Hvorfor blogger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Mamalou

LilleMie skriver:

Ja synes helt sikkert, det er et godt alternativ . Jeg kender stadig en del, der ikke er på/gider FB også af mine venner, ikke kun de ældre i familien + det ikke er alle på FB, jeg ønsker skal vide, hvad jeg går og laver hele tiden 

Det skulle efter sigende være let at komme i gang med, det kunne faktisk være, jeg skulle overveje at komme i gang her i weekenden 

Facebook er bare ikke særlig privat, men det er man jo selvfølgelig selv skyld i. Jeg har ihvertfald flere "venner" fra f.eks. folkeskolen eller lign., som jeg egentlig aldrig ser - eller har set gennem flere år. 

Jeg ville slet ikke vide, hvor jeg skulle starte?? Men fristet er man da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

An&Jo

Mamalou skriver:

Det kan godt være forstyrrende på Facebook, fordi alle kan blande sig - forstå mig ret Samtidig kan jeg godt tænke, at min "venner" kan blive trætte af, at jeg endnu engang lægger en video eller billeder op af prinsen... Men min familie bor langt væk, så jeg gør det for deres skyld - og min egen selvfølgelig!

Hvor meget har det krævet at starte op? Tidsmæssigt og økonomisk?

min blog ligger inde på blogspot så økonomisk koster det mig intet..

det har faktisk ikke krævet vildt lang tid at få den startet.. blogspot er meget ligetil og designet er nemt at finde ud af osv, så har faktisk ikke investeret vildt mange timer i den endnu.. men du kan prøve at kigge her

http://anikasverden.blogspot.com/

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

An&Jo skriver:

min blog ligger inde på blogspot så økonomisk koster det mig intet..

det har faktisk ikke krævet vildt lang tid at få den startet.. blogspot er meget ligetil og designet er nemt at finde ud af osv, så har faktisk ikke investeret vildt mange timer i den endnu.. men du kan prøve at kigge her

http://anikasverden.blogspot.com/

Der kan man bare se

Takker for link, så skal der lures

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Mamalou skriver:

Der kan man bare se

Takker for link, så skal der lures

det var så lidt.. og lur løs, der står ikke det vilde endnu..

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

An&Jo skriver:

det var så lidt.. og lur løs, der står ikke det vilde endnu..

Har et spørgsmål der slet ikke har noget med din blog at gøre...

Hvor har du købt den månedskalender du har? Det er en wallsticker, er det ikke? 

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Mamalou skriver:

Har et spørgsmål der slet ikke har noget med din blog at gøre...

Hvor har du købt den månedskalender du har? Det er en wallsticker, er det ikke? 

den har jeg købt i netto her i sommers.. hvis du er heldig kan den stadig fåes i nogle enkelte nettoer.. men jo det er en wallsticker, og jeg gav vidst omkring 50kr for den, så den var ikke engang dyr..

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

An&Jo skriver:

den har jeg købt i netto her i sommers.. hvis du er heldig kan den stadig fåes i nogle enkelte nettoer.. men jo det er en wallsticker, og jeg gav vidst omkring 50kr for den, så den var ikke engang dyr..

Det var billigt... Det er lige sådan en jeg gerne vil have. En fra min mødregruppe havde en a la den, men bare som madplan. Jeg må en tur i netto Takker!

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Mamalou skriver:

Det var billigt... Det er lige sådan en jeg gerne vil have. En fra min mødregruppe havde en a la den, men bare som madplan. Jeg må en tur i netto Takker!

jeg har os godt set den med madplanen, den kan man få på nettet et sted ved jeg.. og mon ikke også man kan få sådan en kalender et eller andet sted hvis den ikke kan findes i netto mere?+

håber du finder den

Anmeld

11. november 2011

AnneBJ

Mamalou skriver:

Hvordan finder du andre, der blogger? Nu kan det godt være at jeg spørger dum, men er helt grøn på feltet 

Er det tidskrævende?

Jeg er fx medlem af et forum vedr. den ene af mine hobbies. Der har vi en helt kategori om blogs, og herigennem finder man så andre med blog. Det sker også at jeg googler noget, bliver henvist til en blog og finder hvad jeg skulle bruge. Oftest kigger jeg mig lidt omkring på bloggen, og er den interessant tilføjer jeg den i min blogroll.

Tidskrævende; alt er relativt! Det der er mest tidskrævende synes jeg faktisk er at få kommenteret hos andre. Det skal man jo ikke nødvendigvis, men jeg synes det er et hyggeligt aspekt ved at blogge, og giver mig derfor tiden til det.

Af og til planlægger jeg mine indlæg så de "udgiver" sig selv. På den måde skal jeg ikke sidde og rode med det fx hver dag, men kan udgive 7 indlæg på det arbejde der svarer til 3 dages indlæg, hvis jeg skulle ind og udgive her og nu hver gang!

Anmeld

11. november 2011

Mettemus

Mamalou skriver:

Det lyder til, at der er flere der bruger deres blog som dig. Det må også være rart at få afløb på den måde. Så kan man tildels skåne kæresten og alt for meget blesnak osv., som man bare har behov for at komme ud med. 

Må jeg få lov at se din blog?

Det er nemlig rigtig rart at få afløb. På den måde husker jeg også alle de små ting, som jeg glemmer at få skrevet ned.

Og så er jeg indimellem fjollet - det slipper min kæreste så også for at høre på

Selvfølgelig må du det ...

http://www.jensogmette.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.