Anonym skriver:
Vælger lige at være ano, og håber folk synes det er ok. 
Jeg vil bare lige fortælle lidt om min/vores Motens aften igår.
Min kæreste og jeg skulle ud og spise and ved min far og hans kæreste igår aftes. 
Vi sidder og spiser og snakker og hygger os rigtig meget.
Vi bliver så færdige med at spise og så siger min far til hans kæreste sådan stille "skal vi sige det til hende?" og så tror jeg straks det er fordi de skal giftes eller andet.. Men så siger min far at nu begynder jeg sku at græde..
Og så kunne jeg bare se han blev helt rød om øjnene..
Han fortæller os så at han har hjerteflimmer og at han med dags varsel i starten af december måned skal på sygehuset og have stoppet sit hjerte (med stødere) .. 

Ved godt at de starter hans hjerte igen og han vil få det MEGET bedre bagefter, men jeg tænker stadig over at jeg for 10 år siden mistede min mor ved at hun fik en blodprop i hjertet, og jeg er bare så bange for at jeg skal miste min far også, og min babys morfar (jeg er 26 uger henne) 

Jeg hyler bare hele tiden og kan slet ikke stoppe igen når jeg først er gået igang.. Jeg synes bare det er SÅ svært at forholde sig til.. For som alt så KAN det jo gå galt. 

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. Følelserne sidder bare udenpå idag, og der skal ikke meget til før jeg græder..

Ved ikke hvad jeg vil med dette intlæg.. Måske bare hører om der er nogen der har familie, venner eller bekendte som har været igennem det, og hvor det bare er gået som smurt..
hvis hans hjerte kører ude af rytme så er det meget normalt at de gør det... min kærestes trommeslager har lige fået stødet hjertet og han har det 100 gange bedre end før.. før duede hans hjerte kun med 20% fordi at de slog så meget ude af "takt" eller hvad man siger, så det er en normalt at få den behandling.. og han får det med garanti bedre bagefter...