min mor ved at hun fik en blodprop i hjertet, og jeg er bare så bange for at jeg skal miste min far også, og min babys morfar (jeg er 26 uger henne) 

Jeg hyler bare hele tiden og kan slet ikke stoppe igen når jeg først er gået igang.. Jeg synes bare det er SÅ svært at forholde sig til.. For som alt så KAN det jo gå galt. 

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. Følelserne sidder bare udenpå idag, og der skal ikke meget til før jeg græder..

Ved ikke hvad jeg vil med dette intlæg.. Måske bare hører om der er nogen der har familie, venner eller bekendte som har været igennem det, og hvor det bare er gået som smurt..

jeg ved ikke om det kan være til nogen trøst. Men jeg har været med flere gange til den procedure, og selvom det lyder meget voldsomt (og det er det er jo et eller andet sted også) så er det en procedure der bliver overvåget meget nøjsomt. Samt patienten overvåges tæt efterfølgende. Det er et meget kort øjeblik patienten er bedøvet og stødet sker m.v. Og de gange jeg har været med har vedkommende haft det meget bedre efterfølgende. Man gør det i de tilfælde hvor hjerterytmen ikke kan "reguleres tilbage" medicinsk.

Der kan selvfølgelig ske "tilbagefald", hvor hjerterytmen bliver normal men så igen "falder ud af rytme". Men som sagt overvåges patienten intensivt under og efter udførslen af proceduren, og kommer også efterfølgende til kontrol.

Jeg har ikke oplevet at f.eks. patienten ikke vågner op eller hjertet ikke kommer igang igen eller lignende, hvis det er det du er bange for. Det kan ske. Men det er der altid risiko for ved f.eks. narkose også under operation osv.

Jeg forstår godt du er bange. Pludselig er man jo sårbar når man på en eller anden måde konfronteres med døden som man gør her....eller når mennesker man kender og holder af bliver syge på andre måder.

Men som sagt skulle han gerne få det meget bedre, og nogle af de gange jeg har været med ved de procedurer blev patienten også udskrevet samme dag etc.

Stort cyberkramog rigtig god bedring til din far og kommende morfar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.