Hans hjerte skal stoppes. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Min storbror har været det igennem, og han lever i bedste velgående nu. 

Men jeg forstår sagtens din bekymring, det er jo desværre heller ikke risiko frit. 

Dejligt at hører han har det godt.  

Håber også det går godt med min far. 

Jeg synes bare det er svært at få afvide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Anonym trådstarter

banditten2011 skriver:

Du får lige en krammer

Min far blev selv syg for 3 år siden os med hjertet og det er bestemt ikk sjovt.. så kan sagtens forstå dig

Altså.. De dumme hjerter.. Kan de da for faen ikke bare virke normalt alle sammen..

Det er bare svært.. 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Tak.. 

Anmeld

11. november 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Altså.. De dumme hjerter.. Kan de da for faen ikke bare virke normalt alle sammen..

Det er bare svært.. 

jaaa de skide hjerter det er bestemt ikk en dans på roser..

og min kære far er Mand med stort M så han er ikk lige så god til at passe på sig selv.. syntes godt nok os det var tidligt i en alder af 44 og så sku være hjerte syg men nogle er bar meget uheldige

Anmeld

11. november 2011

Talbutikken

11. november 2011

Janni.

Anonym skriver:

Dejligt at hører han har det godt.  

Håber også det går godt med min far. 

Jeg synes bare det er svært at få afvide.

Det er en rigtig svær situation at stå i.  for at det også kommer til at gå godt med din far. 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

banditten2011 skriver:

jaaa de skide hjerter det er bestemt ikk en dans på roser..

og min kære far er Mand med stort M så han er ikk lige så god til at passe på sig selv.. syntes godt nok os det var tidligt i en alder af 44 og så sku være hjerte syg men nogle er bar meget uheldige

Puha, ja det er godt nok tidligt. Jeg mistede min mor som 15 årig, hun nåede kun at blive 41 år gammel.. 

Puha, får helt gys ned af ryggen bare ved tanken om hvis jeg også skulle miste min far.. Det ville jeg da SLET ikke kunne klare.. 

Troede min far "spillede" syg, pga hans arbejds situation, men fik så afvide igår at HVIS han havde overanstrængt sig, så KUNNE han allerede have været død..

Så er FANDME glad for at han har siddet på sin flade.. 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Det er en rigtig svær situation at stå i.  for at det også kommer til at gå godt med din far. 

Mange tak.. Det er pænt af dig.. 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Tak. 

Anmeld

11. november 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Puha, ja det er godt nok tidligt. Jeg mistede min mor som 15 årig, hun nåede kun at blive 41 år gammel.. 

Puha, får helt gys ned af ryggen bare ved tanken om hvis jeg også skulle miste min far.. Det ville jeg da SLET ikke kunne klare.. 

Troede min far "spillede" syg, pga hans arbejds situation, men fik så afvide igår at HVIS han havde overanstrængt sig, så KUNNE han allerede have været død..

Så er FANDME glad for at han har siddet på sin flade.. 

Min far er heldigvis med i et forsøg hvor han har fået sådan en pacemaker ting ind som starter hjertet hvis det går i stå.. heldigvis..

men er sikker på alt går som det skal, man blir bar så skide forskrækket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.