Hvorfor blogger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.738 visninger
73 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Mamalou

Hej tøser!

Hjælp mig med at forstå, hvorfor man blogger? Jeg har aldrig helt forstået konceptet, men da jeg efterhånden har set flere herinde med egen blog, er min nysgerrighed vækket... 

Hvorfor blogger du?  Hvad opnår du herved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Phoenix

Mon ikke det er for at dele fælles interesser med andre og inspirere hinanden. Fx kreative sysler, familieliv, indretning og den slags. Og så tror jeg mange bloggere opnår et kendskab til hinanden og følger hinandens blogs. Det er mit bud på hvorfor det kunne være man havde en blog 

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

For at dele oplevelser og tanker med andre, i mit tilfælde i sær min familie 

Anmeld

10. november 2011

Mamalou

Phoenix skriver:

Mon ikke det er for at dele fælles interesser med andre og inspirere hinanden. Fx kreative sysler, familieliv, indretning og den slags. Og så tror jeg mange bloggere opnår et kendskab til hinanden og følger hinandens blogs. Det er mit bud på hvorfor det kunne være man havde en blog 

Det var et godt godt bud Blogger du?

Anmeld

10. november 2011

Mamalou

Anastazia skriver:

For at dele oplevelser og tanker med andre, i mit tilfælde i sær min familie 

Er du den eneste i din familie, der blogger? Eller følger I med på hinandens? 

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Mamalou skriver:

Er du den eneste i din familie, der blogger? Eller følger I med på hinandens? 

Jeg tror jeg er den eneste - ellers så skal det være sådan noget som kusiner og sådan noget som jeg ikke rigtig snaker med.

Men mine forældre og søskende læser min blog så de kan følge med i mit liv og sådan noget det er jo ikke altid lige nemt når vi er flere 1000 km. fra hinanden

Anmeld

10. november 2011

AnneBJ

Jeg blogger af flere årsager.. 

Dels for at vise min mor billeder af Felix (trods det hun altså bor her i byen ) - hun er ikke på Facebook, og vil IKKE, men føler alligevel hun går glip af noget, fordi de resterende bedsteforældre kan følge med der.

Dels for at vise hvad jeg laver af kreative ting, spare med andre med samme hobby, få sjove og konstruktive kommentarer på det jeg har lavet, og for at have et "online" arkiv, af mine kreative projekter.

Anmeld

10. november 2011

Isabella_mor

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Hjælp mig med at forstå, hvorfor man blogger? Jeg har aldrig helt forstået konceptet, men da jeg efterhånden har set flere herinde med egen blog, er min nysgerrighed vækket... 

Hvorfor blogger du?  Hvad opnår du herved?

jeg blogger når jeg har noget jeg gerne vil fortælle der evt er sjovt, ligegyldigt eller andet.. det kan være ubrugeligt og det kan være brugbart.. det er hip som hap..

jeg blogger fordi jeg kan...

Anmeld

11. november 2011

Lone Jakobsen

jeg gør det for at lufte tanker, drømme eller en undren over noget.

Anmeld

11. november 2011

Dinna88

Jeg bloggede engang, før det blev noget alle gør. Dengang bloggede jeg for at få mine tanker ud, og det var derfor også en anonym blog. Jeg bloggede desuden også fordi jeg på den måde fik andre obs på de noveller jeg skrev. Det var rigtig fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.